Czy warto zmienić moduł w manualu?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #660687 Reply
    Riesel
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 1
    • Postów: 4

    Witam! Czy warto zmienić moduł zapłonowy w manualu? Posiadam Zumico GR500 z wymienionym silnikiem na 72ccm.
    Z góry dzięki.

    #660698 Reply
    Michalk001
    Uczestnik
    • 12
    • Postów: 1 634
    • Postów: 1 646

    Warto, ale co ciekawe nie tylko ze względu na osiągi, gdyż tu poza odblokowaniem 4 biegu nic się nie zmieni. Za to będzie łatwiej odpalał – gdy ja miałem zablokowany moduł to musiał zakręcić kilka razy żeby odpalił. Na odblokowanym pali od strzała.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #660704 Reply
    Riesel
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 1
    • Postów: 4

    Właściwie to mam czwarty bieg odblokowany, czyli to znaczy że moduł jest odblokowany? W kokpicie mam jeszcze diodę z biegiem piatym, to może 5 by mi doblokowalo, moduł na pewno zmieniany jeszcze nie był, chyba że wersja kokpitu jest wrzucana też do 125-tek.

    #660727 Reply
    74nitro
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 10
    • Postów: 11

    …od kiedy moduł zapłonu blokuje/odblokowuje biegi ? czy po zmianie modułu pojawi się piąty bieg ? hmmm… a może jeszcze wsteczny ? Po wymiamie modułu może co najwyżej ulec zmianie mapa zapłonu i zakres obrotów silnika. W szybkoobrotowych czterosuwach produkcji chińskiej pozwoli kręcić do końca skali obrotomierza ( 12tyś rpm ) , a nie do odcinki na poziomie 68 tyś. r.p m.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Czy warto zmienić moduł w manualu?
Twoje informacje:




Back to top button