Czy ktos wymieniał krater tam gdzie jest wlew oleju??

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #70441 Reply
    Aaron
    Użytkownik
    • 16
    • Postów: 30
    • Postów: 46

    Czy już ktos wymieniał http://moto.allegro.pl/silnik-quest-wilga-vapor-4t-karter-obudowa-olej-i2479882799.html.Na co trzeba uważac przy wymianie i czy jest trudno wymienić??

    #70449 Reply
    agentmb
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 293
    • Postów: 295

    Jest to średnio trudne, tyle że pracochłonne.
    Jesli robisz to po raz pierwszy, dokładnie ponotuj sobie co i jak było zamontowane. Tak, żeby później nic nie pomylić.

    #70475 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559

    Najciezej jest sciagnac dzwon magneta. Najlepiej miec do tego sciagacz ktory kosztuje kilka zlotych. Potem odkrecasz iskrownich ktory jest na dwoch srubkach a na koncu zostaje karter. Oczywiscie silnik z ramy. Sam kartek trzyma sie na kilku dlugich srubach i dwoch krotkich 🙂
    Narzedzia:
    Srubokret krzyzakowy
    Klucz 10 i 8 najlepiej nasadka na grzechotce i jesli dobrze pamietam dzwon magneta trzyma sie na nakretce do ktorej potrzebny jest klucz nr.14.
    Przyznam sie ze Ja nasadkami tylko popuszczam sruby a potem odkrecam wkretarka no i przykrecam tez a mocniej dokrecam nasadka. Ale to jak pracowalem w serwisie i dziennie odkrecalo sie 100 takich srubek 😛

    Pamietaj zeby wszystko potem uszczelnic. Oprocz papierowej uszczelki Ja dodatkowo uszczelnialem silikonem silnikowym 🙂
    Z wyjeciem i wsadzeniem silnika mozna z luzem to zrobic w godzinke 🙂

    #70490 Reply
    Aaron
    Użytkownik
    • 16
    • Postów: 30
    • Postów: 46

    to trzeba silinik sciagac??

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Czy ktos wymieniał krater tam gdzie jest wlew oleju??
Twoje informacje:




Back to top button