Cylinder Inca Sprint 4T 50cm

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #28732
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • 51Postów:

    Witam jaki polecacie cylinder do incy sprint? zależy mi na v-max prędkości

    #28734
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Co ma cylinder do v-max? Zmiana samego cyla, może zwiększyć moc, ale nie v-max.

    #28735
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • 51Postów:

    a co może zwiększyć v-max?

    #28736
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Sportowy wariator

    #28738
    ragaz
    Użytkownik
    • 7
    • 163Postów:

    inca sprint na odblokowanym wario 65 km/h + odblokowany moduł z 70 km/poleci potem możesz pozmieniać różne elementy na sportowe i pewnie V-max podniesiesz ….ale to inca małe 12 calowe koła jedna większa dziura i katastrofa ja przy 50-55 mam czasem pietra na naszych drogach . Po za tym jakbym nie chwalił inki to jednak do zrobienia tego skuterka skośnoocy bracia nie za bardzo się przykładają i kontrola jakości też jest na bakier (te skutery producent sprzedaje nie na szt,tylko na kontenery przy zakupie 10 -ciu 1-en dostajesz gratis). posprawdzaj połączenia spawane na ramie czasem są te spawy nie wtopione tylko “przyklejone” , a przy osiągach v-max 70-80 to w najlepszym wypadku poznasz najbardziej zawiłe arkana ortopedii jak coś ci pęknie coś w konstrukcji. jeżeli miałbym tuningować skuter ,jednak kupił bym coś markowego i to właśnie ze względu na materiały z których maszyna jest zrobiona.

    #28741
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    ragaz masz racje co do wielkości kół. ja długo jeździłem rowerem gdzie standardem są 24 calowe koła i miałem stracha o dziury a co dopiero przy tak małych. ja swoją maszynę rozpędzam do licznikowych 65blikso i to mi wystarcza. Pamiętajmy to nie mam być formuła 1 pożerająca paliwo tylko ekonomiczny środek transportu

    #28742
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Nie chodziło mi o odblokowanie fabrycznego wario, ale o wymianę na sportowy, np. Malossi Multivar 2000. Sportowe są tak zrobione, że dają mniejsze przełożenie na v-max, oczywiście w komplecie z rolkami i sprężynkami.

    #28744
    ragaz
    Użytkownik
    • 7
    • 163Postów:

    Ja nosze się z zamiarem wymiany rolek , i tak sobie pomyślalem czy nie lepiej zmienić cały wariator ten Malossi Multivar 2000 to jakiś topowy artykuł cena mnie trochę przeraża 248 zł. A dobrze że jesteś Pietro mam problem z tym smoim wariatem-skuterem ale żeby nie spamować opiszę to w osobnym wątku 8)

    #28852
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • 51Postów:

    mi tam nic nie sypie się na razie wszystko podokrecane tylko tłumik rdzewieje ale to normalne w chinolach.
    jeden kolega ze zlotów gadał mi ze kopić sportowy wariator i sprzęgło i da większą v-max dobrze pisał ?
    i mój żre mało paliwa i jedzie na prostej 75km

    #28855
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • 888Postów:

    Rafal_151 napisał:

    mi tam nic nie sypie się na razie wszystko podokrecane tylko tłumik rdzewieje ale to normalne w chinolach.
    jeden kolega ze zlotów gadał mi ze kopić sportowy wariator i sprzęgło i da większą v-max dobrze pisał ?
    i mój żre mało paliwa i jedzie na prostej 75km

    Zależy jaki wariator, bo jeżeli będzie miał taką samą średnicę co standardowy a prawdopodobnie tak jest to nic się nie zmieni poza lepszą elastycznością i przyśpieszeniem.
    Nie wiem w jaki niby sposób sprzęgło ma poprawiać prędkość maksymalną.

    #28860
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Suawek napisał:

    Rafal_151 napisał:
    mi tam nic nie sypie się na razie wszystko podokrecane tylko tłumik rdzewieje ale to normalne w chinolach.
    jeden kolega ze zlotów gadał mi ze kopić sportowy wariator i sprzęgło i da większą v-max dobrze pisał ?
    i mój żre mało paliwa i jedzie na prostej 75km

    Zależy jaki wariator, bo jeżeli będzie miał taką samą średnicę co standardowy a prawdopodobnie tak jest to nic się nie zmieni poza lepszą elastycznością i przyśpieszeniem.
    Nie wiem w jaki niby sposób sprzęgło ma poprawiać prędkość maksymalną.

    Dokładnie, mam u siebie multivara z cięższymi rolkami i tylko przyspieszenie ma (znacznie) lepsze ale V-max pozostał bez zmian.

    #29546
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • 51Postów:

    A przełożenie wtórne wstawić sportowe? jak się wstawia i gdzie?:D i Cylek 80 ponoć da w-vmax i przyspieszenie lepsze.

    a i mam pytanie czy można bez katalizatora mieć tłumik?

    #29569
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Przy cylku 80 bez zmiany przełożeń dużo to nie da i właśnie wiele osób które wstawiają większe cylki zapominają o przełożeniach i później się dziwią że mało im dał cylek. Przełożenia wtórne są w przekładni.

    #29574
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Można mieć tłumik bez katalizatora 😉

    #29667
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • 51Postów:

    aham dzięki za info:). Czyli cylek kupić przełożenie wtórne i wydech inny z tego co zrozumiałem:P

    #29691
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • 888Postów:

    Rafał a jaki Ty masz w ogóle skuter. W 2T wydech ma ogromne znaczenie, w 4T praktycznie żadne.

    #29798
    Rafal_151
    Użytkownik
    • 7
    • 51Postów:

    4T Mam

    #29801
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • 888Postów:

    Zmiana wydechu przy standardowym cylindrze 4T nic nie zmienia bo podaż gazów wylotowych jest bardzo podobna, natomiast zmiana na 80 spowoduje zwiększoną podaż i standardowy tłumik może przyduszać skuter więc lepiej założyć większy niż mniejszy.

    #29829
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Zmiana wydechu w 4T owszem ma znaczenie, w niejszym stopniu niż w 2T, ale ma.. z tym że wydech musi być sprawdzony, nie pierwszy lepszy z allegro. Zerknij na racing-planet, tam kiedyś mieli portugalskie wydechy Tecno, które faktycznie podnosiły osiągi 4T na oryginalnym i tuningowym cylu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button