Cylinder tuningowy

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #265526
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam od pewnego czasu zaczalem przygode/mam stycznosc ze stuntem i mi się to spodobalo 🙂 i pomalutku sobie cos cwicze – niestety jako sprzet mam seryjny odblokowany 4T (Zipp Triad 2 [silnik 139QMA]), jak go mocno poderwe to wejdzie na chwilke na kolo i z metr przejedzie ale ciężko i nie zawsze… mam pytanko, czy w ogóle gdy kupie wiekszy, tuningowy cylinder i np. sprezynki sprzegla + ew. spr. centralna dociskowa to cos da do zrywnosci zeby lepiej się go stawialo na kolo czy nic? I czy przy zastosowaniu cylindra: Cylinder 72 cc [47 mm] Naraku Performance 4T +CD będzie konieczna wymiana dyszy czy czegokolwiek innego? Czy wystarczy wymiana samego cylindra zeby skuter duzo zyskal na mocy? Z gory dziekuje za komentarze. Pozdrawiam.

    #265527
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dlaczego założyłeś drugi taki sam temat tylko że w innym dziale ??

    #265528
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    za pewne żeby szybciej dowiedzieć się prawdy …

    #265529
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    bo pasowal tutaj i tutaj, mianowicie jest on polaczony ze stuntem i z tuningiem 🙂

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button