Czy wał to wytrzyma??

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #281798
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mam takie pytanie, czy jak założę cylinder polini sport 70cc czy seryjny wał to wytrzymać Wydaje mi się że jego moc nie jest zbyt duża i powinien sobie poradzić.Co o tym myślicie ❓

    #281799
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Czy tak trudno trochę się rozejrzeć? Proszę: http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?t=44 Pamiętaj na przyszłość, aby nie pisać o sprawach, które zostały już poruszone ❗

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #281800
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tak, seryjny wał wytrzyma. Ale musisz sprawdzić czy nie ma luz w na korbie. I ew. wymienić łożyska na jakieś mocniejsze (zawsze lepiej się zabezpieczyc 😉 ). A po jakim przebiegu masz ważą To też może mieć znaczenie, czy materiał z którego jest wał nie jest już zmęczony czy coś.

    #281801
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Trudno powiedzieć jaki przebieg ma wał ale domyślam się, że nie był wymieniany od nowości. przebieg skuterka to około 21000 km… dodam że nie jest on katowany

    #281802
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To zalecam ci wymienić łożyska na mocniejszy, tj. SKF C4 Teflon ;).

    #281803
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja zamierzam kupić za tydzień Stage6 Pro Sport 70cc + Juz mam S6 Pro Replica wał wytrzyma Chce kupić jeszcze lozyska teflonowe. Bede jezdzil spokojnie tzn nie caly czas full gaz tylko raz na jakis czas 🙂 Waż wytrzymać . Skuter ma przejechane 1800 km 😉

    #281804
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Cylinder Stage6 Sport Pro nie potrzebuje wymiany wału.

    #281805
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    @up właśnie że potrzebuje… 1 Pierścieniowy Nicasilowy Cylinder który rozwali wał po ~1000-2000km S6 pro replica jest za słaba do tego wydechu , S6 Pro sam jest git.

    #281806
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Postrach napisał:

    @up właśnie że potrzebuje… 1 Pierścieniowy Nicasilowy Cylinder który rozwali wał po ~1000-2000km

    Człowieku, co ty za głupoty piszesz… Kumpel na Stage6 Racing z seryjnym wale przejechać 4000km, a i teraz na tym samym wale jeździ na Stage6 Sport Pro. Nawet Malossi MHR Replica dopuszcza jazde na seryjnym wale…

    #281807
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No ale ja Racinga nie chce tylko Sporta 🙂 I jak napisalem nie bede smigac full max tylko raz na jakis czas dam full manetke.

    #281808
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To jak pisałem, kolega miał Stage6 Racing na seryjnym wale i mu to działało (wał jest nadal cały) ;). Oraz jak wspomniłem wcześniej, Malossi MHR Replica dopuszcze montaż na seryjnym wale a to w końcu racing ;).

    #281809
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    S6 sport bez problemu na seryjnym wale śmiga kolega ma w maladze i już zrobić ponad

    ~1000-2000km

    i jakoś dalej jeździ. Ale bez wymiany układu przełożenia napędu to zapomnij o długiej jeździe, zresztą sam wiem jak to jest z tym

    Bede jezdzil spokojnie tzn nie caly czas full gaz tylko raz na jakis czas 🙂

    #281810
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Trochę zejdź z tematu, jeśli już to jaki cylinder polecacie bardziej: polini sport 70cc czy stage6 sport pro?

    #281811
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    S6 sport to jeden z najmocniejszych cykl?w, a polini wypada dosyć blado jeśli chodzi o klasą sport oczywiście

    #281812
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Może jeszcze ktoś się wypowiedzieć A jak jest ze spalaniem na tych cylkach?

    #281813
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Na gaźniku 17,5 powinien pali jakieś 7l/100km, może jednak trochę mniej ;).

