Cylinder 90ccm

Witam mam skuter 4t i wszystkie części seryjne
I mam takie oto pytanie: Jak zamontuje mu cylinder 90ccm i gaznik 19mm to czy spalanie wzrośnie? A jeśli tak to o ile... chodzi mi o chiński cylek
Z góry Dzięki ;)

Większy gaźnik to w 95% większe spalanie, ale wszystko wg mnie zależy od tego ile będziesz mu popuszczał manetki ;) Jazda na full manetce 50-tką zżera więcej paliwa, niż eko jazda na 90-tce(która jadąc eko i tak jest szybsza...).

sebek napisał:

Większy gaźnik to w 95% większe spalanie, ale wszystko wg mnie zależy od tego ile będziesz mu popuszczał manetki ;) Jazda na full manetce 50-tką zżera więcej paliwa, niż eko jazda na 90-tce(która jadąc eko i tak jest szybsza...).

ze co? 95% wieksze spalanie? hehe?

DooOminO napisał:

sebek napisał:
Większy gaźnik to w 95% większe spalanie, ale wszystko wg mnie zależy od tego ile będziesz mu popuszczał manetki ;) Jazda na full manetce 50-tką zżera więcej paliwa, niż eko jazda na 90-tce(która jadąc eko i tak jest szybsza...).

ze co? 95% wieksze spalanie? hehe?

na 95 % ;) bo nigdy nic nie wiadomo :)

Jeśli w gaźniku będzie dysza 85, silnik spalał bedzie około 2,8 - 2,9L na sto z manetka na full ale w trasie, w mieście nie wiem bo nigdy nie sprawdzałem, na dyszy 90 spali blisko 4L na sto (ten sam styl jazdy) i nie ma nawet minimalnej poprawy osiągów, jest tylko wyższe spalanie. Do tego kitu zaopatrz się w firmowy wariator bo na chińskie nie wyrobisz, silnik bedzie je łamał jeden po drugim tylko sie kawałki z nich sypią. No i zdrowy pasek. Na gaźniku 24mm króciec ssący tez 24mm i dysza 85 spalanie było około 3,2L na sto ale i była zauważalna poprawa osiągów vmax taki sam ale dynamika lepsza. Podobno kity z wypukłym tłokiem lepiej ciągną, ja miałem tylko wypukły tłok więc doświadczenia nie mam bo na płaskim tłoku nie jeździłem, Oczywiście do tego kitu musisz mieć głowicę.