Czy to wina modułu zapłonowego skuter 2 t

Wyświetlanie 7 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #124321
      marek19974312
      Użytkownik
      • Postów: 44

      Witam mam skutera marki zipp otis 2t pewnego razu jechałem sie przejechac i zobaczyłem ze leci mi ole z kapy i postanowiłem go rozebrac wymieniłem na nowy zimering i go skreciłem próbuje go odplalic a on nic nalałem mu paliwa na siece i zapalił dałem mu gazu i zdechł ponownie mu nalałem i na wolnych obrotach go czymałem i myslałem ze wszystk ok wstaje rano do szkoły i dupa nalałem mu paliwa na siece i pojechałe ide po lekcjak i juz nie chciał wgl odpalic wyczysciłem gaznic wymieniłem swiece kolega mi muwił ze mam kupiuc nowy wariator i kupiłem wyczysciałem filter powietrza i nic zmieniłem na stozkowy i zapalił jechałem jak padał desz i wjechałem w kałurze i zaczoł mi przerywac myslałem ze bedzie ok rano wstaje i dupa pomoze mi ktos

    • #124322
      mateuszxd406
      Użytkownik
      • Postów: 64

      jak wjechałeś w kałuże pewnie Ci sie zalał. jeździłeś może ful maneta dłużej niż 40 min ??

    • #124323
      Kisiu1981
      Użytkownik
      • Postów: 4 647

      Boże… Tu już ciężko będzie pomóc… O co chodzi w tym jednym, długim zdaniu?

      Czy możesz napisać jeszcze raz – na spokojnie i (choć trochę) bardziej zrozumiale?

    • #124324
      mateuszxd406
      Użytkownik
      • Postów: 64

      co do przerywania miałem dokładnie to samo;) miałem moduł kupiony zwykły chiński z allegro za 20zł padł mi po 2 miesiącach jazdy. ale u mnie zrresztą się trochę nadpalił bo czasem to aż niebyło można go dotknąć. też pewnego dnia wjechałem w kałużę i zalałem do sedna. palił ale to niebyło to przerywał i wogóle. założyłem standardowy i wszystko śmiga jak należy lecz muszę jeeszcze troche poregulować gaźnik 🙂
      Jak to to samo co ja to musisz kupić nowy moduł bez tego sie nie obejdzie ;/

    • #124326
      mateuszxd406
      Użytkownik
      • Postów: 64

      Kisiu1981 napisał:

      Boże… Tu już ciężko będzie pomóc… O co chodzi w tym jednym, długim zdaniu?
      Czy możesz napisać jeszcze raz – na spokojnie i (choć trochę) bardziej zrozumiale?

      Ja tam bardzo dobrze zrozumiełem bo miałem praktycznie to samo 😛 i to pare dni temu a dziś doszedłem do sedna sprawy 😛

    • #124327
      Dziadek100
      Użytkownik
      • Postów: 802

      Kisiu1981 napisał:

      Boże… Tu już ciężko będzie pomóc… O co chodzi w tym jednym, długim zdaniu?
      Czy możesz napisać jeszcze raz – na spokojnie i (choć trochę) bardziej zrozumiale?

      Dodam od siebie – skorzystaj ze słownika ortograficznego.Do tej enigmy przydała by się pomoc Śp Pana Rejewskiego :).

    • #124336
      R2_D2
      Uczestnik
      • Postów: 582

      marek1997431… napisał:

      Witam mam skutera marki zipp otis 2t pewnego razu jechałem sie przejechac i zobaczyłem ze leci mi ole z kapy i postanowiłem go rozebrac wymieniłem na nowy zimering i go skreciłem próbuje go odplalic a on nic nalałem mu paliwa na siece i zapalił dałem mu gazu i zdechł ponownie mu nalałem i na wolnych obrotach go czymałem i myslałem ze wszystk ok wstaje rano do szkoły i dupa nalałem mu paliwa na siece i pojechałe ide po lekcjak i juz nie chciał wgl odpalic wyczysciłem gaznic wymieniłem swiece kolega mi muwił ze mam kupiuc nowy wariator i kupiłem wyczysciałem filter powietrza i nic zmieniłem na stozkowy i zapalił jechałem jak padał desz i wjechałem w kałurze i zaczoł mi przerywac myslałem ze bedzie ok rano wstaje i dupa pomoze mi ktos

      NIE!!!!!!!!!!!
      Naucz się języka polskiego !
      To co piszesz to bełkot!!!!!

    • #124350
      Kisiu1981
      Użytkownik
      • Postów: 4 647

      Może współczesna młodzież posługuje się takim językiem więc się rozumie. Mnie jednak w szkole uczono czegoś innego.

Wyświetlanie 7 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button