Cylinder Inca Sprint 4T 50cm

Witam jaki polecacie cylinder do incy sprint? zależy mi na v-max prędkości

Co ma cylinder do v-max? Zmiana samego cyla, może zwiększyć moc, ale nie v-max.

a co może zwiększyć v-max?

Sportowy wariator

inca sprint na odblokowanym wario 65 km/h + odblokowany moduł z 70 km/poleci potem możesz pozmieniać różne elementy na sportowe i pewnie V-max podniesiesz ....ale to inca małe 12 calowe koła jedna większa dziura i katastrofa ja przy 50-55 mam czasem pietra na naszych drogach . Po za tym jakbym nie chwalił inki to jednak do zrobienia tego skuterka skośnoocy bracia nie za bardzo się przykładają i kontrola jakości też jest na bakier (te skutery producent sprzedaje nie na szt,tylko na kontenery przy zakupie 10 -ciu 1-en dostajesz gratis). posprawdzaj połączenia spawane na ramie czasem są te spawy nie wtopione tylko "przyklejone" , a przy osiągach v-max 70-80 to w najlepszym wypadku poznasz najbardziej zawiłe arkana ortopedii jak coś ci pęknie coś w konstrukcji. jeżeli miałbym tuningować skuter ,jednak kupił bym coś markowego i to właśnie ze względu na materiały z których maszyna jest zrobiona.

ragaz masz racje co do wielkości kół. ja długo jeździłem rowerem gdzie standardem są 24 calowe koła i miałem stracha o dziury a co dopiero przy tak małych. ja swoją maszynę rozpędzam do licznikowych 65blikso i to mi wystarcza. Pamiętajmy to nie mam być formuła 1 pożerająca paliwo tylko ekonomiczny środek transportu

Nie chodziło mi o odblokowanie fabrycznego wario, ale o wymianę na sportowy, np. Malossi Multivar 2000. Sportowe są tak zrobione, że dają mniejsze przełożenie na v-max, oczywiście w komplecie z rolkami i sprężynkami.

Ja nosze się z zamiarem wymiany rolek , i tak sobie pomyślalem czy nie lepiej zmienić cały wariator ten Malossi Multivar 2000 to jakiś topowy artykuł cena mnie trochę przeraża 248 zł. A dobrze że jesteś Pietro mam problem z tym smoim wariatem-skuterem ale żeby nie spamować opiszę to w osobnym wątku 8)

mi tam nic nie sypie się na razie wszystko podokrecane tylko tłumik rdzewieje ale to normalne w chinolach.
jeden kolega ze zlotów gadał mi ze kopić sportowy wariator i sprzęgło i da większą v-max dobrze pisał ?
i mój żre mało paliwa i jedzie na prostej 75km

Rafal_151 napisał:

mi tam nic nie sypie się na razie wszystko podokrecane tylko tłumik rdzewieje ale to normalne w chinolach.
jeden kolega ze zlotów gadał mi ze kopić sportowy wariator i sprzęgło i da większą v-max dobrze pisał ?
i mój żre mało paliwa i jedzie na prostej 75km

Zależy jaki wariator, bo jeżeli będzie miał taką samą średnicę co standardowy a prawdopodobnie tak jest to nic się nie zmieni poza lepszą elastycznością i przyśpieszeniem.
Nie wiem w jaki niby sposób sprzęgło ma poprawiać prędkość maksymalną.

Suawek napisał:

Rafal_151 napisał:
mi tam nic nie sypie się na razie wszystko podokrecane tylko tłumik rdzewieje ale to normalne w chinolach.
jeden kolega ze zlotów gadał mi ze kopić sportowy wariator i sprzęgło i da większą v-max dobrze pisał ?
i mój żre mało paliwa i jedzie na prostej 75km

Zależy jaki wariator, bo jeżeli będzie miał taką samą średnicę co standardowy a prawdopodobnie tak jest to nic się nie zmieni poza lepszą elastycznością i przyśpieszeniem.
Nie wiem w jaki niby sposób sprzęgło ma poprawiać prędkość maksymalną.

Dokładnie, mam u siebie multivara z cięższymi rolkami i tylko przyspieszenie ma (znacznie) lepsze ale V-max pozostał bez zmian.

A przełożenie wtórne wstawić sportowe? jak się wstawia i gdzie?:D i Cylek 80 ponoć da w-vmax i przyspieszenie lepsze.

a i mam pytanie czy można bez katalizatora mieć tłumik?

Przy cylku 80 bez zmiany przełożeń dużo to nie da i właśnie wiele osób które wstawiają większe cylki zapominają o przełożeniach i później się dziwią że mało im dał cylek. Przełożenia wtórne są w przekładni.

Można mieć tłumik bez katalizatora ;)

aham dzięki za info:). Czyli cylek kupić przełożenie wtórne i wydech inny z tego co zrozumiałem:P

Rafał a jaki Ty masz w ogóle skuter. W 2T wydech ma ogromne znaczenie, w 4T praktycznie żadne.

4T Mam

Zmiana wydechu przy standardowym cylindrze 4T nic nie zmienia bo podaż gazów wylotowych jest bardzo podobna, natomiast zmiana na 80 spowoduje zwiększoną podaż i standardowy tłumik może przyduszać skuter więc lepiej założyć większy niż mniejszy.

Zmiana wydechu w 4T owszem ma znaczenie, w niejszym stopniu niż w 2T, ale ma.. z tym że wydech musi być sprawdzony, nie pierwszy lepszy z allegro. Zerknij na racing-planet, tam kiedyś mieli portugalskie wydechy Tecno, które faktycznie podnosiły osiągi 4T na oryginalnym i tuningowym cylu.