CZESCI DO MBK NITRO - czy to wszystko wystarczy. DWIE OPCJE!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #258797 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Czesci do Mbk Nitro 06r. Chcialbym uwytkownikow o pomoc czy te części co wymienilem ponizej to wystarczy czy się nic nie rozleci czy cos jeszcze trzeba dokupić ?

    1.CZESCI ( jak cos to jest klasa Evo ):
    – Cylinder Metrakit Pro Race II 70cc – 12mm
    – Dzwon sprzegła Metrakit Pro Race
    – Gażnik Dell’orto 21 mm Metrakit
    – Łozysko wału i simmeringi Stage6 – HQ Teflon
    – Pasek Polini Kevlar Evolution
    – Przekładnia pierwotna Metrakit
    – Sprzegło Polini 2G Evolution II
    – Wał korbowy Metrakit Pro Race
    – Wariator Polini Evolution lub Wariator Polini Super Speed
    – Wydech Metrakit Pro Race 2 70cc
    – Zawór membranowy Polini Evolution
    – Pompa wody SSP +40% – chrom
    – Chłodnica przepływowa Hebo – aluminium

    2.CZESCI ( jak cos to jest klasa Evo ):
    – Cylinder 70cc Malossi MHR
    – Dzwon sprzęgła Polini Evolution
    – Gaznik Dell’orto 21mm Stage6 Racing
    – Łożyska wału i simmeringi Stage6 – HQ Teflon
    – Pasek Polini Kevlar Evolution
    – Przekładnia pierwotna Polini (lub Malossi)
    – Sprzegło Polini 2G Evolution II
    – Wał korbowy BGM Evo
    – Wariator Malossi MHR
    – Wydech Yasuni Carrera16
    – Zawór membranowy Polini Evolution
    – Pompa wody SSP +40% – chrom
    – Chłodnica przepływowa Hebo – aluminium

    #258798 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja bym dołożył dodatkową chłodnicę zamiast tej pompy 😛 😎

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #258799 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Cylinder Metrakit Pro Race II 70cc – 12mm

    ja bym wybrał hebo manston raczej 🙂

    – Gażnik Dell’orto 21 mm Metrakit ( lub 24 mm)

    21 wystarczy ze spokojem 😛 jeśli chcesz mieć gaźnik praktyczny podczas regulacji to weź S6 😛 żeby wymienić dysze wyciągasz gaźnik i odkręcasz jego „denko” i wykręcasz dysze 😛 nie wiem jak Ci to wytłumaczyć, ale zamiast śróbek w większości części są ze sobą skręcane 😛 denko odkręcasz tak jak nakrętke od butelki 😛

    – Łozysko wału i simmeringi Stage6 – HQ Teflon

    jeśli chcesz oszczędzic to w sklepie z łożyskami znajdziesz łożyska o takiej samej wytrzymalości, ale dużo tańsze 😛

    – Sprzegło Polini 2G Evolution II

    lepszego sprzęgła chyba nie ma 😛 z dzwonem polini EVO sprawuje się wręcz bajecznie 😛

    – Wariator Polini Evolution lub Wariator Polini Super Speed

    weź polini EVO 😛

    – Pompa wody SSP +40% – chrom

    może być 🙂 do tego kup jeszcze przepływówke i grzać się nie powinien 🙂

    tyle ode mnie 🙂

    #258800 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja bym wybrał hebo manston raczej 🙂

    kolega ma i raczej nie kupie a to co slyszalem MKPRII ma dobre zadawalajace osiagi i dobry cyltek jest ogolnie.

    #258801 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    do obu zestawów:
    dzwon polini evolution albo steg6 wing cooler team
    sprzęgło tylko i wyłącznie polini 2g evo II
    dałbym drygą chłodnice zamiast tej przepływowej 😛
    gaźnik do tych cylindrów wydaje mi się dużo za mały ja bym wsadził 24 jak nie więcej (chcesz mieć moc musisz mieć duży gaźnik)
    wydech Yasuni c21 bo c16 to raczej racing niż evo 🙂 Dużo nie dokładasz a osiągi o niebo lepsze 🙂

    do drugiego zestawu:
    ja bym dał wał malossi MHR to wtedy się ładnie wszystko zgra 🙂

    do tej klasy cylindrów dał bym wariator malossi overrange :0 drogi ale przy tej mocy da dużo więcej prędkości a przyśpieszenia nie stracisz 😛

    #258802 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Gdzie dostane ten wal i ten wariiator Malossi pisz na gg 6005661a jak nie masz gg to na priv 😀

    #258803 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    C16 za słaby na evo… Tam to C21 🙂 Ja jestem za 2 opcją 😎

    #258804 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    pierwsza opcja

    #258805 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    2 opcja tylko ze z innym wydechem ..?? mosze R-setup k14 .. cena jest super tylko 950 zl a wydech pokroju c21/c30 … i no cylka mhr obowiazkowo przerobka katrerow bo inaczej nie wejdzie …

    #258806 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    mumin_ napisał:

    i no cylka mhr obowiazkowo przerobka katrerow bo inaczej nie wejdzie

    Mówiłem mu, to mówił, że ani MHR, ani MK nie potrzebują przeróbek! 🙄

    #258807 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ok zobaczymy jak z kasa jak nie to montuje S6 racing ;] napto tez dobrze pojedzie ;] :mrgreen:

    [ Dodano: 2008-12-11, 17:18 ]
    – Cylinder Stage6 Racing 70cc,
    – Dzwon sprzedla Stage6 WingCooler Team,
    – Gaznik Dell’orto 19mm – Stage6 Racing Black Edition,
    – Łozysko walu i simmeringi Stage6 – HQ Teflon,
    – Pasek Stage6 Pro,
    – Pompa wody SSP +40% – chrom,
    – Sprzeglo Stage6 Racing Torge Control,
    – Wał korbowy Stage6 HPC,
    – Wariator Polini Super Speed,
    – Wentylotor wariatora Polini Air Speed,
    – Wydech Stage6 R1200 Race,
    – Boost Boottle Stage6 – chrom,
    – Filtr powietrza seryjny
    – Chłodnica przepływowa Hebo – aluminium

    albo c16 wydeszek zobaczymy. :-> :->

    #258808 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jeśli nie masz pojecia o evo to nawet się za to nie bierz … szczerze ci radze … s6 na pin 12 to bylo by dobre wyjscie albo hebo manston replica … 😎

    #258809 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    S6 wieksza moc ma niz ten hebo replika 😛

    #258810 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nitro Naked, ten wariator i wał dostaniesz na scooter actack.

    #258811 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no moc moze i wieksza ale z s6 wiadomo jak jest … ale na 1mm pin niby nie robi takiej młockarni z silnika …

    #258812 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jeśli nie masz pojecia o evo to nawet się za to nie bierz … szczerze ci radze … s6 na pin 12 to bylo by dobre wyjscie albo hebo manston replica … 😎

    mówiłem mu to samo 😛

    Nitro Naked,

    S6 robi dobre gaźniki, miarke oleju i podobno wydechy pod mocniejsze klasy 😛 Cylki to kompletny shit w większosci :/ Hebo Manston rep będzie dużo lepszym rozwiązaniem.

    #258813 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To moze Polini For Race ? ty z kolei troszkę drogi jak na For race ;/ 😐

    [ Dodano: 2008-12-11, 18:20 ]
    to maze MHr replike ?

    [ Dodano: 2008-12-11, 18:43 ]
    sam juz nie wiem co wsadzac For race S6 racing jakis sport naprawde nie wiem HELP

    #258814 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Corsa słaba, S6 Racing się sypie. Bierz Manstona Replice albo MHR’a Replice!

    #258815 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jednak zabiore Hebo monstona replike ;]

    [ Dodano: 2008-12-11, 19:11 ]
    i do tego c 16 i będzie si wal i inne rzeczy takie

    [ Dodano: 2008-12-11, 19:12 ]
    – Dzwon sprzedla Stage6 WingCooler Team,
    – Gaznik Dell’orto 19mm – Stage6 Racing Black Edition,
    – Łozysko walu i simmeringi Stage6 – HQ Teflon,
    – Pasek Stage6 Pro,
    – Pompa wody SSP +40% – chrom,
    – Sprzeglo Stage6 Racing Torge Control,
    – Wał korbowy Stage6 HPC,
    – Wariator Polini Super Speed,
    – Wentylotor wariatora Polini Air Speed,
    – Boost Boottle Stage6 – chrom,
    – Filtr powietrza seryjny
    – Chłodnica przepływowa Hebo – aluminium

    [ Dodano: 2008-12-11, 19:12 ]
    wszysko będzie chodzic raczej nic się nie rozleci ? 😛

    #258816 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    – Boost Boottle Stage6 – chrom,

    to jest shit, lepiej weź małossiego. MAlossi to jedyny działający gasbox 😛

    – Filtr powietrza seryjny

    JA bym kupił jakis stożek porządny pod ten setup.

    #258817 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Właśnie, zgadzam się z coreyem…

    Do tego gaźnik daj 21mm. Będzie ogień! 😎

    #258818 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dobrze zrobie tak gaźnik 21 ai zmieńie ten filr oraz gasboxa zobaczymy jak będzie jechal hebo replika ;d xD 😛

    #258819 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dlaczego na siłe chcesz wsadzić taki mały gaźnik?? ty chcesz mieć mocnego racinga czy evo??

    #258820 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wsadzam naraize hebo replike bo nie mam kasy na evo zrobie latem dopiero pod koniec lata jak nie w grudniu 2009r 😀 wiec 21 na replike wystarszczy

    #258821 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    gazniki s6 to shit sypia … jak juz brac to s6 ale r/t te sa dobre tylko ze od 21 mm w gore… 😎

    co do cylkow s6r to ich problemem jest pin 10 na 12mm wszystko jest ok ale i tak wole hebo mr albo mhr replica i nad tymi dwoma na twoim miejscu bym się zastanawiał … a co do wydechu do c16 jest przereklamowane wedlug mnie … kup polini fr3 albo mhr replica …

    #258822 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    aha wielkie thx

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: CZESCI DO MBK NITRO - czy to wszystko wystarczy. DWIE OPCJE!
Twoje informacje:




Back to top button