witam mam taki gaznik w swoim baccari jak ten z filmiku i czy zdjecie tej sprezynki coś daje ?
Filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=ypVPleMCoNI
przy okazji po odkreceniu dekielka na gazniku i wyciagnieciu sprezynki zauwazyłem tam taki biały element czy on jest potrzebny ?
jego fotki:
http://img15.imageshack.us/img15/5072/dsc00001vfb.jpg
http://img254.imageshack.us/img254/371/dsc00002wm.jpg
Ta śrubka ogranicza podnoszenie się membrany, klasyczna blokada gaźnika. Jej zdjęcie może dać dużą różnicę w osiągach. Co do zdjęć to jedyne co mi przychodzi na myśl to plastik, który przytrzymuje iglicę w zaworze membranowym - jeżeli ten plastik leżał wewnątrz membrany to musisz wsadzić ten plastik tam gdzie był. A jeżeli był założony na tą śrubę ze sprężynką to nie musi go raczej być.
dobra odkrecilem ta śrubkę i ściągnąłem tą sprężynkę teraz kiedy przekrece manetke na maxa to silnik przyjmuje szybkie obroty (ale nie maksymalne)po woli zwalnia i gasnie zeby nie zgasl musze ciagle krecic manetka czy to oznacza ze musze wyregulowac gaznik ?
przy okazji gdzie powinna byc iglica od membrany ? w takiej dziurce pod membrana ? czy ma byc przymocowana do membrany ?
zdjecie membrany
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTaZSzztDSWT2-UwbuToXSEet58fb1o-ZuGMUgl67BUQK8OcYOpyFHIbg
http://myslenice-motorcycles.pl/images/allegro/membranagaznikawscv00096/membranagaznikawscv00096b.jpg
tak iglica ma wejść w dziurkę
wykręć to, iglica będzie pracowała w pełnym zakresie a co za tym idzie motor będzie lepiej przyśpieszał i więcej wyciągnie ( standardowa blokada )
Jak gaśnie po zdjęciu śrubki to dysza główna za mała.