Czy potrzebuje jeszcze twardszej centralki do aeroxa serii?? :

Tagi: ,

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #121929
    tulus212
    Użytkownik
    • Postów: 40

    Mój problem polega na tym, że moj aerox nie reaguje na regulacje napędu i jego vmax to ok 60-65km/h na 7gramowych rolkach. Setno jest takie, iż na tych cięższych vmax jest trochę lepszy niż na rolkach ok 5gram natomiast obroty sa strasznie niskie i muli a przyspieszenie wgl jest slabe ze wzgledu na wlasnie slaby wzrost obrotow i na pewno nie takie jakie powinny byc u roxa na starcie.
    Na rolkach ok 5gram skuter ma dość wysokie obroty w nasłuchanym porównaniu jeśli by patrzył z jakich rusza obrotów aczkolwiek problem polega na tym, że znowu na tych rolkach jest słabszy vmax i pomimo dobrych obrotow to nie przekazuje ich na koło i to bez różnicy czy założę centralke seryjną, białą bądź żółtą malossi, nadal jest tak samo a ja go nie moge wyregulować. Skuter obroty ma wysokie a jedzie tak do 60 i pozniej wgl zero przyspiechy.. :/
    A na rolkach 4.5gram skuter ma strasznie wysokie obroty ale jak juz mowilem wczesniej rowniez ich nie przekazuje na koło.. :/
    Czy ma ktoś jakieś pomysły? Czy to wina, że potrzebuje jeszcze twardszej centralki aby ogarniała/przekazywała dobrze obroty skutera na rolkach tych ok 5gram??
    Bo trochę dziwi mnie to, że do seryjnego skutera potrzebuję aż tak twardej centralki?? O.o

    Mój zestaw do regulacji to rolki: 4.3; 5.1; 5.6; 6.3; 7gram
    oraz centralki: seryjna, malossi biała i zółta.

    Dodam, że jest to rox z setupem:
    cyl RMS 50 sprężanie 10-11bar, multivar, sprzęgło tec evo racing + dzwon TEC-a, pasek malossi X-Special, wydech Tecnigas Silent Pro.

    Błagam niech ktoś pomoże !
    HELP!!

    #122468
    tulus212
    Użytkownik
    • Postów: 40

    f5

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #122906
    tulus212
    Użytkownik
    • Postów: 40

    f5

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button