Czy sportowy wariator da pare km/h?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #131404
    miki42623
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Witam, mam zamiar kupić taki oto wariator http://allegro.pl/sportowy-wariator-do-skuterow-2t-wal-13-mm-tuning-i3348088744.html ale problem twki w tym czy moja inca street50 dostanie trochę więcej V-maxa? Jak bym miał kasę to bym kupił jakieś Hebo albo multivara ale mnie nie stać. Czy miał ktoś z was ten wariator ?

    #131409
    Sparrow93
    Użytkownik
    • Postów: 298

    To żeś sobie firmę wybrał- WM Motor (hehe, na tym daleko nie zajedziesz) 😉

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #131410
    miki42623
    Użytkownik
    • Postów: 10

    aż taka zła ta firma ?

    #131420
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    Kup tu ktoś ma wszystkie części wariator przęgło itp i chwali…

    #131421
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    Nic Ci taki wariator nie da.

    #131422
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Tak, tak. Polecam firmę WM Motor, jest to najlepsza firma jaką spotkałem. Paski wytrzymują aż 1000 km! P O L E C A M

    #131478
    miki42623
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Dlaczego niby nic nie da ? przecież jest jakoś przerobiony

    #131481
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    jest przerobiony, ale chyba z lisicy, i zdechłego jeża.

    #131482
    Raf
    Użytkownik
    • Postów: 269

    [quote]Nic Ci taki wariator nie da. [/quote]
    I tu sie nie zgodze (no chyba że pisząc powyższe miałeś na mysli producenta wybranego przez autora, to sie zgodzę wtedy)… mi zmiana w Kymco ND z oryginalnego (który nie jest zły w porówaniu do produktów chrl) na Malossi, przy odpowiednim doborze rolek, dała zlikwidowanie \”dziury\” w przyśpieszeniu i wydusiłem z tego 5 km/h… może niewiele, ale w sumie najfajniejszy był \”efekt ogólny\” w tym wszystkim bardziej, niż v-max.

    W lżejszych skuterach od Kymco ND (np Agility) zmiana na takiego Malossi Multivar 2000, daje znacznie wiecej.

    [quote]jest przerobiony, ale chyba z lisicy, i zdechłego jeża. [/quote]
    Przyznam się, że trochę rozbawiło mnie to podsumowanie… tak w sumie można podsumować te wszelkiego typu „sportowe wydania” chińskich produktów, jakie są sprzedawane na allegro i sklepach… wszelkiego typu „sportowe fajki”, „cdi”, „paski”, „sprzęgła”, „wariatory”, itp – sorki jak chcesz mieć sportowe to zainwestuj w markowe, bo inaczej niesportowe markowe, będzie lepsze od tego rzekomego sportowego chińskiego… które faktycznie jest „przerobione” w sposób jaki podsumował powyżej przedmówca. 🙂

    Nie ma siły na Mariole – sportowe wariatory są inaczej wyprofilowane, lżejsze , itp… a porównaj sobie chiński wariator, do chińskiego sportowego… inny kolor… to co, inna farba tyle daje i napis „sport” lub inny? 🙂

    #131497
    Daniel Głowa
    Użytkownik
    • Postów: 34

    NARAKU najlepsza firma która ma części do skuterów.

    #131504
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Całkiem niezłym kompromisem między ceną a jakością są wariatory Top Racing.

    #131594
    miki42623
    Użytkownik
    • Postów: 10

    A może jeszcze spytam czy ten wariator MW jest trochę lepszy od seryjnego ?

    #131776
    agentmb
    Uczestnik
    • Postów: 295

    miki42623 napisał:

    A może jeszcze spytam czy ten wariator MW jest trochę lepszy od seryjnego ?

    Jest lepszy, to całkiem udana kopia Naraku HS. Czyli poprawi przyśpieszenie. No i od Naraku jest sporo tańszy.

    Poza tym zaczynasz od końca. Masz skuter 2T, zacznij od wymiany wydechu na sportowy. To da Ci konkretne rezultaty.

    #131779
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    zawsze coś da. Ja sam osobiscie mam WM Motor i przejechalem na nim prawie 200km i ani sladu zużycia. A podobno niektorym juz siada po 10 km.. ale to jest loteria.

    #131781
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Nie polecaj mu nic z firmy WM Motor.

    Pasek ich firmy najpierw układał się przez ponad 500 km, jak już w miarę dobrze latało, to pasek zaczął się rozciągać, i kurczyć, na końcu ślizgać. Porównaj sobie pasek WM Motor i Dayco – zupełnie inna jakość wykonania.
    Co do wariatora WM Motor – tylna blacha wariatora zaklinowała się na wale, rolki, które przejechały może z 1500 km, są już tak zjechane po bokach, że hoho. Kisiu ma ich lusterko – lata na wszystkie strony, podobno też kupił moduł tejże firmy, i mu od razu padło. Znam ludzi ze szkoły co pękły im te wariatory.

