Czy to jedyna blokada?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #27096
    kasar
    Uczestnik
    • Postów: 86

    GB Motors Cyclone 4T – serwis twierdzi że zdjął blokadę. Tylko jedną bo ten model tyle posiada. Chodzi o śrubę na gaźniku. Faktycznie skuter teraz lepiej przyspiesza, zwiększyło się v-max. Jednak maksymalne obroty to ok 7200 (w czasie jazdy). Moje pytanie brzmi czy aby na pewno jest tylko jedna blokada i czy po zdjęciu blokady nie powinien osiągać większych obrotów? Zwłaszcza że producent podaje maksymalną moc przy 8000.

    #27098
    Sousek
    Użytkownik
    • Postów: 145

    Wydaje mi się, że w prawie każdym skuterze jest jeszcze moduł do odblokowania.

    REKLAMA

    Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

    Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

    Advertisement

    #27106
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Sousek napisał:

    Wydaje mi się, że w prawie każdym skuterze jest jeszcze moduł do odblokowania.

    I tuleja na wariatorze

    #27108
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    madi napisał:

    Sousek napisał:
    Wydaje mi się, że w prawie każdym skuterze jest jeszcze moduł do odblokowania.

    I tuleja na wariatorze

    dodam jeszcze wymianę dyszy

    #27111
    kasar
    Uczestnik
    • Postów: 86

    A jakie obroty maksymalne powinien osiągać skuter po zdjęciu wszystkich blokad?

    #27113
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    No chyba takie jak podaje producent, w instrukcji…

    #27117
    kasar
    Uczestnik
    • Postów: 86

    Ale wydaje mi się, że po zdjęciu blokad prędkość obrotowa silnika się zwiększa, więc instrukcja podaje parametry dla zablokowanego skutera.

    #27118
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Żaden odblokowany moduł, nie da Ci większych obrotów silnika od jego możliwości. Chcąc uzyskać większe, musiałbyś ingerować w rozrząd -wałek ze zmienioną fazą rozrządu, zastosować głowicę z powiększonymi zaworami, gaźnik i automatycznie zwiększyć pojemność silnika, bo z czegoś ta moc, a związane z nią obroty muszą się brać, nie ma nic z niczego…

    #27119
    kasar
    Uczestnik
    • Postów: 86

    ok, rozumiem:)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button