Czy opłaca mi się zdawać A2?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Prawo Jazdy Czy opłaca mi się zdawać A2?

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 1 lat, 6 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe katsuatis
    katsuatis
    Użytkownik

Cześć,
    od ponad 2 lat posiadam kat. B i chciałbym zacząć przygodę z motocyklami. Zależy mi, żeby w końcu przesiąść się na coś z większym przyspieszeniem niż samochód. Powinienem poczekać pół roku i jeżdzić 125 z kategorii B, czy lepiej zdać A2? Jest możliwość, że któraś z tych opcji mi wystarczy do szczęścia, czy jeżeli liczę na dobre przyspieszenie muszę zdawać A?
    Mam skuter 50 więc nie jestem całkowicie zielony, jednak jest tak mułowaty, że wolę jeździć samochodem.
    Pozdrawiam.

• Ten temat został zmodyfikowany1 lat, 6 miesiące temu przezZdjęcie profilowe katsuatis katsuatis.
    • Ten temat został zmodyfikowany1 lat, 6 miesiące temu przezZdjęcie profilowe katsuatis katsuatis.
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

chcesz przyspieszeń to potrzebujesz pojemności od 300 w górę (przy czym 300 przyśpiesza dobrze do około 60-70km/h).
    Albo kupic lepiej przyśpieszający samochód 🙂

ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)

Czytaj
    REKLAMA

ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    Zdjęcie profilowe katsuatis
    katsuatis
    Użytkownik

Czyli lepiej czekać na A, dzięki 😉

Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

Myślę, że dobrą opcja jest kupić 125 i pojeździć na B żeby nabyć doświadczenia i nie wskakiwać odrazu na coś naprawdę mocnego. Skuter a motocykl to różnica.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)