Cylinder tuningowy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Cylinder tuningowy

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #265526

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam od pewnego czasu zaczalem przygode/mam stycznosc ze stuntem i mi się to spodobalo 🙂 i pomalutku sobie cos cwicze – niestety jako sprzet mam seryjny odblokowany 4T (Zipp Triad 2 [silnik 139QMA]), jak go mocno poderwe to wejdzie na chwilke na kolo i z metr przejedzie ale ciężko i nie zawsze… mam pytanko, czy w ogóle gdy kupie wiekszy, tuningowy cylinder i np. sprezynki sprzegla + ew. spr. centralna dociskowa to cos da do zrywnosci zeby lepiej się go stawialo na kolo czy nic? I czy przy zastosowaniu cylindra: Cylinder 72 cc [47 mm] Naraku Performance 4T +CD będzie konieczna wymiana dyszy czy czegokolwiek innego? Czy wystarczy wymiana samego cylindra zeby skuter duzo zyskal na mocy? Z gory dziekuje za komentarze. Pozdrawiam.

    #265527

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dlaczego założyłeś drugi taki sam temat tylko że w innym dziale ??

    #265528

    Anonimowy
    • Postów: 0

    za pewne żeby szybciej dowiedzieć się prawdy …

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka RSX 125

    Nowy RSX to 10.6 KM, agresywnie brzmiący wydech i dwa hamulce tarczowe. Do tego sportowy design, niezawodny silnik zasilany wtryskiem i dwa hamulce tarczowe. Nowy RSX jest świetnym sposobem na wkroczenie do świata prawdziwego motocyklizmu.
    #265529

    Anonimowy
    • Postów: 0

    bo pasowal tutaj i tutaj, mianowicie jest on polaczony ze stuntem i z tuningiem 🙂

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie