Czyżby pierścienie ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Czyżby pierścienie ?

Ten temat zawiera 90 odpowiedzi, ma 12 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe sq3llh sq3llh 5 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 91 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #159454
    Zdjęcie profilowe sq3llh
    sq3llh
    Użytkownik
    • Postów: 283

    Miałem zrobić co innego, ale wyszło jeszcze inaczej.
    Jadąc wczoraj po deszczu zwyczajnie mi zgasł ,tu wiem że gdzieś go zalała woda na elektryce.To już ustalone. Do dziś się wysuszył i odpalił bez problemu.
    Ale pojawił sie inny kłopot. Po nocy jak nigdy zaczął mi kopcić na niebiesko. Po przejechaniu 3km przestał,ale stanąłem pod sklepem,silnika nie gasiłem. Taka praca na wolnych obrotach trwała może 2-3min. Chcąc ruszyć,daje mu gaz,a on puścił niebieską chmurkę . Po przejechaniu kolejnych 3km,nie kopci,czuć tylko spaliny,chwile postoi ,pochodzi sobie na wolnych obrotach ,delikatnie dodam gaz,i zakopci.Przykładając białą szmatkę pod wydech tworzy się czarny nalot.

    pytanie..
    Czyżby były do wymiany pierścienie ?
    Czy może uszczelki pod głowicą,i cylkiem.

    #159456
    Zdjęcie profilowe sq3llh
    sq3llh
    Użytkownik
    • Postów: 283

    dodaje… Przejechane około 5000,zestaw zakładał poprzedni właściciel „top race 80cc”

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Pokochaj całą rodzinę Suzuki GSX-S

    Sezon w Suzuki trwa przez cały rok. Dlatego już teraz skorzystaj z wyjątkowej oferty na zakup dowolnego motocykla z rodziny GSX-S z rabatem do 5000 zł!Przyjmij zaproszenie do naszego grona dzięki GSX-S 125 na prawo jazdy B. Polub inspirowanego sportowymi emocjami GSX-S 750. Pokochaj bezkompromisowego GSX-S 1000.Advertisement
    #159459
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Teoria sugeruje, iż:
    -dym przy odpalaniu-uszczelniacze zaworowe
    -dym w czasie jazdy-pierścienie
    -żeby było widać dym w czasie jazdy, musiałby spalać ogrom oleju, tak jak np. mój Romet 4T-litr na 1000km
    -formalnie jak dasz nowe pierścienie do starego tłoka i cylindra możesz paradoksalnie pogorszyć sprawę-to teoria, a w praktyce… w autach nieraz pomaga, a w skutach raczej się nie zmienia samych pierścieni
    -pamiętaj, że po rozpięciu zaworu celem wymiany uszczelniacza musisz je dotrzeć pastą-mam nadzieję, że ogarniasz, o co mi chodzi 🙂

    Demontaż głowicy to niestety konieczność dania nowej UPG.

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
    #159465
    Zdjęcie profilowe sq3llh
    sq3llh
    Użytkownik
    • Postów: 283

    Tak ogarniam bez problemu . Lecz z tego co piszesz ,wnioskuje że bardzie opłacalne będzie wymiana całego tłoka wraz z pierścieniami,niż samych pierścieni. Co do samego dymienia, to jest tak jak opisałem . podymił, przestał, manetka w dół lekka mgiełka,a potem już nie.

    A jeszcze taka kwestia . Czy głowica od 80cc podejdzie do seryjnego cylka 50cc? pytam o to ,bo pisane na forum jest ze nie zmienia się głowicy z 50cc,gdy wymienia sie sam cylek i tłok na 80cc

    #159466
    Zdjęcie profilowe Vezyr
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Jedni piszą że pasuje, inni że nie 🙂

    Najpierw wyjaśnijmy kwestię 80cc-bo tak są na aukcjach oznaczone zestawy z realną pojemnością 72cc

    Jaka jest średnica tłoka u Ciebie?
    47mm to 72ccm
    49mm to 80ccm

    Dotyczy silnika 139QMB/QMA

    [URL=http://imageshack.us/photo/my-images/85/miasto4mini.png/][IMG]http://img85.imageshack.us/img85/8220/miasto4mini.png[/IMG][/URL]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #159468
    Zdjęcie profilowe sq3llh
    sq3llh
    Użytkownik
    • Postów: 283

    HA to mnie teraz zabiłeś . Nie mam pojęcia, muszę zmierzyć. Ale dobrze że o tym wspomniałeś Jedynie co wiem, to że jest to 80cc,ale jaka faktyczna średnica ,tego nie wiem.

    #159478
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Patrząc na nazwę „top race 80” jest to na pewno chińskie 72cm3. Jeżeli jest wstawiony chiński zestaw, to dla świętego spokoju mógłbyś wstawić nowy chiński zestaw 72 – majątku nie kosztuje – około 50-60 zł. Jednak, jeżeli zależy Ci na trwałości to ja bym Ci proponował jakiś zestaw firmy Naraku/Airsal/Polini/Malossi

    #159481
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 107

    albo Stage6 Streetrace bo niektóre nie są aluminiowe tylko żeliwne. Ciut słabsze(deklarują 0,5KM)niż ich aluminiowo-nicasilowe odpowiedniki i docieranie kilkaset kilosów ale za to potem eksploatacja jak seria- odpalasz i jedziesz, niby łatwiej je przegrzać ale z kolei mniej na przegrzanie wrażliwe. Bo dla alu nicasilato sprawa na raz.
    Ale nie rozgrzewasz, nie obs..wasz sie jak z jajem a powinno wytrzymac dłużej

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #159482
    Zdjęcie profilowe sq3llh
    sq3llh
    Użytkownik
    • Postów: 283

    Zaczynam się głęboko zastanawiać,nad założeniem oryginalnej 50cc,z przebiegiem 1200km. Wcześniej była wymontowana z seryjnego 139qmb. Tylko muszę głowice znaleźć.

    W sprawie tego 80cc(72),to już wiem że koszt tłoka z pierścieniami to około 40 zeta,pochodzenie raczej od WM. Nie mam jakoś zamiaru i chęci na inwestowanie setek w to by wycisnąć wiecej niż może.

    #159488
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Może nie chodzi o wyciskanie mocy tylko większej trwałości bardziej…

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 91 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie