Cylinder Polini Sport 70cc

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Cylinder Polini Sport 70cc

Ten temat zawiera 20 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 21 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #274058

    Anonimowy
    • Postów: 0

    witam

    mam standardowy gaźnik i ogólnie wszystko,
    zamówiłem dzisiaj Cylinder Polini Sport 70cc (klik)

    co zrobić z gaźnikiem? jaką dysze dokupić do takiego cykla bo mam 60? i czy standardowy tłumik może został czy coś w nim przerobić??

    pozdro

    #274059

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jeśli dysza 60 to przydaća by się nieco większa.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #274060

    Anonimowy
    • Postów: 0

    na jakiśczas wystarczł ale nie będzie tych osiągów co był powinny

    #274061

    Anonimowy
    • Postów: 0

    LogiLASER napisał:

    Jeśli dysza 60 to przydaća by się nieco większa.

    wieksza czyli jakaś 70??

    #274062

    Anonimowy
    • Postów: 0

    80 nie zaszkodzi

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #274063

    Anonimowy
    • Postów: 0

    hmm ale wtedy coś z filtrem chyba będą musiał zrobić?

    #274064

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kruczex napisał:

    hmm ale wtedy coś z filtrem chyba będą musiał zrobić?

    Nic nie musisz z filtrem robic, wsadzaj wikesza dysze i zdecydowanie na początek wystarczy, chociaz wiadomo ze mocy duzej z tego nie wykrrzesasz:)

    #274065

    Anonimowy
    • Postów: 0

    niby trzeba dusze niby nie….ja mialem poliniego w piaggio zip:D:D i mialem na standard gaźniku,filtrze i dyszach i bylo pieknie…jak zmieńilem dysze to musialem w gaźniku na minimum zmniejszyc mieszanke wiec nie bylo sensu..zalozylem standard normalne i bylo git
    ten cyl to nie jeszcze taki bardzo cyl zeby trzeba bylo caly slinik wymieniac….to poprosatu wdl mnia taki…gdy chcesz zeby skut lepiesz szedl ale nie chcesz potem bawic się w wymiane części na sportowe….

    #274066

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dusze na docieranie zostaw potem możesz daćwiekszą dla osiągów.
    a z filtrem się niebaw,
    zobacz jaki ja mam tun i seryjny filtr (tylko wk?adka stage6 ale jeszcze na paczeke czekam) i chodzi pięknie

    #274067

    Anonimowy
    • Postów: 0

    aha, ale piszecie większą dysze- czyli z 60 na 80?

    a tak ogólnie to jeżeli juz go dotre i okaże się ze elegancko śmiga i nie braknie mu benzyny ma ładne obroty i nie gaśnie to mogę zostawiż tak jak jestą

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 21 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie