Czyszczenie gaźnika – Kymco Vitality.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Czyszczenie gaźnika – Kymco Vitality.

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe skuterek123 skuterek123 5 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #170935
    Zdjęcie profilowe skuterek123
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    Witam. Ostatnio zauważyłem, że moj skuter (Vitality 2T) trochę stracił moc. Myślę, że trzeba wyczyścić gaźnik. Wiem, że było już dużo pisane na ten temat, ale mam jeszcze kilka pytań, bo będe to robił pierwszy raz i chcę się wreszcie takiej podstawy nauczyć, bo umiem dość dużo, ale gaźnika nie czyściłem 😀

    1. Czy przez ten gaźnik idzie tylko benzyna z powietrzem, czy też olej? Słyszałem, że olej jest dodawany później, ale chcę się upewnić, żeby potem nagle mi się nie zatarł czy coś;p
    2. Czy jak chcę wyczyscić to muszę go koniecznie na nowo regulować? Koniecznie będę musiał odkręcać te śrubki od mieszanki i obrotów? Jak tak, to która jest od czego? 🙂
    3. Od czego jest taka jakby zatyczka co jest po prawej stronie od gaźnika obok tej złotawej obejmy? (jest na przewodzie od filtra powietrza)
    4. Jak nie mam żadnego kompresora itp to i tak dam radę dobrze wyczyścić? 🙂
    Jak macie jeszcze jakieś rady co do czyszczenia to chętnie przeczytam 🙂
    Z góry dzięki
    Pozdrawiam 🙂

    #170963
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Jak miałem vitalkę przez 26 tys. km to gaźnik ani razu nie był czyszczony. Stracił moc ale winny był wytarty pasek napędowy. U Ciebie może jest tak samo. Co do pytań to:
    1. Przez gaźnik przechodzi benzyna, olej i powietrze;
    2. Jak odkręcisz śrubki od mieszanki to będziesz musiał regulować;
    3. To pewnie od systemu dopalania spalin, ale mogę się mylić;
    4. —-

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #170979
    Zdjęcie profilowe skuterek123
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    Przy 7 tys km mógłby być to pasek? 😉

    #171015
    Zdjęcie profilowe skuterek123
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    Witam 🙂 Odświeżam i mam jeszcze kilka pytań 🙂

    1. Czy przy 7 tyś km powinienem już zmienić pasek? 😉
    2. Czy jak coś źle złoże w gaźniku, lub źle wyreguluje, to mogę spowodować zatarcie silnika? Na co uważać przy czyszczeniu? 😉
    3. Zauważyłem, że jak mam już mało benzyny (ostatnie 1-1,5L) to skuter gorzej jeździ, jak doleje świeżej, jest natychmiastowa poprawa. Możliwe, że mam syf na dnie zbiornika i to dlatego? 🙂
    4. Wyjąłem dzisiaj całą obudowę filtra powietrza. Czy to normalne że na tym przewodzie co łączy filtr powietrza i gaźnik było troszke benzyny? Było to trochę wilgotne. Może jak gaszę skuter i stawiam go na nóżkę to ta benzyna z gaźnika tam po prostu wpada, ale nie jestem pewien.
    5. Która to rurka od oleju?

    Pozdrawiam 🙂

    #171053
    Zdjęcie profilowe skuterek123
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    Poradzi ktoś?:)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #171073
    Zdjęcie profilowe kiper24
    kiper24
    Użytkownik
    • Postów: 53

    1.Przydało by sie wymienic ,by uniknac postoju w drodze,czy zmniejsza predkosc to trudno opisac .Sprawdz pasek czy ma duzo luzu i czy jest wytarty.
    2.jesli za bogata mieszanke ustawisz to jak najbardziej mozna zatrzec silnik po przez wzrost temperatury
    3,mozliwe ze blokuje ci dopływ paliwa, czym wiecej paliwa tym wieksze cisnienie jest i pcha paliwo
    4..To ta co idzie od podajnika oleju 😉
    5.Nie powinno byc paliwa oznacza to ze ci cofa badz przelewa (wina lezy w gazniku )musisz rozkrecic i zobaczyc .Moze pływak jest zawieszony badz nie domyka sie do konca

    Serwis woj.Dolnosląskie
    #171074
    Zdjęcie profilowe trololo444
    trololo444
    Użytkownik
    • Postów: 1

    z-lokalizuj.pl/b4991d8df2 zlokalizuj siebie i swoją okolice

    #171081
    Zdjęcie profilowe skuterek123
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    Ale to co może blokować ten dopływ? :p tego paliwa w tej rurce było bardzo malutko, taka plamka 😉 gdy gaźnik się przelewa lub cofa to silnik zaczyna jakoś inaczej pracować czy coś? :p można wyczyścić gaźnik w benzynie ekstrakcyjnej? :p

    Kurczę trochę się boję rozkrecac ten gaźnik, boję się, że zablokuje dopływ oleju czy coś i się zatrze:/ jest wgl coś takiego możliwe? :p

    #171103
    Zdjęcie profilowe kiper24
    kiper24
    Użytkownik
    • Postów: 53

    Rozbierz gaznik i wyczysc ,smiało to nie jest skomplikowane .a jesli sie obawiasz to zostaw to komus kto sie zna.Bo szkód narobisz

    Serwis woj.Dolnosląskie
    #171106
    Zdjęcie profilowe kiper24
    kiper24
    Użytkownik
    • Postów: 53
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie