Czy to jest blokada?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #64262
    raizo34
    Użytkownik
    • Postów: 21

    Witam
    Mam Kingway Fonero i postanowiłem zdjąć blokady, zacząłem od gaźnika, więc odkręciłem dekielek od gaźnika i zobaczyłem takie coś, czy ten plastik na sprężynce to blokada? Poniżej zdjęcia.

    http://img36.imageshack.us/img36/9080/dsc00195sb.jpg

    http://img545.imageshack.us/img545/6122/dsc00196x.jpg

    #64266
    Bartolini
    Użytkownik
    • Postów: 373

    Nie, ten plastik na sprężynce to nie blokada, tylko ten pod nią. Zetnij go na tym dekielku, żeby wystawał z pół centymetra.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #64272
    daruddg
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Jak nie masz blokady na wario, to po przycięciu tego plastiku nie poznasz swojego skuta 🙂

    #64274
    raizo34
    Użytkownik
    • Postów: 21

    a jak zdejmę tą blokadę, czyli zetnę ten plastik to będę musiał regulować gaźnik?

    #64275
    Bartolini
    Użytkownik
    • Postów: 373

    Nie

    #64278
    raizo34
    Użytkownik
    • Postów: 21

    na wariatorze blokady chyba nie mam bo poprzedni właściciel wymieniał na odblokowany.

    #64282
    daruddg
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Ja mialem troszeczke inaczej tą blokade rozwiązaną, widac u mnie na zdjęciach w galerii. Mialem dodatkową sprężynke i śrubke wkręconą w dekielek :). Po zdjęciu nie musialem regulowac gaznika, do czasu jak po 2 dniach zaczął mi sie wkręcać z 2k obr/min na 3k obr/min i już koło ciągnęło do przodu, no i zaczołem bawic sie w regulacje wolnych obrotów i 3 dni nie moglem wyregulować bo co chwila mi sie zmieniały. Dzisiaj postanowilem poczytac dokladnie o tym jak to zrobic i okazalo sie ze regulowałem obroty śrubką do mieszanki paliwowej :), jestem geniuszem :).
    Ale moze mi ktos pomoże bo za diabla nie moge znalesc srubki od obrotów, mam tylko taka jedna ze sprezynką ale to nie jest w gaźniku tylko chyba naciąga linke, i pewnie to w sumie jest od obrotów, moze mi ktos tu pomóc 🙂 i potwierdzic.

    Jeździlem na ubogiej mieszance (znaczy na wkręconej śrubce tak na pół obrotu odkręcona), pewnie cos kolo 50km, czy cos sie moglo stac w silniku??

    A wracając do tematu, to po obcięciu tej plastikowej rurki z dekielka skuterek dostanie kopa na odkręconej bardziej manetcce i zwiekszy sie V max przy okazji :). Zajebista różnica. Daj znac po odblokowaniu jakie wrażenia 🙂

    #64289
    raizo34
    Użytkownik
    • Postów: 21

    Mam nadzieję że dostanie kopa, jutro się za to wezmę to dam znać.

    #64377
    raizo34
    Użytkownik
    • Postów: 21

    uciąłem ten plastikowy bolec do pół cm i wydaje mi się że jest poprawa, tylko mam pewien problem jak dodam szybko gazu na full to skuter na sekundę się zadławia, czym to może być spowodowane?

    #70482
    goku298
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Powinna wystarczyć regulacja gaźnika, skoro się dławi mieszanka jest do regulacji.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button