Cylinder Inca Sprint 4T 50cm
- This topic has 18 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 12 years, 10 months temu by Pietro.
- AutorWpisy
- 8 maja 2011 dnia 06:59 #28732
Witam jaki polecacie cylinder do incy sprint? zależy mi na v-max prędkości
8 maja 2011 dnia 07:08 #28734Co ma cylinder do v-max? Zmiana samego cyla, może zwiększyć moc, ale nie v-max.
8 maja 2011 dnia 07:15 #28735a co może zwiększyć v-max?
8 maja 2011 dnia 07:20 #28736Sportowy wariator
8 maja 2011 dnia 07:42 #28738inca sprint na odblokowanym wario 65 km/h + odblokowany moduł z 70 km/poleci potem możesz pozmieniać różne elementy na sportowe i pewnie V-max podniesiesz ….ale to inca małe 12 calowe koła jedna większa dziura i katastrofa ja przy 50-55 mam czasem pietra na naszych drogach . Po za tym jakbym nie chwalił inki to jednak do zrobienia tego skuterka skośnoocy bracia nie za bardzo się przykładają i kontrola jakości też jest na bakier (te skutery producent sprzedaje nie na szt,tylko na kontenery przy zakupie 10 -ciu 1-en dostajesz gratis). posprawdzaj połączenia spawane na ramie czasem są te spawy nie wtopione tylko “przyklejone” , a przy osiągach v-max 70-80 to w najlepszym wypadku poznasz najbardziej zawiłe arkana ortopedii jak coś ci pęknie coś w konstrukcji. jeżeli miałbym tuningować skuter ,jednak kupił bym coś markowego i to właśnie ze względu na materiały z których maszyna jest zrobiona.
8 maja 2011 dnia 08:19 #28741ragaz masz racje co do wielkości kół. ja długo jeździłem rowerem gdzie standardem są 24 calowe koła i miałem stracha o dziury a co dopiero przy tak małych. ja swoją maszynę rozpędzam do licznikowych 65blikso i to mi wystarcza. Pamiętajmy to nie mam być formuła 1 pożerająca paliwo tylko ekonomiczny środek transportu
8 maja 2011 dnia 08:23 #28742Nie chodziło mi o odblokowanie fabrycznego wario, ale o wymianę na sportowy, np. Malossi Multivar 2000. Sportowe są tak zrobione, że dają mniejsze przełożenie na v-max, oczywiście w komplecie z rolkami i sprężynkami.
8 maja 2011 dnia 08:43 #28744Ja nosze się z zamiarem wymiany rolek , i tak sobie pomyślalem czy nie lepiej zmienić cały wariator ten Malossi Multivar 2000 to jakiś topowy artykuł cena mnie trochę przeraża 248 zł. A dobrze że jesteś Pietro mam problem z tym smoim wariatem-skuterem ale żeby nie spamować opiszę to w osobnym wątku 8)
9 maja 2011 dnia 07:50 #28852mi tam nic nie sypie się na razie wszystko podokrecane tylko tłumik rdzewieje ale to normalne w chinolach.
jeden kolega ze zlotów gadał mi ze kopić sportowy wariator i sprzęgło i da większą v-max dobrze pisał ?
i mój żre mało paliwa i jedzie na prostej 75km9 maja 2011 dnia 08:15 #28855Rafal_151 napisał:
mi tam nic nie sypie się na razie wszystko podokrecane tylko tłumik rdzewieje ale to normalne w chinolach.
jeden kolega ze zlotów gadał mi ze kopić sportowy wariator i sprzęgło i da większą v-max dobrze pisał ?
i mój żre mało paliwa i jedzie na prostej 75kmZależy jaki wariator, bo jeżeli będzie miał taką samą średnicę co standardowy a prawdopodobnie tak jest to nic się nie zmieni poza lepszą elastycznością i przyśpieszeniem.
Nie wiem w jaki niby sposób sprzęgło ma poprawiać prędkość maksymalną.9 maja 2011 dnia 11:21 #28860Suawek napisał:
Rafal_151 napisał:
mi tam nic nie sypie się na razie wszystko podokrecane tylko tłumik rdzewieje ale to normalne w chinolach.
jeden kolega ze zlotów gadał mi ze kopić sportowy wariator i sprzęgło i da większą v-max dobrze pisał ?
i mój żre mało paliwa i jedzie na prostej 75kmZależy jaki wariator, bo jeżeli będzie miał taką samą średnicę co standardowy a prawdopodobnie tak jest to nic się nie zmieni poza lepszą elastycznością i przyśpieszeniem.
Nie wiem w jaki niby sposób sprzęgło ma poprawiać prędkość maksymalną.Dokładnie, mam u siebie multivara z cięższymi rolkami i tylko przyspieszenie ma (znacznie) lepsze ale V-max pozostał bez zmian.
17 maja 2011 dnia 06:54 #29546A przełożenie wtórne wstawić sportowe? jak się wstawia i gdzie?:D i Cylek 80 ponoć da w-vmax i przyspieszenie lepsze.
a i mam pytanie czy można bez katalizatora mieć tłumik?
17 maja 2011 dnia 12:38 #29569Przy cylku 80 bez zmiany przełożeń dużo to nie da i właśnie wiele osób które wstawiają większe cylki zapominają o przełożeniach i później się dziwią że mało im dał cylek. Przełożenia wtórne są w przekładni.
17 maja 2011 dnia 13:56 #29574Można mieć tłumik bez katalizatora 😉
17 maja 2011 dnia 18:19 #29667aham dzięki za info:). Czyli cylek kupić przełożenie wtórne i wydech inny z tego co zrozumiałem:P
17 maja 2011 dnia 19:30 #29691Rafał a jaki Ty masz w ogóle skuter. W 2T wydech ma ogromne znaczenie, w 4T praktycznie żadne.
18 maja 2011 dnia 15:47 #297984T Mam
18 maja 2011 dnia 16:49 #29801Zmiana wydechu przy standardowym cylindrze 4T nic nie zmienia bo podaż gazów wylotowych jest bardzo podobna, natomiast zmiana na 80 spowoduje zwiększoną podaż i standardowy tłumik może przyduszać skuter więc lepiej założyć większy niż mniejszy.
18 maja 2011 dnia 18:32 #29829Zmiana wydechu w 4T owszem ma znaczenie, w niejszym stopniu niż w 2T, ale ma.. z tym że wydech musi być sprawdzony, nie pierwszy lepszy z allegro. Zerknij na racing-planet, tam kiedyś mieli portugalskie wydechy Tecno, które faktycznie podnosiły osiągi 4T na oryginalnym i tuningowym cylu.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.