Cylinder dobry wybór?

Mam pytanie posiadaam w moim Romecie Trial City C1 jakkiś chiński cylinder podobny do tego http://allegro.pl/cylinder-z-tlokiem-72cm3-uszczelki-fmb-4t-los-pro-i5681512503.html. I czy będzie pasował o taki http://allegro.pl/cylinder-kit-airsal-sport-gy6-4t-80-i5367084292.html i nie rozwali mi wału ?

Używaj, to co masz i zbytnio nie dociekaj, bo może ktoś już za ciebie pomyślał, żeby było lepiej.
>
I zawsze możesz coś z Airsalem pokombinować, bo kto ci tego zabroni. :-)

Patryk Filip... napisał:

Mam pytanie posiadaam w moim Romecie Trial City C1 jakkiś chiński cylinder podobny do tego http://allegro.pl/cylinder-z-tlokiem-72cm3-uszczelki-fmb-4t-los-pro-i5681512503.html. I czy będzie pasował o taki http://allegro.pl/cylinder-kit-airsal-sport-gy6-4t-80-i5367084292.html i nie rozwali mi wału ?

Nie ten drugi Ci nie będzie pasował bo jest od innego typu silnika.

Znalazłem cylinder Power Force na allegro i czy taki cylek będzie się różnił od takiego za 60zł i wogóle ile KM posiad cylinder PW a taki chiński ?

Taki chiński w 70cm pewnie około ~6KM, powerForce niewiele więcej ale podobno to tajwań nie china i jest trwalszy.

Bo znalazłem takie coś http://olx.pl/oferta/nowy-cylinder-86-139fmb50-72-110-125-romet-ogar-router-ws-zipp-pro-CID5-IDac3uz.html
I jaki bylby wal do tego dobry ?

Do tego cylka to potrzebujesz wal 110, szpilki dłuższe od 110, lancuszek rozrządu dłuższy od 110,, , głowice 47mm.

Mam już wszystko i czy taki cylinder nadaje się do portingu? Bo chciałbym oddać do Redusa i czy w ogóle to coś da ? :P