Cylinder z osprzętem 80ccm. Dysza. Filtr powietrza.

Witam. Wczoraj kupiłem Cylinder z osprzętem 80ccm i go wymieniłem. Mimo, że mam 16 lat, samemu wszystko wymienilem i o dziwo odpalił i chodzi idealnie. Wymienilem tez dysze na większą M4 90 i nowy filtr powietrza. Chodzi mi tylko o to jak dotrzec ten cylinder z tłokiem? Ile mam przejechac km? Z jaką prędkością jezdzic? Czy bede musiał kupić wzmocniony wał korbowy? Nic się nie stanie jak nie zmienie głowicy (mam seryjną głowice na której przejechalem 7tys km). Kupiłem też większą dyszę. I po ilu km mam wymienić olej? Jak narazie to po odpaleniu skutera , skuterek chodzil na malych obrotach z 15 min , potem się przejechałem i nie jechalem wiecej nic 40 km/h. Przeważnie jechałem 30-35 km/h i przejechalem dopiero 25 km .

Siema. Taki mały off-top, ponieważ ostatnio tak samo zrobiłem, tylko jak chcę go wkręcić na wyższe obroty, to tak jakby się dławi. Mam kilka pytań.
-Jaką średnicę ma tłok 47 czy 50? Bo ja wsadziłem 50, czyli prawdziwe 80ccm.
-Na jaki filtr powietrza wymieniłeś?

Yoo. Ja mam 47 mm . Tajwański cylinder , dałem za niego 70 zł. A co do filtra powietrza , to kupiłem tylko zwykłą gąbkę i to wszystko. Ważne jest też wymienienie dyszy głównej na większą. Skoro masz 80ccm, powinieneś wymienić dysze na M4 90. Pozdrawiam :)