Czy oplaca sie kupic drozszy niby firmowy gaznik

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #326537 Reply
    Michał Kowalewski
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 52
    • Postów: 63

    Jak w temacie czy oplaca sie kupic gaznik keichin np ten z linku http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5629520417
    Lub
    http://iskuter.pl/gaznik-do-skuterow-4t-cvk-18mm-130qmb-dysze-chinczyki-p-2517.html

    Czy lepiej kupic tanszy najzwyklejszy? Czy roznia sie jakoscia itp?
    Silnik 139qmb 80 cc

    #326547 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 2 317
    • Postów: 2 328

    Jeśli chcesz mieć możliwość wyregulować zakupiony gaźnik i cieszyć się (względnie) niefalującymi obrotami, to rozważaj te dwa pierwsze i nic poniżej ich ceny. CVK to też Keihin ale nie wiem jaka jest dokładnie różnica między nimi.

    #326551 Reply
    Michał Kowalewski
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 52
    • Postów: 63

    Dobra zamowilem ten z linku nr.2 dam znac co i jak jak zaloze wyreguluje i stestuje

    #326606 Reply
    Michał Kowalewski
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 52
    • Postów: 63

    Dzisiaj doszedl gaznik ten z linku nr2 zalozylem dysze 90. Podregulowalem choc wiele nie bylo trzeba oprocz obrotow. Skuter chodzi rowniutko plynnie pszyspiesza. Jest tylko jedno male ale. Jak daje gaz na max przyspiesza ok. Ale czasem sie jakby zadlawi na sekundke czy dwie ale delikatnie. Czuc tylko podczas przyspieszenia ze takjakby ciut straci moc na chwile i dalej jest ok. Swieca kawa z mlekiem takze sadze ze ilosc paliwa ok. Z jakiego powodu taki maly przymulek moze sie brac? Nie jest to uciazliwe w zaden sposob ale jednak mozna by to dorobic zeby bylo jak w szwajcarskim zegarku

    #326652 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 2 317
    • Postów: 2 328

    Generalnie gaźniki są mułowate w reakcji na gaz. Ten typ tak ma.
    Objaw dławienia się przy odkręcaniu gazu był i u mnie, póki co stanęło na wymianie cylindra z niefabrycznej 250cc na fabryczną 200cc. Ponoć osprzęt mam do fabrycznej pojemności i dlatego całość nie grała jak trzeba. Ale czy to koniec problemu – dowiem się w najbliższym czasie.

    #326706 Reply
    Michał Kowalewski
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 52
    • Postów: 63

    No u mnie juz ustapilo to szczerze powiedziawssy. A co mulowatosci ogolnej to moim zdaniem jak na chinczyka nie jest zle. Generalnie mam juz 4 skuter z takim silnikiem i rozne doswiadczenia byly ale co do gaznika to poprostu wiem ze tak byc nie musi i moze on lepiej reagowac. Zalezy jak sie trafi. Ja mam przerobiony na 80cc dysza 90 i jest git. Troche aie gaznik oswoil kilka dni i mu przeszla mulowatosc 🙂

    #326720 Reply
    eadem
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 2 317
    • Postów: 2 328

    Dotarcie się mechanizmów też ma znaczenie. Różnie bywa. Generalnie chodzi o precyzję – droższe gaźniki są precyzyjniejsze więc i silnik na nich gładziej chodzi. Dobrze wykonane GY6 jest całkiem spoko.

    #326737 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 122
    • Postów: 21 177

    tu chodzi i o precyzje i o materiały i o jakość złożenia. Inna sprawa że 20zł w cenie gaźnika produkowanego w setkach tyś sztuk który do tego jedzie z drugiego końca świata może oznaczać przepaść jakościową albo żadną różnicę.
    Wiedzę ma tylko ten co sprzedał po 200 sztuk każdego i ew. buja się z roszczeniami gwarancyjnymi lub wymianami.

    #327118 Reply
    Michał Kowalewski
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 52
    • Postów: 63

    No co do tego ze silnik chodzi gladziej to fakttcznie zauwazylem na ttm gazniku. Chodzi ciszej i lzej jakby

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Czy oplaca sie kupic drozszy niby firmowy gaznik
Twoje informacje:




Back to top button