Czy da się założyć blokade/zmniejszyć moc? - Skuter Peugeot Jet Force.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Czy da się założyć blokade/zmniejszyć moc? - Skuter Peugeot Jet Force.

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe dawid102 dawid102 6 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #167099 Odpowiedź

    Krzychu PL
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Witam, kupiłem ostatnio skuter peugeota jet forc’a z 2011r. wersja darkside. Otóż chleje mi on 5-5,5 l na 100km, jest to moim zdaniem zbyt dużo, nie jestem zwolennikiem szybkości… Skuter osiąga predkosc 80-85km/h, ma b. mocne przyśpeszenie. Nie wiem co było w nik grzebane, ale widać od razu że ma inny tłumik : leovince sito oraz nie ma w nim ślepej kiszki 🙂 Chciałbym założyc blokade to chociaż skuter nie bedzie tyle palił. Jeżeli ktoś wie w jaki sposób prosze o odp. dziekuje.

    #167103 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 692

    to wolniej śmigaj ha. załóż mniejszą dysze

     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #167115 Odpowiedź

    Krzychu PL
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Dysze ok, a da rade załozyc tą ślepą kiszke? jeżdze 50km/h …

    #167116 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    W twoim peugeot’cie na pewno znajduje się moduł. Na pewno też jest odblokowany. Znajdź moduł zablokowany i masz ograniczenie prędkości.

    #167121 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Dwie rzeczy mają wpływ na spalanie – charakterystyka przeniesienia napędu i układ zasilania.

    Po pierwsze trzeba sprawdzić ustawienie napędu (w tym wypadku trzeba by zważyć rolkę, sprawdzić pozostałe elementy czy są oryginalne – sprężyna sprzęgła może mieć inny kolor niż seryjna) i stan wariatora. Za lekkie rolki z lżejszą sprężyną potrafią spowodować otwieranie się wariatora za późno, za ciężkie z mocną sprężyną powodują dłuższe trzymanie na wysokich obrotach.

    Po drugie regulacja gaźnika, sprawdzenie jego przepustowości (19 i 21 mm można wymienić na mniejsze), następnie wymiana membran na oryginalne jeśli takie nie są. Jeśli po tym nie będzie palił tyle co powinien radziłbym sprawdzić dokładnie stan cylindra.

    Jeśli nie będziesz mógł wymienić ani gaźnika ani dyszy polecam wykonanie podkładki pod króciec, podkładka musi delikatnie zmniejszyć przepustowość króćca, ta opcja ma jednak wady – podkładka musi być odporna na olej i benzynę, nie może wpaść do silnika a po jej zastosowaniu trudniej będzie wykonać regulację składu mieszanki. Tutaj nie mam doświadczenia ale ja założyłbym przy okazji nową świecę i kontrolował jej kolor by dobrać optymalną mieszankę.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysyłka.

    Uniwersalny kufer motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstawą do łatwej instalacji.

    #167122 Odpowiedź

    Krzychu PL
    Użytkownik
    • Postów: 5

    degename napisał:

    Dwie rzeczy mają wpływ na spalanie – charakterystyka przeniesienia napędu i układ zasilania.
    Po pierwsze trzeba sprawdzić ustawienie napędu (w tym wypadku trzeba by zważyć rolkę, sprawdzić pozostałe elementy czy są oryginalne – sprężyna sprzęgła może mieć inny kolor niż seryjna) i stan wariatora. Za lekkie rolki z lżejszą sprężyną potrafią spowodować otwieranie się wariatora za późno, za ciężkie z mocną sprężyną powodują dłuższe trzymanie na wysokich obrotach.
    Po drugie regulacja gaźnika, sprawdzenie jego przepustowości (19 i 21 mm można wymienić na mniejsze), następnie wymiana membran na oryginalne jeśli takie nie są. Jeśli po tym nie będzie palił tyle co powinien radziłbym sprawdzić dokładnie stan cylindra.
    Jeśli nie będziesz mógł wymienić ani gaźnika ani dyszy polecam wykonanie podkładki pod króciec, podkładka musi delikatnie zmniejszyć przepustowość króćca, ta opcja ma jednak wady – podkładka musi być odporna na olej i benzynę, nie może wpaść do silnika a po jej zastosowaniu trudniej będzie wykonać regulację składu mieszanki. Tutaj nie mam doświadczenia ale ja założyłbym przy okazji nową świecę i kontrolował jej kolor by dobrać optymalną mieszankę.

    +ODPOWIEDZ : Czyli mam rozumieć, że to że nie ma ślepej kichy to nic? Spalanie nie zależy od tłumika?

    #167129 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 659

    spalanie zależy od wszystkiego. tylko blokady też trzeba zakładać z sensem.
    Tzn nie można zrobić silnika na 20KM i zdusić go zwężką w tłumiku bo za boga go nie wyregulujesz albo nie dojdziesz do ładu ze spalaniem.
    najsensowniej dobrze wyregulować a potem zrobić elektroniczną blokadę na obroty lub prędkość.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #167156 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe sq3llh
    sq3llh
    Użytkownik
    • Postów: 283

    Panowie, nie chce sie wywyższać ale jakiś czas temu przez przypadek okryłem że wystarczy zmiana rolek na cięższe i jedzie wolniej,ale jak jest z spalaniem nie mam pojęcia.
    tą wypowiedz uzasadniam tym że miałem założona rolki 6 gr, założyłem celowo 9gr i jechał nie wiecej niż 45,ale też słabo sie zbierał.

    #167158 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 659

    ale przepustnice rozwalales na maxa przy tym wiec myle ze pali tak samo.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #167159 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe degename
    degename
    Użytkownik
    • Postów: 990

    Spalanie też zależy od tłumika ale najpierw trzeba być pewnym że innego podzespoły nie powodują problemów.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
Odpowiedz do: Czy da się założyć blokade/zmniejszyć moc? - Skuter Peugeot Jet Force.
Informacje o Tobie: