Czemu v-max tylko 74km/h ??

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #243271 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    witam

    Posiadam silniczek od malaguti f12 phantom 99′ AC

    Nie wiem czemu mam taki mały v-max.

    Na początku było to 60, ale zauwazyłem ze pasek nie wysuwa się do konca wario. Kupiłem nowy pasek i rolki – podniosło się do 66km/h.

    Zdenerwowałem się u skróciłem tuleję wariatora o kilka mm, teraz pasek wysuwa się prawie na maxa ale prędkośc maksymalna wynosi zaledwie 74km/h przy dobrych układach…

    Mam cylka Polini Sport 70ccm o mocy koło 7KM
    Gaźnik Dell’orto 17mm na dyszy 085, lekko przerobiony filtr powietrza oraz standardowy tłumik chyba z yamahy neos, bez blokad i z lekko zwiększonym przelotem(na końcu wywaliłem nieco większą dziurkę niż w standardzie 😛 )
    Rolki 4.5g na seryjnej sprężynie centralnej ( chyba 15%). Sprzęgło RMS Sport na sprężynkach Top Racing 50%

    Do 60 idzie ładnie a potem tylko obrotry się zwiększają aż wreszcie 74km/h i obroty stoją.

    Wie ktoś jak na to poradzić coś? ciezsze rolki nic nie dają…

    #243272 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Dziwisz się że tylko takie osiągiż? Jak zaczynasz tuning od d**y strony to tak jest. Najważniejsza rzecz w to tłumik i wario a ty zmieńiłeś wszytko tylko nie to.
    Przeróbka tłumika nic ci nie da poza tym że będzie głośniej parkotał. A że pisze że cylinder osiąga moc 7KM to nie znaczy że tyle ma. Wszystko potrzebuje swojego i taką moc osiąga tylko przy dobrym dostrojeniu i odpowiednim setupie. Zmień wydech i wario.

    #243273 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    i co mi da wario skoro i tak pasek idzie na samą górę? ewentualnie na przyspieszeniu zyskam?

    A na tym wyrechu i tak już łapie max oboty, a sportowe wydeszki dają większego powera na wysokich obrotach, tak jak miałem kiedys w starym skuterku na yasuni Z. Jechał 40 ledwo i jakby się dusił, po zmianie dostał obrotów i latał koło 60

    #243274 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Widzę że trochę jesteś nie obcykany.. owszem sportowy wariator i wydech dużo ci dadzą!! co z tego że wchodzi ci na samą górę? tamte wariatory niby niczym się nie różnią po za jakością 😆 a dają dużo tak samo wydechy… założysz to się przekonasz… że daje to i to dużo!! i nie zakładaj Yasuni Z bo to szajs 😛 lepszy jest Laser x-pro który jest tańszy i jest już bardziej pod 70ccm aha i to że ci leci 74km/h to prawdopodobnie regulacja zła lub pierścionki legły tak jak u mnie raczej bo robi się coraz wolniejszy teraz na tym setupie z górki i z wiatrem lekkim w plecy i jeszcze się pochylam ciężko ma osiągnąć 80km/h max 81.. licznikowe jak i realne bo mój licznik nie oszukuje i podaje dobrze… najwyżej może zawyżać o 1-2km/h mierzone autem 😉

    #243275 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    A na tym wyrechu i tak już łapie max oboty

    Skąd ta pewność??

    a sportowe wydeszki dają większego powera na wysokich obrotach

    To vmax mierzysz na niskich obrotach?? Jak masz więcej mocy na wysokich to przekłada się na prędkość.

    #243276 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Adverion napisał:

    Widzę że trochę jesteś nie obcykany.. owszem sportowy wariator i wydech dużo ci dadzą!! co z tego że wchodzi ci na samą górę? tamte wariatory niby niczym się nie różnią po za jakością 😆 a dają dużo tak samo wydechy… założysz to się przekonasz… że daje to i to dużo!! i nie zakładaj Yasuni Z bo to szajs 😛 lepszy jest Laser x-pro który jest tańszy i jest już bardziej pod 70ccm aha i to że ci leci 74km/h to prawdopodobnie regulacja zła lub pierścionki legły tak jak u mnie raczej bo robi się coraz wolniejszy teraz na tym setupie z górki i z wiatrem lekkim w plecy i jeszcze się pochylam ciężko ma osiągnąć 80km/h max 81.. licznikowe jak i realne bo mój licznik nie oszukuje i podaje dobrze… najwyżej może zawyżać o 1-2km/h mierzone autem 😉

