Czy to jedyna blokada?

GB Motors Cyclone 4T - serwis twierdzi że zdjął blokadę. Tylko jedną bo ten model tyle posiada. Chodzi o śrubę na gaźniku. Faktycznie skuter teraz lepiej przyspiesza, zwiększyło się v-max. Jednak maksymalne obroty to ok 7200 (w czasie jazdy). Moje pytanie brzmi czy aby na pewno jest tylko jedna blokada i czy po zdjęciu blokady nie powinien osiągać większych obrotów? Zwłaszcza że producent podaje maksymalną moc przy 8000.

Wydaje mi się, że w prawie każdym skuterze jest jeszcze moduł do odblokowania.

Sousek napisał:

Wydaje mi się, że w prawie każdym skuterze jest jeszcze moduł do odblokowania.

I tuleja na wariatorze

madi napisał:

Sousek napisał:
Wydaje mi się, że w prawie każdym skuterze jest jeszcze moduł do odblokowania.

I tuleja na wariatorze

dodam jeszcze wymianę dyszy

A jakie obroty maksymalne powinien osiągać skuter po zdjęciu wszystkich blokad?

No chyba takie jak podaje producent, w instrukcji...

Ale wydaje mi się, że po zdjęciu blokad prędkość obrotowa silnika się zwiększa, więc instrukcja podaje parametry dla zablokowanego skutera.

Żaden odblokowany moduł, nie da Ci większych obrotów silnika od jego możliwości. Chcąc uzyskać większe, musiałbyś ingerować w rozrząd -wałek ze zmienioną fazą rozrządu, zastosować głowicę z powiększonymi zaworami, gaźnik i automatycznie zwiększyć pojemność silnika, bo z czegoś ta moc, a związane z nią obroty muszą się brać, nie ma nic z niczego...

ok, rozumiem:)