Czy warto zmienić moduł w manualu?

Witam! Czy warto zmienić moduł zapłonowy w manualu? Posiadam Zumico GR500 z wymienionym silnikiem na 72ccm.
Z góry dzięki.

Warto, ale co ciekawe nie tylko ze względu na osiągi, gdyż tu poza odblokowaniem 4 biegu nic się nie zmieni. Za to będzie łatwiej odpalał - gdy ja miałem zablokowany moduł to musiał zakręcić kilka razy żeby odpalił. Na odblokowanym pali od strzała.

Właściwie to mam czwarty bieg odblokowany, czyli to znaczy że moduł jest odblokowany? W kokpicie mam jeszcze diodę z biegiem piatym, to może 5 by mi doblokowalo, moduł na pewno zmieniany jeszcze nie był, chyba że wersja kokpitu jest wrzucana też do 125-tek.

…od kiedy moduł zapłonu blokuje/odblokowuje biegi ? czy po zmianie modułu pojawi się piąty bieg ? hmmm… a może jeszcze wsteczny ? Po wymiamie modułu może co najwyżej ulec zmianie mapa zapłonu i zakres obrotów silnika. W szybkoobrotowych czterosuwach produkcji chińskiej pozwoli kręcić do końca skali obrotomierza ( 12tyś rpm ) , a nie do odcinki na poziomie 68 tyś. r.p m.