Cylinder tuningowy

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #265526 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 498
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 803

    Witam od pewnego czasu zaczalem przygode/mam stycznosc ze stuntem i mi się to spodobalo 🙂 i pomalutku sobie cos cwicze – niestety jako sprzet mam seryjny odblokowany 4T (Zipp Triad 2 [silnik 139QMA]), jak go mocno poderwe to wejdzie na chwilke na kolo i z metr przejedzie ale ciężko i nie zawsze… mam pytanko, czy w ogóle gdy kupie wiekszy, tuningowy cylinder i np. sprezynki sprzegla + ew. spr. centralna dociskowa to cos da do zrywnosci zeby lepiej się go stawialo na kolo czy nic? I czy przy zastosowaniu cylindra: Cylinder 72 cc [47 mm] Naraku Performance 4T +CD będzie konieczna wymiana dyszy czy czegokolwiek innego? Czy wystarczy wymiana samego cylindra zeby skuter duzo zyskal na mocy? Z gory dziekuje za komentarze. Pozdrawiam.

    #265527 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 498
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 803

    Dlaczego założyłeś drugi taki sam temat tylko że w innym dziale ??

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #265528 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 498
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 803

    za pewne żeby szybciej dowiedzieć się prawdy …

    #265529 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 498
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 803

    bo pasowal tutaj i tutaj, mianowicie jest on polaczony ze stuntem i z tuningiem 🙂

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Cylinder tuningowy
Twoje informacje:




Back to top button