Cylinder Polini Sport 70cc

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #274058 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    witam

    mam standardowy gaźnik i ogólnie wszystko,
    zamówiłem dzisiaj Cylinder Polini Sport 70cc (klik)

    co zrobić z gaźnikiem? jaką dysze dokupić do takiego cykla bo mam 60? i czy standardowy tłumik może został czy coś w nim przerobić??

    pozdro

    #274059 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Jeśli dysza 60 to przydaća by się nieco większa.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #274060 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    na jakiśczas wystarczł ale nie będzie tych osiągów co był powinny

    #274061 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    LogiLASER napisał:

    Jeśli dysza 60 to przydaća by się nieco większa.

    wieksza czyli jakaś 70??

    #274062 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    80 nie zaszkodzi

    #274063 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    hmm ale wtedy coś z filtrem chyba będą musiał zrobić?

    #274064 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    kruczex napisał:

    hmm ale wtedy coś z filtrem chyba będą musiał zrobić?

    Nic nie musisz z filtrem robic, wsadzaj wikesza dysze i zdecydowanie na początek wystarczy, chociaz wiadomo ze mocy duzej z tego nie wykrrzesasz:)

    #274065 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    niby trzeba dusze niby nie….ja mialem poliniego w piaggio zip:D:D i mialem na standard gaźniku,filtrze i dyszach i bylo pieknie…jak zmieńilem dysze to musialem w gaźniku na minimum zmniejszyc mieszanke wiec nie bylo sensu..zalozylem standard normalne i bylo git
    ten cyl to nie jeszcze taki bardzo cyl zeby trzeba bylo caly slinik wymieniac….to poprosatu wdl mnia taki…gdy chcesz zeby skut lepiesz szedl ale nie chcesz potem bawic się w wymiane części na sportowe….

    #274066 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Dusze na docieranie zostaw potem możesz daćwiekszą dla osiągów.
    a z filtrem się niebaw,
    zobacz jaki ja mam tun i seryjny filtr (tylko wk?adka stage6 ale jeszcze na paczeke czekam) i chodzi pięknie

    #274067 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    aha, ale piszecie większą dysze- czyli z 60 na 80?

    a tak ogólnie to jeżeli juz go dotre i okaże się ze elegancko śmiga i nie braknie mu benzyny ma ładne obroty i nie gaśnie to mogę zostawiż tak jak jestą

    #274068 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    ja mam polini sport 70cc i mam gaźnik 17,5 to mam dysze 90

    #274069 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ja z kolei przy polini sport miałem dyszę 65. Musisz kombinoważ.
    Każdy skuter inaczej reaguje na regulacje…

    #274070 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    a na docieranie ? jak sobie będą wolno jeździć to nic się nie stanie?

    #274071 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    zależy jaki masz gaźnik.

    #274072 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    A tek wogule to polecacie ten cylek?? Bo mam zamiar wsadzic jakis 70ccm i niewiem cy kupić polini czy lepiej dolozyc do małossiego sporta.

    #274073 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    kup polini 😉

    #274074 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    weź poczytaj kilka tematów i się dowiesz czy polecamy.
    Nie będą co chwilą się powtarzaż, bo komuś się nie chce szukać.

    #274075 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    dobra nie offtopujmy 😛 ja się zapytałem o to docieranie, czy na tym co mam teraz się elegancko dotrze zeby potem zobaczyć czy mu zakładasz dysze większa czy nie?

    #274076 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ja wsadziłem polniego i jeszcze nic nie regulowałem i na razie śmiga, co prawda wolno ale moc ma, dyszy nie chce wsadzaż większej gdyż już pali mi koło 4,2L na 100.

    #274077 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    nsb napisał:

    Ja wsadziłem polniego i jeszcze nic nie regulowałem i na razie śmiga, co prawda wolno ale moc ma, dyszy nie chce wsadzaż większej gdyż już pali mi koło 4,2L na 100.

    wolno czyliż? mi na seryjnym leciał 77.8 lm/h realne mierzone gps :568:

    #274078 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    A mi 65-70 też realne na polinim, ale mam morini i tam są przełożenia blokowane a nie mam kasy na nowe no i jeszcze muszę napęd wyregulować.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Cylinder Polini Sport 70cc
Twoje informacje:




Back to top button