Czy do tego cylindra Naraku 72 cm muszę zmieniać głowicę ?

Niby producent twierdzi że seryjna pasuje i w zestawie nie daje głowicy. Kiedyś widziałem rozebrany silnik 80 cm z głowicą od 50 cm i była tragedia brak miejsca na spalanie w komorze cylinder puchnął od temperatury itd. Pytanie co z tym cylindrem :frowning: bo teraz mam dylemat http://www.racing-planet.pl/2500-cylinder-72cc-47mm-naraku-v2-139qmb-kymco-4t.html?level0=164938&level1=177170&level2=16

miedzy “pasuje” a “dobrze działa” jest zasadnicza różnica.
Najlepiej zmieniać na kompletne zestawy tłok-cylinder-głowica. Wtedy wiesz jakie to ma mieć parametry i że całość jest spasowana.

To co bys polecił mi z 72 lub 80 kompletnego bo ryje po sklepach i wszystko chinskie w kompletach.

A tak jest w opisie napisane : - Dzięki specjalnej konstrukcji zastosowanie tego kitu nie wymaga innych modyfikacji- wymiana wału ani modyfikacja karteru (rozwiercanie) nie jest konieczna. W związku z licznymi pytaniami - odpowiadamy : Wał standardowy montowany fabrycznie wytrzyma - sprawdzone i przetestowane na tysiącach pojazdów w całej Europie.

stockowy wał wytrzyma z 8tyś km na 80tce max, mi padł na 5k lecz miałem 90tke + skuter był max piłowany

Pytanie jest takie jaka dać głowice do tego cylindra 72 ccm