Cylinder Racingowy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Cylinder Racingowy

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #264885

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam 🙂 szukam dobrego i dosyć mocnego cylindra klasy Racing

    Zastanawiałem się nad stage6 Racing ale jest coś mocniejszego i w miarę żywotnego :)??

    Czy przy wydechy Yasuni R (nie mówcie ze jest za słaby bo to wiem) i gaźniku 21 oraz tytm cylindrze mogę się spodziewać efektu „z gazu na koło”??

    #264886

    Anonimowy
    • Postów: 0

    witam

    Widzę że pan ma problem .

    Jak to jest 2t to jak zrobisz taki tuning to ti spokojnie pójdzie na koło mój kolega ma też 2t i załorzył cylinder 70cm i idę mu na koło i leci 105km .

    Opłaca się kupić te częsci co pan napisał

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #264887

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Przy dobrej regulacji przy zestawienie malossi sport 70 i yasuni R poleci ci z gazu na koło i v-max ok 100+/-

    #264888

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Do keewaya są od niedawna produkowane Hebo manston replica wiec zastanow się nad nim 😛

    #264889

    Anonimowy
    • Postów: 0

    powiedzcie mi jak to działa że powiedzmy cylinder 70ccm klasy racing jest mocniejszy od cylka 70cmm sport niby ta sam pojemność jak to działaż?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #264890

    Anonimowy
    • Postów: 0

    inne i większe kanały dolotowe i dużo większy kanał wydechowy. Inna konstrukcja, inaczej wykończony, mieszanka do komory spalania dostaje się łatwiej i w większych ilościach.
    Większa kompresja.

    #264891

    Anonimowy
    • Postów: 0

    SiWy, z tego co wiem to mogę każdy cylinder pod pasować od minarelli AC tylko muszę tłok zmienić albo dać łożysko redukcyjne, czyli brać tego stage??

    #264892

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No to powodzenia z łozyksiem regukcyjnym 😆 To lozysko nie wytrzymuje na sporcie a co dopiero na racingu 😆 Moim zdaniem s6 to gowniana firma, części sa slabej jakosci.

    #264893

    Anonimowy
    • Postów: 0

    to jescze raz ja ,jaki cyl 70ccm polecacie ?? ale nie na moc a na zywotnosc,wiadmo zeby nie chodzil tak samo jak 50ccm ale który jest najzywotniejszy??
    i jescze pytanko , co jest potrzebne do 70ccm
    stozek
    jakis mocniejszy wal
    wieksza dysza
    cos jescze??
    a i bym zapomnial mam peugeota trekkera co zreszta widac po profilu

    #264894

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Żywotność to chyba malossi sport 70, na nim zrobisz najwięcej km bo można jeszcze zrobić 3 szlify ;p
    Ja tam bez stożka na razie jeżdżę, tylko mam w seryjnym filtrze parę dziurek i większa dysza główna.
    No ja bym wymienił na mocniejszy wał albo chociaż same łożyska wału i igiełkowe.

    Ogólnie żeby cylinder dał z siebie wszystko na co go stać to trzeba wymienić cały silnik, taka jest prawda ;p

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie