czy jak zakupiłem komplet do skutera junak 902

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #697110 Reply
    Piotr
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    witam mam zagwozdkę kupiłem komplet 110 do junaka 902 to jest 50 cm i nie wiem czy mam kupić wał a jak tak to jaki czy będzie pasował
    są w komplecie szpilki uszczelki cylinder głowica oraz łańcuszek rozrządu bez wału

    #697111 Reply
    Piotr
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Mam pytanie dotyczące wymiany cylindra.
    Posiadam JUNAK-a 902 z oryginalnym cylindrem 80ccm.
    Chciałbym wymienić cały zestaw na 110ccm.
    Co oprócz wiadomo cylindra,tłoka pierścieni i sworznia trzeba jeszcze wymienić?
    Jakieś przeróbki w gaźniku?Wymiana modułu zapłonowego?
    Proszę o w miarę logiczne i sensowne odpowiedzi.
    Nie interesuje mnie wymiana całego silnika.

    #697127 Reply
    Freeb
    Uczestnik
    • 10
    • 154Postów:

    Skoro masz cylinder 80cc to cdi powinno dac rade to co jest. Pytanie jaki masz gaznik? PZ19 wystarczy na 110cc. Ewentualnie dysze w gazniku by trzeba zmienic.

    Przy zmianie z 80 na 110 potrzeba zmienic wal, szpilki oraz glowice. Bo te od 50/80cc beda raczej za krotkie. Ale wymiana walu to trzeba rozpolowic silnik…

    #697151 Reply
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • 15
    • 287Postów:

    A jak rozpołowić silnik to warto się zastanowić nad nowymi łożyskami w skrzyni biegów, żeby tego niepotrzebnie za chwilę nie rozbierać. Radziłbym też zastanowić się nad kompletem nowych uszczelniaczy.

    #697183 Reply
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • 1 076Postów:

    Tu nie ma co się zastanawiać nad wymianą uszczelniaczy tylko obowiązkowo trzeba je wymienić. Ostatnio wymieniałem wał w 4T i jak masz silnik wyjęty z ramy to zajmuje to 3h. Weź sobie kawałek styropianu, zrób otwory, ponumeruj je, to samo zrób na karterze… napisz na nim numerki abyś potem szpilki wkręcił w te same miejsca. Zwróć uwagę gdzie są tulejki w cylindrze i głowicy, są bardzo ważne bo to one są kanalikami olejowymi. Policz zęby od pompy oleju na wale, nowy musi mieć tyle samo… w standardzie jest 16z 17z. Silnika nie rozpoławiaj młotkiem ani przecinakiem, powinien sam się ładnie rozejść, jeżeli nie chce to pukasz gumowym młotkiem w karter jednocześnie trzymając za wał.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: czy jak zakupiłem komplet do skutera junak 902
Twoje informacje:




Back to top button