czyszczenie gaznika i spadek V-max

Witam!

Potrzebuje pomocy, jakiś niecały miesiąc temu chciałem założyć filtr stożkowy do swojego skutera 4T , nie dla osiagów tylko ale wygladu. Dalem wiec do wyregulowania gaznik do warsztatu.Koniec konców gosciu tak wyregulował ze na wolnych obrotach go dusiło wiec się zdenerwowałem i kazałem mu założyć wcześniejszy filtr seryjny.Przy tej operacji koleś z serwisu wyczyścił mi gaźnik, i od tamtej pory się zaczeło .... przed czyszczeniem gaznika skuter jechał licznikowe 70km/h a teraz tylko 60km/h. Nie wiem co robic czy to wina regulacji gaznika czy coś spie....ył podczas czyszczenia. Dodam tylko tyle ze przy jego predkosci max jak dam manetke do oporu to go tak jak by cos trzyma(jedzie opornie) ale jak lekko popuszcze tak o pare milimetrów to jedzie lżej tylko ze nie rozwija wczesniejszego V-max. Proszę o pomoc bo nie wiem co robić !!

Emmm... może się z nim trochę pokłóciłeś i założył Ci blokade? :D

Jaka blokade ?? nie mozliwe bo z górki leci licznikowe 70km/h wiec to co innego.Moze ktos ma jakies pomysły ?

sprawdź czy masz śrubkę w zaznaczonym miejscu na czerwono jak tak to ją wykręć całkiem

http://i60.tinypic.com/16733me.jpg

Na pewno nie mam tej śruby.

Napiszcie proszę czy jest mozliwość rozregulowanie gaźnika ?? bo może to przez to nie da sie go ustawic?.Gosciu krecił przy nim dlugo to może w koncu go rozregulował?

a kolor swiecy jaki masz

No teraz niestety nie wiem bo w końcu oddałem do innego mechanika, który to powiedział ze takie coś mogło być, ze po prostu rozregulował gaźnik i nie da się tego już wyregulować

jak zrobil zla regulacje gaznika to poprostu trzeba go wyregulowac od nowa i psio to jakis smieszny ten mechanik ze powiedzial ze juz sie nie da wyregulowac albo czesiek amator alkoholik

Jeżeli mechanik rozregulował Ci gaźnik i nie potrafi naprawić, to niech kupi Ci nowy.Masz komfortową sytuację.
Miałem podobny problem z gaźnikiem. Najpierw przedziurawiał się pływak. Ale po jego wymianie skuter nie odzyskał pierwotnej mocy, okazało się że spadła iglica z ząbka. Po jej założeniu, czyszczeniu gaźnika, nadal nie było tak jak powinno być. Więc kopiłem nowy i po sprawie.

No właśnie teraz ten mechanik zobaczy co jest z tym gaźnikiem jeśli faktycznie coś jego poprzednik spieprzył to kupie nowy gaźnik i po problemie.Nie dało się wyregulować tego gaźnika sam chciałem ale nie szło, jak byś nie przekręcił śrubki od mieszanki to i tak silnik gasł.A jeśli chodzi o zawory to na pewno są dobrze ustawione bo pali za pierwszym kopniakiem i z aku też