    widzisz, mialem juz kilka silnikow i je zajechalem. mialem tez lasera x-pro tylko ze przy cylu 50ccm i powiem ze to nie była rewelacja. ;( tylko tyle ze jęczał na obrotach a jak chciałem zmniejszyć to się mulił. moze niepotrzebnie go sprzedawałem. i miałem raz do czynienia w hebo next gen w aeroxie, i różnica była taka że ciągle szedł na obrotach (nie miał mówów np przy 40) i zamiast 65 jechał prawie 70 😛 (z tłumikiem gianelli coś tam)

    I zmartwie Cię:P bo na cylku przejechałem jakieś 600km, niedawno zrobiłem szlif i kupiłem nowy tłok z pierścieniami. :->

    #243277 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    tłok a tłok to różnica jak kupiłeś lipny tłok to może się tak dziać.

    Tym bardziej że jest to AC więc nie ma co wymagać

    #243278 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Laser XPRO ciagnie już od dołu i nie że tylko przy wysokich obrotach (tak ma Stage 6).

    [ Dodano: 01-05-2009, 22:13 ]
    Może leży regulacja ?

    #243279 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Marian napisał:

    A na tym wyrechu i tak już łapie max oboty

    Skąd ta pewność??

    a sportowe wydeszki dają większego powera na wysokich obrotach

    To vmax mierzysz na niskich obrotach?? Jak masz więcej mocy na wysokich to przekłada się na prędkość.

    Mam u siebie obrotomierz z KTM jakiegoś 125.
    Na stopkach kręci mi się(bynajmniej tak mi pokazuje) do około 10tys a podczas jazdy koło 8.5k, chyba juz wyższych nie wykręci, bo w końcu waże te 85kg + skuterek z 70 ;p

    tak to wygląda:

    http://www.youtube.com/watch?v=EzKa2NjzDU8

    [ Dodano: 01-05-2009, 22:21 ]

    Marian napisał:

    tłok a tłok to różnica jak kupiłeś lipny tłok to może się tak dziać.

    Tym bardziej że jest to AC więc nie ma co wymagać

    Wcześniej też rewelacji nie było, teraz na silniku od malaguti jedzie i tak o niebo lepiej niz z tym starym moim yamaha 3KJ

    ps. Regulacja że coś gaźnik idealnie, świeca piękna obroty jak przykazano-ładnie się wkręca schodzi i nie gaśnie. Rolki optymalne, sprężyna centralna też, sprzęgło też. zaraz uploadne filmik jak się uda 🙂

    [ Dodano: 01-05-2009, 23:22 ]
    Oto wczesniej wspomniany filmik jak owa padaczyna jeździ 😛

    http://www.youtube.com/watch?v=I7nQwCtJJYE

    #243280 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Zmień wydech ;P Jak nie chcesz kupować to zamiećń się z kims na jeden dzien i zobaczysz co to są max obroty ;P Bo on chodzi jak by gdzieś miał blokady (wcale nie uwazam ze je ma ) 😛 Typowy odkurzacz ;P

    #243281 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Adverion mówisz tłumik laser x-pro jest dobry?

    #243282 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    tak, laser x-pro to dobry wydech, jak nie trafi ci się laser to weź technigaz też nie są złe.

    #243283 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Laser x-pro nie jest dobry.. on jest bardzo dobry do 50ccm a do 70ccm jeszcze lepszy do Sport of cours 🙄

    #243284 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    no mam taki i jest ok 😆

    #243285 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    no własnie nikt nie ma wydechów… jest tylko jeden stage6 ale to do gillery ;/
    i nie wiem właśnie czy mi się opłaca inwestować, bo jak się okaże ze i tak nie da rady szybciej ??

    #243286 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Jak nie ma to na skutercentrum.pl nie ma sa… a jaki ty masz silnik??

    #243287 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Adverion nie ma nikt ze znajomych.. a nie w sklepie 😛 Mi się jednak wydaje że to sporo da 😉 Moj na serri chodził podobnie (runner) taka cicha kosiareczka ;P na cylku stage6 sport.. ale podlatywał pod 90.. na wydechu stage6 do 110 idzie.. ale przy dobrze wyregulowanym różnica w obrotach jest kolosalna 😛

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Czemu v-max tylko 74km/h ??
Twoje informacje:




Back to top button