Cylinder - który wybrać

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #237598
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mam chińskiego 4suwa, i mam pytanie czy sprzedawca na tej aukcji http://allegro.pl/item675193724_cylinder_naraku_80_tlok_49mm_4t_tuning_skuter.html dobrze napisał że cylinder 72ccm + tłok 49mm = 80ccm? Czy to jest poprostu kitą
    I który cylinder lepiej wybrać, ten – http://allegro.pl/item675193724_cylinder_naraku_80_tlok_49mm_4t_tuning_skuter.html czy ten- http://allegro.pl/item661598907_cylinder_80cc_49_mm_naraku_performance_4t.html ?
    I ile skuter (seryjne części) z tym cylkiem powinien pocisnąć, i co jeszcze po wymianie cylka powinienem wymienić?

    #237599
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja bym wzioł ten drugi bo jest z głowica a powinien ci poleciec około 80

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #237600
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie wiem czy źle czytam opisy aukcji ale na żadnej z tych 2 licytacji nie widzę głowicy, chyba za dużo wypiłem dzisiaj:)
    A tak w ogóle to ile mnie może kosztować wymiana tego cylkaż Kolega mówił że mi wymieni za 300zł, jak dla mnie to trochę dużo jak na taką robotę:]
    Sprzedawcy piszą że dają instrukcje do wymiany tego cylindra, i jako że jestem „zielony” jeśli chodzi o mechanike w skuterach jestem w stanie sam ten cylinder wymienić czy to są jakieś strasznie trudne rzeczy?

    #237601
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    MamFajnySkuter napisał:

    Sprzedawcy piszą że dają instrukcje do wymiany tego cylindra, i jako że jestem „zielony” jeśli chodzi o mechanike w skuterach jestem w stanie sam ten cylinder wymienić czy to są jakieś strasznie trudne rzeczy?

    jeśli masz odpowiednie narzędzia i będziesz postępował wg instrukcji to pownieneś sobie poradzic 🙂

    #237602
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sory nie doczytalem aukci jednak nie ma głowicy ;p a tak naprawde jeli będziesz wszystko robil powoli i starnnie to dasz rade

    #237603
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    niezły kolega za 300zł chce pomóc xD pogratulować
    ➡ ale przeczytaj jakieś poradniki żebyś wiedział co i jak wygląda i razem z instrukcja powinieneś sobie poradzić

    #237604
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A jest taka możliwość że rozwale ten cylinder jak źle zamontuje? Czy po prostu po złym zamontowaniu nie odpali a później będę mógł bo ponownie montować ?

    #237605
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Podobno wiele uszkodzeń cylindrów bierze się od złego zamontowania więc to nie jest pocieszająca myśl dla ciebie. Przez zły montaż może nawet się zatrzeć :-/

    #237606
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    powiem ci ze najtrudniej będzie załozyc łancuszek i ustwic zaplon a z resztasobie poradzisz:]

    #237607
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    noras093 napisał:

    ustwic zaplon

    przecież cdi jest :mrgreen:

    poczytaj sobie trochę poradników w necie i skompletuj odpowiednie narzędzia i jazda
    powoli i konsekfentnie 😉

    #237608
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kalin309 napisał:

    przecież cdi jest :mrgreen:

    cdi to moduł zapłonowy a nie zapłon
    zapłon jest na magnecie 😉

    #237609
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    norasowi chyba chodziło o zawory xD

    #237610
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no o zawory i o lancuszek :PP i jeden zabek przeskoczysz i nie odpali :P:D

    #237611
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dwa ząbki przeskoczą i zawory pokrzywią się 🙂 ale nie serio teraz wszystko napisane będzie w instrukcji jak co regulowac a dla ciebie rada … zanim zabierzesz się do roboty pożądnie umyj silnik zeby syfu nie bylo i zawsze rób tak żeby bylo jak najczyściej,
    2. dobrze zakładaj blokade sforznia ( będziesz wiedział co to jest po instrukcji) tzn. nie zginaj go zeby wlozyc bo wypadnie i zniszczy cylinder, to jest takiego rodzaju sprężyna
    3.nie wciskaj tłoka na siłe , wszystko rób powolutku i patrz co robisz to nie popełnisz pomyłki

    4. stara zasada mówi „nie smarujesz to nie jedziesz” :D:D:D wiec przy montażu tłoka posmaruj cyliner i tłok trochę oleje to pujdzie łatwiej

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button