(Czy warto kupować używanego Aeroxa) ?

Witam, jestem nowy na forum, chciałbym wszystkich przywitać.
Przejdźmy do konkretów, od ok 2tygodni oglądam na allegro Yamahy Aerox, cena to 5000-5550zł maks. Chciałbym się dowiedzieć, czy warto kupić takowy skuter, z małym przebiegiem po tuningu, chce kupić akurat ten skuter ze względu na design, przyspieszenie i v-max.
Aerox1: http://allegro.pl/yamaha-aerox-70cm3-tuning-jak-nowy-z-salonu-i2525994336.html

Co o nim sądzicie, piszcie: Aerox1: ...
Niżej podaj 2 link do tematu z allegro.

Aerox2: http://otomoto.pl/yamaha-aerox-evolution-70-50-yasuni-szybki-M3205327.html

Co myślicie o tych modelach, dlaczego jest aż taka różnica cenowa, skoro rocznikowo, nie ma różnicy... Jednak skutery z 2000r. z przebiegiem po 5tys+ i pełnym tuningiem są po 6000tys zł + a skutery z 2003r. nieco słabsze, są tańsze o 2·3tys zł, dlaczego jest taka różnica, na co zwrócić uwagę, jaki rocznik kupić, z jakim przebiegiem, a może inny skuter, z podobnymi osiągami, piszcie w komentarzach, prosze o odpowiedź, a góry dziękuję!

W tej cenie szukał bym seryjnego Aeroxa, z tymi tuningowanymi różnie może być, komuś nie wyszedł tuning i chce się pozbyć skutera dlatego są takie różnice cenowe, nie wiadomo co tam jest włożone i czy fachowo zrobiony tuning, tu masz przykłady skuterów na które warto zwrócić uwagę;
http://otomoto.pl/yamaha-aerox-kufer-i-szyba-gratis-gwarancja-M3319321.html
http://moto.allegro.pl/yamaha-aerox-2008-2009-i2546549866.html
http://otomoto.pl/yamaha-aerox-50-agresywny-skuter-M2864850.html
http://otomoto.pl/yamaha-aerox-M3325213.html
http://moto.allegro.pl/yamaha-aerox-2008-salon-pl-i2546548613.html
w tej cenie masz duży wybór,

Kolego uważaj na Aeroxy - jeden z moich znajomych stuningował, potem sprzedał za 4 tysie , a na koniec gość który go kupił sprzedał po niespełna pół miesiąca później - wniosek oczywisty był zajechany

często aeroxy mają mocno najechana na silniku - duże osiągi = szybkie zużycie, a po tuningu to w ogóle - najlepiej przed zakupem dokładnie obejrzy , zobacz czy łatwo zapala czy dobrze wchodzi na obroty, czy sprzęgło nie piszczy - najlepiej jakbyś rozkręcił silnik i zobaczył co tam jest i w jakim stanie ( ale to już by była przesada)

No dobrze, wszystko ok, tylko ja szukam jakiegoś sportowego modelu, a nie 5km silnika, który do 60 buja się 10min, na prawdę zależy mi na przyspieszeniu, gdyż od 5 lat jeżdżę chińskim 4t, także wiem, jak to jest, gdy skuter się nie zbiera... Może i masz rację z tym tuningiem, no ale można go dać na warsztat, żeby wszystko zostało sprawdzone i wtedy pomyśleć nad kupnem, nie potrzebuję skutera, z przebiegiem 10tys km+ na seryjnym wale i oryginalnych częściach, bo szybciej się on zatrze, niż nim pojeżdżę.. Skuter ma służyć głównie na dłuższe wypady z kumplami, wiadomo 50-80km w 1 stronę, ja nie mówię dziennie, no ale co jakiś czas, spalanie się nie liczy, jak dla mnie może palić i 10l/100km po prostu skuter ma mieć osiągi, a nie przyspieszać jak chiński 4t. Wiem, że kupno mocno ztuningowanego modelu Aeroxa wiąże się z kosztami wymiany wału, sprzęgła, dzwonu itp. rzeczy, no ale coś za coś, jeżeli się dba, to się ma, nie mam zamiaru kupić skutera, który kupię za 5600zł, a pożytku z niego nie będę mieć żadnego, mój chińczyk 4t miał seryjnie 3km, teraz ma 4.6, ale jego przebieg, który wynosi 14500km robi swoje, skuter tak dobrze się nie zbiera, leci 80-85, ale zanim się rozpędzi do takiej prędkości, to zajmuje wieczność, a tak jak już mówiłem, moi koledzy nie jeżdżą 60km/h czy 70, nie jeden 100 na prostej wyciąga, a ja jestem daleko w tyle, kiedyś to nie było irytujące, ale teraz owszem, skutera nie kupuje do szpanu przed kumplami, tylko dla samego siebie, żeby mieć satysfakcję z tego modelu. Jeżeli nie Aerox po tuningu, to może coś innego, byleby to nie miało 15tys przebiegu i 5km, bo taki skuter, to strata pieniędzy, po co mam kupić prawie identyczny z jeszcze większym przebiegiem i cholera wie, jak serwisowanym, jeżeli dalej prędkość maksymalna to 70/80 km/h to ja nie mam zamiaru wydawać takiej kwoty pieniędzy na jakieś badziewie, polećcie coś innego lub dobry skuter najlepiej Roxa z tuningiem.

Aerox to bardzo dobry skuter, ale postaraj się znaleźć coś seryjnego, żeby tuning przeprowadzić samemu... Będziesz miał pewność, że jesteś pierwszą osobą, która go katuje ;)
Pzdr

Zakup używanego Aeroxa to wielka loteria, dlatego że takich skuterów nie kupują "dziadki" na ryby, lecz młodzi ludzie szukający wrażeń. Dlatego większość z nich dostała niezły wycisk i ciężko trafić na zadbany egzemplarz. Tak samo jest w przypadku aut z pod znaczka VW, szczególnie tyczy to Golfa, są drogie, wyeksploatowane z cofniętymi licznikami i wyświechtanym wnętrzem...ale to GOLF.

jak już potrzebujesz takiej MOCY i nie chcesz 5km w skuterze chociaż to i tak sporo jak na serię to zastanów się nad TZR 50 czy RS 50 , GPR50?

Mam tu kilka propozycji jak już koniecznie chcesz po ''lekkim'' tuningu :
http://otomoto.pl/yamaha-aerox-M3331510.html
http://otomoto.pl/yamaha-aerox-mbk-nitro-naked-M3307454.html
http://allegro.pl/show_item.php?item=2546548613
http://otomoto.pl/yamaha-aerox-M3325213.html
http://otomoto.pl/yamaha-aerox-50-gp1-limited-ediotion-ideal-M3084248.html
Jak już mówili koledzy wyżej rox po tunigu to loteria jak z chińczykiem...

P.S Pamiętaj nie patrzy się na przebieg a na stan techniczny.