    NIGDY NIE KUPUJ NIC FIRMY WM MOTOR

    #131785
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    czlowieku czytaj dokladnie… NAPISALEM WYRAZNIE ZE JA MAM I NARAZIE JEST OK ALE ZOBACZYMY CO BEDZIE DALEJ.. a ty wyjezdasz do mnie zebym mu nie polecal…. JAK SIE DBA TAK SIE MA…

    #131786
    agentmb
    Uczestnik
    • Postów: 295

    izdebski12 napisał:
    Co do wariatora WM Motor – tylna blacha wariatora zaklinowała się na wale, rolki, które przejechały może z 1500 km, są już tak zjechane po bokach, że hoho. Kisiu ma ich lusterko – lata na wszystkie strony, podobno też kupił moduł tejże firmy, i mu od razu padło. Znam ludzi ze szkoły co pękły im te wariatory.

    Który z tych wariatorów był montowany u doświadczonego mechanika? Pytam, bo już spotkałem się że poczatkujący mechanicy amatorzy montowali niedokładnie różne części, a później psioczyli na producenta. Wjaki sposób tylna ścianka wariatora może się „zaklinować”? Jest zamontowana nieruchomo i zwyczajnie nie ma jak się zaklinować. No chyba że zardzewieje.

    Co do lusterka, to przecież kolega może złożyć reklamację. Sprzedawca jest odpowiedzialny za sprzedany towar.

    #131790
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    romet4t7x7 napisał:

    czlowieku czytaj dokladnie… NAPISALEM WYRAZNIE ZE JA MAM I NARAZIE JEST OK ALE ZOBACZYMY CO BEDZIE DALEJ.. a ty wyjezdasz do mnie zebym mu nie polecal…. JAK SIE DBA TAK SIE MA…

    Proszę Cię… Polecasz po przejechałeś na nim 200 km? Hahahahaha

    agentmb napisał:

    Wjaki sposób tylna ścianka wariatora może się \\\”zaklinować\\\”?

    Tylna blacha wariatora ma chodzić na wale, ale nie zaklinowywać się pod kątem, przez co wariator krzywo siedział.
    Co do mojego wariatora, to on akurat był montowany w autoryzowanym serwisie Zippa, przy Ul. Garażowej 4 w Warszawie.

    Pasek firmy WM Motor po 1500 km, układał się przez ponad 500 km, potem zaczął się rozciągać. Ogólnie to od kiedy go założyłem same problemy były.


    http://gufipms.cba.pl/download/070213152852.jpg

    Porównałem to gówno do Dayco – Dayco jest 3 razy grubsze, 2 razy mocniejsze, a ten WM Motor to jak skakanka rozciąga się.

    #131798
    agentmb
    Uczestnik
    • Postów: 295

    izdebski12 napisał:

    Tylna blacha wariatora ma chodzić na wale, ale nie zaklinowywać się pod kątem, przez co wariator krzywo siedział.

    Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Tylna część wariatora ma być sztywno, dociśnięta przez tuleję wariatora. Jedynie tylko koło pasowe ma być ruchomo. Jeśli tylna ścianka się ruszała to oczywiste że się uszkodziła.

    #131802
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Czyli rozumiem, że przy wyjmowaniu wariatora, rolki mają się wysypać bo tylna blacha zostanie nie do wyciągnięcia?

    #131803
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    izdebski .. kolego PRZECZYTAJ JESCZE RAZ I DOPIERO SIE UDZIELAJ .. GDZIE JA MU DORADZAM WM MOTOR? napsialem ze mam taki wariator i na razie jest OK. Wiec daruj sobie te bzdety.

    #131804
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    to ty przeczytaj jeszcze raz, bo o tym, że poleca paski było skierowane do agentmb, a nie do ciebie, a ty potem zacząłeś wylatywać „jak się dba tak się ma”

    #131805
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    no bo taka jest prawda.

    #131807
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    a jak można dbać o wariator? Mam go odkręcać i chować pod poduszkę każdej nocy, czy może co godzinę polerować? Fakt jest taki, że zakłada się, i się jeździ normalnie. Jeden firmowy wytrzymuje normalnie, a drugie gówno „wm motor” będzie się ślizgało, klinowało, rolki będą się szybciej zużywać, o pasku z modeliny nie wspomnę.