    #281814
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    na spalanie ma wpływ dużo czynników jak np. styl jazdy

    #281815
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Musisz się zdecydować co dokładnie chcesz polini to klasa sport, stage6 to już trochę mocniejsze niż sport. Jak zalezy Ci żeby skuter jechać lepiej ale bez przesady to Polini a jak planujesz dalszy „tuning” to S6, bo Polini a S6 mają pewną wspólną ceche….na seryjnym skuterze będziesz miał te same problemy:łożyska, gaźnik, sprzęgło/dzwon…. Na gaźniku 17,5 spalanie nie wzrośnie aż tak bardzo myśle że nie przekroczysz 6l.. PS Jak był się już zdecydował na coś słabszego niż S6 to lepiej poczytaj opinie na temat cylków klasy sport- zapawniam Cię że kupisz coś lepszego w żeliwie…(a tak nawiasem to S6 to chyba „aluminium”)

    #281816
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tak na wstępie powiem że nic nie musisz wymieniać ewentualnie gaźnik ale to i tak dla większej mocy. co do cylków to wygląda tak: S6 PS (alu) wyminiasz pierścień co 2500km, a tłok co 5000km. jak dobrze wyregulujesz sqta pod ten cylinder to pojeździsz dłużej niż na polini. polini S (żeliwo) cylinder ja seryjny tylko mocniejszy to znaczy mało wysilony i mało wymagający zakładasz cylinder i jedziesz

    #281817
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jeszcze wrócę do Stage6 Pro. Ten wydech kręci bardzo wysokie obroty nawet na seryjnym cylindrze, więc radziłbym przynajmniej wymianę łożysk na wysokoobrotowe.

    #281818
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    łożyska to podstawa.

    #281819
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak dla mnie to do sportowego cylindra zawsze lepiej wymienić wał na wzmacniany gdyż jak wał pujdzie to razem z cylkiem ale cylinder do szlifa (zazwyczaj) mi na gaźniku 17.5 i cylku 70 sprzęgło mallosi pali 5L

    #281820
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    haha stary to nie malossi mhr ze trzeba wszystko na wysoko obrotowe zmieniać a tak na serio to nie ma sensu zmieniać łożyska i wału w sporcie bo nic to nie da. ja mam w moim matrxie : malossi sporta wydech S6 pro hebo ng gaźnik 17,5 dysza 110 sprzęgło i dzwon S6 i jeszcze takie pierdoły jak sprężyny zawory itp. ten zestaw kręci naprawde wysokie obroty jak na sporta i Ładnych wałów i łożysk nie zmieniałem i wszysto jest ok Ładnych wibracji 😉

    #281821
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ciekawe jak długo, jednemu wytrzyma dłużej innemu nie… pewniej jest wymieniłeś wał i się nie martwisz ze za jakieś 5tys km ci cos padnie

    #281822
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kondziopl3 napisał:

    pewniej jest wymieniłeś wał i się nie martwisz ze za jakieś 5tys km ci cos padnie

    Sranie w banie… Jak się martwi o wał to niech odda go do sprawdzenia zegarowego i będzie wszystko jasne. Jeżeli wał nie ma luzów na korbie i jest prosty to Śmiało zakładasz, wystarczy założyć mocniejsze łożyska (polecam C4 Teflon) i można jeździć. Nie ma sensu wydawać pieniędzy w błoto.

    #281823
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak kto woli

    #281824
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tak się teraz jeszcze raz zastanawiam i chyba polini byłoby lepszym wyborem. W końcu jest żeliwny a S6 aluminiowy. I jeszcze te obroty, jednak wolałbym żeby mój skuter nie kręcić jak F1. 🙂

    #281825
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mówie Ci poczytaj sobie opinie a nawet test cylków klasy sport i zobaczysz że polini nie jest najlepszy w tej klasie….

    #281826
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A ja bym ci polecil malossi sporta moc zblizona bo s6 a zywotnosc duzo dluzsza.

    #281827
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Klasa 70ccm Sport -POLINI SPORT 70CC -TOP PERF. TROPHY 70CC -MALOSSI SPORT 70CC -HEBO SPORT 70CC -METRAKIT HANDMADE 70CC Dodam że to są cylindry na seryjny wał!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button