czujmik ciśnienia oleju

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #60652
    stacho12
    Użytkownik
    • 4
    • 11Postów:

    Koledzy mam problem,mianowicie zapaliła sie kontrolka oleju i nie ma ochoty zgasnąć,olej w silniku jest a nie potrafie zlokalizować czujnika ciśnienia oleju aby go sprawdzić.Może ktoś coś podpowiedzieć?

    #60669
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Szukaj czujnika w bloku silnika (czujnik z jednym przewodem).

    #60677
    stacho12
    Użytkownik
    • 4
    • 11Postów:

    A czy to ustrojstwo posiada pompe olejową czy obieg wymuszony?

    #60680
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    Nie gaśnie po odpaleniu czy po przekręceniu kluczyka, jak to drugie to raczej masz wszystko wporządku. W moim DT 300 po odpaleniu kontrolka gaśnie .

    Aaaaa… i upewnij się że to kontrolka ciśnienia a nie wskaźnik kontroli (wymiany) oleju, bo w wielu KYMCO zapala się po odpowiednim przebiegu kwalifikującym do przeglądu

    #60681
    stacho12
    Użytkownik
    • 4
    • 11Postów:

    nie gasnie po odpaleniu obojetnie na jakich obrotach

    #60682
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    A tak z ciekawości jaki model tego KYMCO? 🙂

    #60683
    stacho12
    Użytkownik
    • 4
    • 11Postów:

    New Dink 4T

    #60687
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    No to chyba jasne, kontrolka z oliwiarką to “oil service indicator” a nie wskażnik ciśnienia oleju.
    Kiedyś mnie to też wystraszyło jak miałem ND 200i.

    Zacznij od tego
    1. przyciskiem “adj” ustaw “oil service meter” to wskaźnik przebiegu po “ODO” i “trip”
    2. naciśnij na raz przyciski “mode” i “adj” aż do wyzerowania licznika

    Powinno pomóc

    #60689
    stacho12
    Użytkownik
    • 4
    • 11Postów:

    Dzięki rano zrobie.a rano do roboty moge jechać?

    #60691
    Anonim
    Nieaktywny
    • 7
    • 158Postów:

    Kontrolka oleju i wskaźnik inspekcji oleju to w kymco new dink chyba jedno i to samo. Według instrukcji lampka inspekcji oleju zapala się po odpowiednim przebiegu, gdy trzeba wymienić olej.

    Jak skasować zapaloną lampkę masz na stronie 16 w instrukcji obsługi.

    #60692
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    Raczej tak, bo to nie powinno mieć związku z ciśnieniem oleju, ale warto przyjrzeć się temu olejowi jak skuter sam domaga się zmiany:)

    #60694
    stacho12
    Użytkownik
    • 4
    • 11Postów:

    ok.Tylko nie mam tej instrukcji,skuter kupowałem z 2 reki i gosc nie miał instrukcji

    #60699
    stacho12
    Użytkownik
    • 4
    • 11Postów:

    dzięki kolego za pomoc!!!!!!!!

    #60701
    Anonim
    Nieaktywny
    • 7
    • 158Postów:

    Wciśnij i przytrzymaj ADJUST przez 2 sek., możliwe, ze trzeba będzie to powtórzyć aż zobaczysz na wyświetlaczu “1”.

    Następnie wciśnij na raz oba przyciski ADJUST oraz MODE i przytrzymaj aż na wyświetlaczu pokaże się “0” – będzie to oznaczało wyłączenie funkcji inspekcji oleju.

    #60705
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    “Wciśnij i przytrzymaj ADJUST przez 2 sek., możliwe, ze trzeba będzie to powtórzyć aż zobaczysz na wyświetlaczu “1”.”

    Się kolega rozpędził:) 1 to będzie jak przejechany będzie 1 km od ostatniego wyzerowania:)

    #60714
    Anonim
    Nieaktywny
    • 7
    • 158Postów:

    Wiem, może być taka ewentualność, ale wtedy przy jedynce będzie dopisek TRIP. Natomiast wyłączenie funkcji inspekcji to zmiana samej “1” na “0”. Przepisałem to z instrukcji.

    #60717
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    Może tak jest w 50ccm, ja w New Dink 200i miałem tam normalny przebieg i co 2000km (od wyzerowania) zapalał się wskażnik. Trip to licznik do pomiaru przebiegu dla potrzeb użytkownika (też sie zeruje), ale nie to miałem na myśli.

    EDIT:
    wg instrukcji ND
    “Oil service meter
    Shows mileage for oil service frequency.”

    Więc w 50 ccm tez raczej pokazuje przebieg a nie 1 lub 0.
    Instrukcja pokazuje 1 przy innych przebiegach też równych 1 km

    #60737
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    Na New Dinku pokazuje 3 odległości…
    Całkowity przebieg pojazdu
    Przebieg użytkownika, np dzienny lub od ostatniego tankowania
    Przebieg od ostatniej zmiany oleju (P.S. Sami zerujemy przy zmiane oleju 😛 skuter nie wie kiedy mu się zmieniło olej 🙂 )

    kontrolka oleju zapala się po 5 tyś km od ostatniego wyzerowania licznika zmiany oleju.
    Wystarczy zmienić MODE żeby go znaleźć potem wciskamy ADJUST i MODE razem i trzymamy aż wyzeruje się licznik do 0.
    Kontrolka w tym momencie powinna zgasnąć. a My możemy zmienić z powrotem na TRIP lub przebieg całkowity skutera czyli OLD jak dobrze pamiętam 🙂

    #60750
    stacho12
    Użytkownik
    • 4
    • 11Postów:

    Bardzo dziękuje za pomoc wszystkim.Inspekcja wyzerowana kontrolka zgasła.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button