    #131809
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    Nie polecasz firmy WM MOTOR bo tobie sie pasek rozciagal. Moze trafiles na zly egzemplarz? jesli wariator sie zaklinowal to widocznie zle zalozony.

    #131810
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Skopiuje tutaj kilka wypowiedzi z forum Mielocha

    „Ja nie fam tej firmie, kupiłem pierścienie tej firmy i sypnęły się po 70km normalnej jazdy niszcząc mi cylinder i tłok.”

    „noo właśnie wczoraj mi się rozwalił wariator ich tzn przeciw talerz:/ wszystkie ząbki objechały się ! masakra ledwo 500 km”

    „mi sie rozleciał cyl wm po 250km przy przepisowym docieraniu, podobno zabezbieczenie poszło”

    „kolega ma wariator wm motor i po przejechaniu ok 50 kilometrów widać ślady zużycia jak po większym przebiegu np. rolki wariatora były czerwone i już są czarne”

    „Jedynie to sprzęgła są w miarę dobre Przeciw talerze pękają przy wariatorach, cylindry też nie najlepszej jakość zależy jak trafisz „

    „mialem wm wario w chinskim skuterze to po 500km pokrzywil sie a talez sie połamał… ;/
    Nie polecam”

    „ja zdecydowanie odradzam”

    „kupiłem zestaw sprężynek wm, czerwone są jak hebo zielone a reszta szkoda gadać.”

    „Nie polecam, badziewie, miałem cylinder i wariator, beznadzieja.”

    „mam obecnie cylek wm 70cc juz drugi, pierwszy ktory kupilem wytrzymal tydzien, moze z mojej winy, ale mial kopa że hej, jak high end takie przyspieszenie na serii, obroty takie łapał że szok, do 50km/h miał moze z 4 sekundy, ale ciągle tłok puchł aż się zatarł, z drugim jest odwrotnie, tłok nie puchnie ale osiągi są do d*** nie wiele lepsze niz seria ale czuc roznice w mocy

    czyli jest jak sie trafi”

    „zdecydowanie nie ;p”

    „NIE KUPUJ TEGO !”

    „Zależy jak się trafi… to jak loteria xD Miałem cylek 70cc ac za 120 kanałły nie dorobione tłok masakrycznej jakości sam cylinder co do jakości też nie był za dobry… Jednym słowem lipa v-max spadł…

    Miałem 2 tłoki wm do 50cc i były (w sumie jeszcze są bo jeden zmieniłem razem z cylem który był na wyczerpaniu a w drugim wypadło zabezpieczenie sworznia)

    Uszczelki lipa topią się. Mam motoforce i wcale się nie topią (uszczelki do lc)

    Komplet linek gazu z rozdzielaczem do keewaya: rozdzielacz tandeta straszna a linki dobra jakość

    Linka licznika zaje… Działa ponad 4tyś pomimo że w 1 miejscu jest ostro pancerz zagięty (linka od mniejszego skutera i jest za krótka)”

    „Odradzam tą firmę. Kupuj wyłącznie markowe części.”

    Ja też nie polecam.

    #131811
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Zapodam jeszcze film, który znalazłem na YouTube:

    #131814
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 199

    \\\”Odradzam tą firmę. Kupuj wyłącznie markowe części.\\\” -Jak kogos nie stac to kupuje chińskie.

    #131816
    agentmb
    Uczestnik
    • Postów: 295

    Widzisz kolego ja mam całkiem odmienne doświadczenia. Sporo wariatorów od WM Motor sprzedałem klienci sobie je chwalą. W swoim skuterze montuję części od tej firmy i jestem zadowolony. Cylinder z głowicą pracują świetnie, wał zdecydowanie lepszy niż seryjny (mam skuter Motobi Sowa).

    Za to w cytatach jakie tu przedstawiłeś jest jeden poważny błąd. Produkty WM Motor są porównywane do Hebo, Dayco i innych z górnej półki. Tymczasem kosztują kilkakrotnie mniej. I jest oczywiste że jeśli porównasz Wariator WM Motor do Malossi, to okaże się słabszy, Podobnie z cylindrami, paskami i innymi częściami. Cena sporo mówi o produkcie i nie można porównywać produktu za 20zł z dziesięciokrotnie tańszym.

    #131903
    miki42623
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Wszyscy mi bardzo pomagacie ale będę chyba zmuszony kupić ten wariator z przeciw talerzem ponieważ nie mam środków żeby kupić nawet używane a seryjny wariator jest w paru miejscach popękany i nie chcę jezdzić z tym. Mam taki sam problem jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=jpayjwbd_h4 kręci się przeciw talerz i do tego jeszcze ten popękany wariator w paru miejscach.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button