Cylinder Malossi sport 70

  • This topic has 16 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 12 years temu by Anonim.
Wyświetlanie 16 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #252664
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Witam.
      http://www.allegro.pl/item532855548_malossi_sport_70_cm_minarelli_ac_nie_hebo_stage6.html

      Chcę zakupić ten cylinder, ale czy warto do seryjnego skuteraż Słyszałem, ze wały siadaja od wiekszej pojemności, skoleji sprzedawca mowi odwrotnie. Ze wał seryjny spokojnie da sobie radę z tym cylindrem. Proszę o jakąś rade. P

      Pozdro i z gory thx. Jak nie ten dział, sorry.

    • #252665
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Powinien normalnie chodzić na seryjnym wale, powinieneś wymienić łożyska i simeringi.
      wiadomo, że lepiej jak miałbyś wzmocniony wał, ale na takim też ci pohula.

    • #252666
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Aha, dodatkowo jakiej firmy tłok do tego ?

    • #252667
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Najlepszy były Vertexa. Jeśli nie masz tyle $$ to kup jakiegoś zamiennika z wyższej pułki.

    • #252668
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Wał na 100000% wytrzyma.
      Zmień tylko łożyska.
      Warto by też pomyśleć nad wydechem i wariatorem, wtedy wyciągniesz dużo mocy z tego cylindra.
      Seryjny wydech będzie znacznie blokował jego potencjał…

    • #252669
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Wydech i wario w swoim czasie. A łożyska to jakieś Czy te były by dobre ?

      http://www.allegro.pl/item514728243_lozyska_walu_top_racing_minarelli.html

    • #252670
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Powinny być dobre, zobacz na Mielochu jeszcze.

    • #252671
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      łożyska z luzem c4 żeby były jakiejś lepszej firmy….
      najtaniej ci wyjdzie jak kupisz w sklepie z łożyskami…

      Przenosze do „to czy tamto/co sądzicie o”
      PodLy

    • #252672
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      łożyska najlepiej SKF z teflonowym koszykiem bezpieczniejsze są 😛
      Bo jeżeli się rozsypią to teflon się zmiażdzy a nie zniszczy nic w silniku jak ma to miejsce w łożyskach z metalowym koszykiem

    • #252673
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Jest problem, zmniejszył mi się budżet i takie pytanie. Czy bez tych łożysk, będzie coś się działo ? Czy wał nie wytrzyma na oryginalnych ? Cylinder kupiłem Metrakit 50ccm.

      Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź.

    • #252674
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Moga się trochę szybciej rozleciec jak nie byly dlugo zmieniane. A jak się rozsypia to moga uszkodzic cylinder i wal. Czytaj forum 😀

    • #252675
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Jeśli masz oryginalny minarelli po niedużym przebiegu to nie musisz wymieniać…
      Jak się rozlecą to poczujesz 🙂 i raczej nie powinny uszkodzić cylindra tylko kuleczki zablokują wał 🙂

    • #252676
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Żeby nie zakładać nowego tematu, mógłby mi ktoś powiedzieć przez ile km i z jakimi prędkościami docierać cylinder żeliwny MK 50cm sportą

    • #252677
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Gozdi, jest już temat dotyczący docierania na forum. Szukanie nie boli 🙄

      http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?t=3421&highlight=docieranie

      http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?t=4088&highlight=docieranie

      osobiście polecałbym Ci tę metodę:

      Mianowicie jest to kontrola temperatury silnika Oczywiście przed jazdą należy równierz rozgrzać silnik. Nie musisz jeździć przez pierwsze 20-30km z prędkością 30km/h itd. Możesz od razu dać pełen gaz, ale nie mozesz jechać cały czas na najwyższych obrotach. Owszem możesz rozpędzić się do v-max ale od razu po tym musisz odpuscic manetkę, bo zatrzesz silnik. Nie musisz stosować żadnych ogr. prędkości czy czegoś podobnego. Ważne jest to, aby kontrolować temperaturę, nie jechac cały czas na pełnych obrotach oraz zmieniać co jakis czas obroty. Dobre jest też przegazowanie co jakis czas silnika, czyli dojscie do v-max i odpuszczenie manetki. Dużo ludzi właśnie tym sposobem dociera sportowe cylki. W myśl zasady ” Szybkie docieranie = lepszy v-max”

    • #252678
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Corey dzieki, masz piwo ;P Tylko tam nie pisze, przez ile km docierac ;(

    • #252679
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Gozdi, na full syntetyku jakieś 1000km podają :p, ale 500 w zupelnosci wystarczy 🙂

    • #252680
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 724

      Dobra, thx za pomoc. Temat do zamknięcia. 🙂

Wyświetlanie 16 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button