Cylinder do Peugeota 50ccm. Help.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Cylinder do Peugeota 50ccm. Help.

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #272911

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. Mojemu wujkowi w Peugeocie Speedfight 00′ zatarl się cylinder i nie wiem, który wybrać. Mialem na oku dwa cylindry. Ten zamiennik cylindra RMS: http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_120_121&products_id=1652&osCsid=1cd03b7ef300023c7e24089f514b440ehttp://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_120_121&products_id=1652&osCsid=1cd03b7ef300023c7e24089f514b440e Czy ten: http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_120_121&products_id=2213&osCsid=b61b32901fff76ad947ac22ad347d40d Stawial bym bardziej na ten cylinder Airsala. Zalezy mi, abym nie musial wymieniac lozysk na wale. Dalem temat w dziale tuning mechaniczny, poniewaz mysle, ze ten cylinder Airsala trochę polepszy mi osiagi. Mozecie doradzic mi, który lepiej wybrać? : > Nie chce kupowac 70ccm, poniewaz bede musial (jak juz pisalem) wymieniac lozyska na wale, a tego nie chce. Pozdrawiam.

    #272912

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Do Polini Sport 70 i Malossi Sport 70 tez nie musisz zmieniał łożysk , Ja osobiście mam Poliniego w swoim peugeocie nic nie zmieśniałem (Ładnych łozysk) i chodzi juz jakiśczas , A jeżeli nie wchodzi w grę żadna 70ka , to bierz Airsala , po pierwsze aluminiowy dużo lepsze odprowadzenie ciepła niż w przypadku żeliwnego , po drugie , zawsze to kilka kucyów więcej , po trzecie jest on trwalszy gdyż jest to Airsal a nie jakiśtani zamiennik oryginalnego . PS. Myślę że pomogłem w wyborze , pozdro

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #272913

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A ja inaczej. Do 70cc dobrze jest zmienić łożyska na wale. Szczególnie jeśli przebieg skutera jest już trochę większy. Tak, żeby drugi raz później nie rozwaliło silnika. Naprawdę warto. Na twoim miejscu postawiłbym właśnie na 70cc: Malossi Sport albo Polini Sport, ewentualnie MK HM który wykręci ciut większe obroty. Jeśli chcesz został przy 50cc, to nie zastanawiałbym się i brać MK HM 50cc. Bardzo dobry i ma większą moc niż seria.

    #272914

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Gabi.weź polini sport 70cc.Nie dawno miałem taki sam problem jak ty,zatrł mi się seryjny cylinder i zastanawiałem się nad airalem sport 50cc nawet go juz zamówiłem lecz na moje szczęście nie mieli go na magazynie i zrezygnoważem z niego.To pomyslałem że kupie polini sport 50cc ,bo nie chciałem jak ty zmieniał łozysk, jednak jeden kumpel przekonać mnie że nie muszę do poliniego zmieniał niczego .Popatrz na obroty poliniego są ppodobne do serynego cylka nic nci nie padnie a jak pujdł łożyska to zmnienisz je ja poszłem na tgaki wybur i jest GIT.Fajnie chodzi Polini sport 70cc (-: i nie żałuje.Tylko pamiętaj że 50tki sportowe są bardzo przesilone i mają małą żywotnośc a na 70tce posmigasz wiele dłużejjjjjj.Mówie ci przemyćl sprawe.Pozdro Jak coś wbijaj się na gg 9016152

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie