Cylinder Power Force

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #251879
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam mam do kupienia cylinder Power Forca i chciał bym się dowiedzieć od was co o nim sądzicie ? Czy jest dobry, czy dodaje dużo mocy itp. itd.

    #251880
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    słyszałem od wielu osób ze jest bardzo nie zawodny ale nie wiem jak z mocą i wg

    #251881
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Cylindry w miarę dobre tylko tłok lipny bo w czasie docierania łatwo go zagrzać(AC).

    #251882
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Czyli lepiej go nie kupować ;P
    Zastanawiam się nad kupnem Malossi Sport albo Polini Sporta
    Co byście doradzili ?

    #251883
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A jaki masz teraz setup?

    #251884
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    polini sport jest dobry do stuntu bo ma dość duży moment obrotowy i ciągnie od dołu 🙂 Malossi ma więcej mocy i daje trochę więcej prędkości 🙂

    #251885
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja polecam malossi sport kolega mial w quantumie na tecnigasię next-r moze osiagi nie byly super bo on trochę źle dotarl slaby wydech seryjny gaźnik i wario ale swist i przyspieche mial piekno zwlaszcza dzwiek wypas

    #251886
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    excent napisał:

    A jaki masz teraz setup?

    Wario: Malossi Multivar
    Sprzęgło: Fly
    Dzwon: Nie pamiętam
    Wydech: Tecnigas Next R
    I do tego będzie nie dlugo gaźnik 17,5 mm, stozek i moze jakis wal sportowy

    #251887
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    stożek nie będzie konieczny… w sporcie nie daje to za dużo jedynie kłopot z regulacją .. w zamian proponuje gasbox mallosi to ci da konkretną reakcje na gaz

    a cylinder mallosi sport .. nie wiem jak polini bo chyba to jest żeliwo
    a jeżeli w tym dyskusja to bez żadnych sporów wygrywa aluminiowy cylinder czyli mallosi

    #251888
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ogólnie to nie chciał bym aluminiowego cylka bo słyszałem co nieco. ;P
    Krótka żywotnośc, jak się zatrze nie można zrobi szlifu itp. itd. chyba że są
    jakieś plusy aluminiowego cylka ?
    Ogólnie to chciał bym żeby skuter szedł na gumę, dobrze spalił lacia ale to już
    pewnie zależy od regulacji ?

    #251889
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Plusem jest szybkie docieranie.

    #251890
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No i oczywiście aluminiowy cylinder lepiej oddaje ciepło tzn. lepiej się chłodzi i szybciej :-> no a z tą żywotnością to nie był bym tak w 100% pewny czy żeliwo ma dłuższą żywotność od aluminium .. no fakt aluminiowego nie można oddać do szlifu :-/

    #251891
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A ile trwa docieranie cylindra aluminiowego ? ;>

    #251892
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    3 razy krucej niz zeliwnego

    #251893
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Czyli jak np. powiecmy że żeliwo 1000km to alu. 300km ? 😀 Bo każdy inaczej dociera !

    #251894
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    co ty gadasz stary !! 😀 myślisz czemu supermoto w crossach wykorzystują aluminium ? Ona są tworzone do katowania !

    +Aluminium
    Długa żywotność
    Szybkie docieranie ok. 300-400km
    Lepsze oddawanie ciepła
    przy dobrym tłoku np.vertex (co mallosi wykorzystuje) są niezniszczalne

    przy nieodpowiednim użytkowaniu np. lanie byle jakiego oleju warstwa nicasilu się luszczy co dalej skutkuje zniszczonym cylindrem
    +Żeliwa
    Można szlifować

    gorsze oddawanie ciepła
    niska żywotność przy katowaniu
    długie docieranie ok 1000-1200km

    jeszcze jedna przyczyna ze cylindry alumiowe są lepsze od żeliwnych
    widziałeś kiedyś cylinder racing bądź evo który jest żeliwny ?
    No właśnie ^^

    p.s. nie mylić tego faktu że cylindry evo sa remontowane co 500-1000km ponieważ nicasil ma bardzo niski współczynik ścierania i właśnie tłoki wysiadają tam bardzo szybko z powodu dużych przeciążeń .. w cylindrze sport znajomy przejechał już 25tys. km i ciągle jeździ na maxa .. przyszła zima 2 miesiące stał za 3 razem odpalił

    Pozdrawiam i mysle że wyciągniesz coś z tego wyczerpującego posta

    #251895
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A występuje aluminiowy cylinder Malossiego do Kymco ZX ;> Bo szukam i znaleźć nie mogę :/
    A tłoki jakieś niższej klasy ?

    #251896
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No Malossi Sport jest aluminiowy.. ale tu masz Kit i gdy go kupisz to razem z nim masz już tłok :mrgreen: teraz to jest większość Kitów sportowych a nie Samych cylków czyli w kicie masz wszystko co niezbędne do zamontowania cyla 😉 tzn. uszczelki śrubki tłok cyl itp.
    Ale niestety nie wiem czy do twojego skuta będzie ten cyl.. powinien być..
    Aha i nie oszczędzaj na tłoku 😉 lepiej wydać trochę więcej i mieć lepszy 😉 i tłoki Vertex nie są aż tak drogie.. cena jest normalna a jakość doskonała 😛

    #251897
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    malossi sport to zeliwo 😛 wes airsal t6 racing albo stage6 sport pro lub hebo alu racing dobre sporty 🙂 alumy

    #251898
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Malossi Sport to żeliwo ? o qurwa 🙁 a miałem zamiar to kupić … a Polini SPort to też żeliwo? i w taki sposób przyłączam się do tematu i się was pytam jaki cylinder z alu ewentualnei żeliwo był by najlepszy do Mojego Peugeot JetForce C-tech ???
    Pozdro

    #251899
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    muszę cie zmarwic ale polini sport to tez zeliwo

    #251900
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jak cylinder jest markowy to jest b. dobry 🙂 A potem się liczy czego oczekujesz od cylindra 🙂

    #251901
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No tak cylinder to kupię tylko markowy ale wolał bym aluminiowy niż żeliwny =( a ile trzeba docierać Malossi Sportą :-/ No i oczekują głównie tego aby był mocny i był wysoki v-amx no i oczywiście żywotność żeby wytrzymał te 10tys. km 😛

    #251902
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    To moze stage6 sport pro?? Podobno nieźle cylki.

    #251903
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    albo stage6 albo malossi z tym że stage trzeba porządnie założyć 🙂

    #251904
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    cos o tym wiem, namęczyłem się troszkę z regulacją S6 xD ja mam to znaczy miałem bo skuter sprzedałem … ale do rzeczy.. cylinder S6 50cc ALU dla żywotności i dawał konkretnie rady w aeroxie 🙂 przejechałem na nim około 2500tys. żażynania totalnego i po wysiadce łożysk na cylindrze nie było żadnej ryski 🙂 samo miodzio 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button