Cylinder Inca Sprint 4T 50cm

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery Inca Cylinder Inca Sprint 4T 50cm

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Pietro Pietro 8 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #28732
    Zdjęcie profilowe Rafal_151
    Rafal_151
    Użytkownik
    • Postów: 51

    Witam jaki polecacie cylinder do incy sprint? zależy mi na v-max prędkości

    #28734
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Co ma cylinder do v-max? Zmiana samego cyla, może zwiększyć moc, ale nie v-max.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #28735
    Zdjęcie profilowe Rafal_151
    Rafal_151
    Użytkownik
    • Postów: 51

    a co może zwiększyć v-max?

    #28736
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294
    #28738

    ragaz
    Użytkownik
    • Postów: 163

    inca sprint na odblokowanym wario 65 km/h + odblokowany moduł z 70 km/poleci potem możesz pozmieniać różne elementy na sportowe i pewnie V-max podniesiesz ….ale to inca małe 12 calowe koła jedna większa dziura i katastrofa ja przy 50-55 mam czasem pietra na naszych drogach . Po za tym jakbym nie chwalił inki to jednak do zrobienia tego skuterka skośnoocy bracia nie za bardzo się przykładają i kontrola jakości też jest na bakier (te skutery producent sprzedaje nie na szt,tylko na kontenery przy zakupie 10 -ciu 1-en dostajesz gratis). posprawdzaj połączenia spawane na ramie czasem są te spawy nie wtopione tylko „przyklejone” , a przy osiągach v-max 70-80 to w najlepszym wypadku poznasz najbardziej zawiłe arkana ortopedii jak coś ci pęknie coś w konstrukcji. jeżeli miałbym tuningować skuter ,jednak kupił bym coś markowego i to właśnie ze względu na materiały z których maszyna jest zrobiona.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #28741
    Zdjęcie profilowe KrzysiekP
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    ragaz masz racje co do wielkości kół. ja długo jeździłem rowerem gdzie standardem są 24 calowe koła i miałem stracha o dziury a co dopiero przy tak małych. ja swoją maszynę rozpędzam do licznikowych 65blikso i to mi wystarcza. Pamiętajmy to nie mam być formuła 1 pożerająca paliwo tylko ekonomiczny środek transportu

    KrzysiekP
    Forum Śląskiej Grupy Motorowerowej – http://www.lonelywolves.cba.pl

    Moje Gadu-Gadu
    [/img]http://www.motostat.pl/user_images/23496/icon3.png[/img]
    http://www.ermail.pl/klik/Vn9UZGEN

    #28742
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Nie chodziło mi o odblokowanie fabrycznego wario, ale o wymianę na sportowy, np. Malossi Multivar 2000. Sportowe są tak zrobione, że dają mniejsze przełożenie na v-max, oczywiście w komplecie z rolkami i sprężynkami.

    #28744

    ragaz
    Użytkownik
    • Postów: 163

    Ja nosze się z zamiarem wymiany rolek , i tak sobie pomyślalem czy nie lepiej zmienić cały wariator ten Malossi Multivar 2000 to jakiś topowy artykuł cena mnie trochę przeraża 248 zł. A dobrze że jesteś Pietro mam problem z tym smoim wariatem-skuterem ale żeby nie spamować opiszę to w osobnym wątku 8)

    #28852
    Zdjęcie profilowe Rafal_151
    Rafal_151
    Użytkownik
    • Postów: 51

    mi tam nic nie sypie się na razie wszystko podokrecane tylko tłumik rdzewieje ale to normalne w chinolach.
    jeden kolega ze zlotów gadał mi ze kopić sportowy wariator i sprzęgło i da większą v-max dobrze pisał ?
    i mój żre mało paliwa i jedzie na prostej 75km

    #28855
    Zdjęcie profilowe Suawek
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Rafal_151 napisał:

    mi tam nic nie sypie się na razie wszystko podokrecane tylko tłumik rdzewieje ale to normalne w chinolach.
    jeden kolega ze zlotów gadał mi ze kopić sportowy wariator i sprzęgło i da większą v-max dobrze pisał ?
    i mój żre mało paliwa i jedzie na prostej 75km

    Zależy jaki wariator, bo jeżeli będzie miał taką samą średnicę co standardowy a prawdopodobnie tak jest to nic się nie zmieni poza lepszą elastycznością i przyśpieszeniem.
    Nie wiem w jaki niby sposób sprzęgło ma poprawiać prędkość maksymalną.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie