Cylinder, Tłok, Piaggio nrg mc2 2001r. | Forum Motocyklowe, Opinie Jednoślad.pl

Cylinder, Tłok, Piaggio nrg mc2 2001r.

Oglądasz 8 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #639872 Odpowiedz
      Drapoll
      Participant
      • Postów: 103

      Witajcie, sprawa wygląda tak że zatarły mi się łożyska na wale, po rozpołowieniu silnika doszłem do wniosku że oryginalny cylinder ma już u góry wyczuwalny „próg” „rant” (w miejscu gdzie nie dosięgają pierścienie), do tego tłok jest taki sobie. Skuter chce zrobić żeby tylko był na „chodzie”, ponieważ używa się go tylko na dojazdy do sklepu itp. Nie wiem czy zostawiać stary cylek i tłok, czy kupić nowy zestaw (jak najtańszy, bo zależy mi na niskiej cenie), czy np. dobrać większy tłok i dać cylek do szlifu? Skuterek bardzo ładnie jeździł, był dużo żwawży niż inne chińskie 70cc. Nie chciałbym sytuacji, że na tym chińskim szmelcu pojeździ troche i sie znowu posypie :/ Chciałbym żebyście mi doradzili co najlepiej w tej sytuacji zrobić bo naprawde nie mogę się zdecydować. ps. zdjęcia cylka i tłoka wrzuce jakoś na dniach. Dzięki i pozdrawiam 😉

    • #639910 Odpowiedz
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 739

      „zrobisz „jak najtańszy” to słabo na tym wyjdziesz.
      Trzeba pomierzyć cylinder, ocenić stan i jak się da to szlifować i robić tłok z nadwymiarem.
      Poza tym cylinder nie może mieć rantu „tam gdzie nie dosięgają pierścienie” bo nie miało by go tam co zrobić.
      Ale tłok kiedy pracuje silnik poleci dalej niż wtedy kiedy kręcisz ręką (większa energia kinetyczna rozpędzonego tłoka i wału i większe siły + kumulacja wszystkich luzów: wale, sworzniu, korbie).

      ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    • #640081 Odpowiedz
      Drapoll
      Participant
      • Postów: 103

      Wysłałem cylinder do szlifu, koleś ma dobrać tłoka meteora, zobaczymy jak wykona swoją robote :/

    • #640090 Odpowiedz
      Czaki
      Participant
      • Postów: 367

      Podobno Meteory puchną. Niech Ci dobierze coś z ASSO, Vertex

    • #640179 Odpowiedz
      Drapoll
      Participant
      • Postów: 103

      „podobno” Różne opinie są, koleś mówił że może dobrać meteora za 100zł albo tkrj japan za 140, albo tajwańczyka za 50 zł, mówiłem że nie chce dużo wydawać ale już dopłaciłem do tego meteora te 50 zł, nie uśmiecha mi się kolejne 40zł dawać :/

    • #640182 Odpowiedz
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 739

      tu musisz rozważyć czego oczekujesz.
      To piaggio wiec z definicji nie za grosze. Jest trwały i bezproblemowy ale pod warunkiem że go odpowiedniej jakości częściami naprawiasz – za cos kiedyś zapłacono więcej kupując piaggio a nie chinola.
      Jak go naprawisz jak chińczyka to jakosć bedzie taka jak najsłabszej cześci i że „reszta jest piaggio” nic mu nie pomoże.
      to jak z 20-letnią hondą czy yamahą. Przejeździło to bezawarynie 20 lat i czasem pada cylinder w końcu. I jak chcesz przejechać drugie 20 lat to cylinder kosztuje 1200-1700zł a nie 90zł. Coś za coś.

      ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    • #640193 Odpowiedz
      Drapoll
      Participant
      • Postów: 103

      Przecież jak koleś ładnie szlif wykona to nadal jest to oryginalny cylinder, tłoki meteor to nie jest typowy chiński szajs. Więc oczekuję że, w miarę tanich pieniądzach dalej będzie to jeździć. Wiadomo że można kupić jakiś set za 1k… Ale skuter już praktycznie tylko stoi, nie opłaca się go sprzedać bo jest cały rozebrany, a na złom też szkoda… Tak więc dopłace te 400-500zł i niech stoi w garażu tylko że sprawny. Nie obchodzą mnie osiągi (od tego mam crossówke), czasami gdy nie ma samochodu w domu to mogę gdzieś podjechać na skuterku. Nie mam racji?

    • #641843 Odpowiedz
      Drapoll
      Participant
      • Postów: 103

      Co sądzicie o firmie Pacorse? To jest typowa chińska firma?

    • #641848 Odpowiedz
      Rider
      Participant
      • Postów: 391

      Lepiej brać power force . Cena podobna a wykonanie i osiągi większe 😉

      Gerard Furmanek
Oglądasz 8 odpowiedzi wątku
Odpowiedz na: Cylinder, Tłok, Piaggio nrg mc2 2001r.
Twoje dane:




Back to top button