Cylinder 90ccm | Forum Motocyklowe, Opinie Jednoślad.pl

Cylinder 90ccm

Oglądasz 4 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #107136 Odpowiedz
      Zyziek16
      Członek
      • Postów: 50

      Witam mam skuter 4t i wszystkie części seryjne
      I mam takie oto pytanie: Jak zamontuje mu cylinder 90ccm i gaznik 19mm to czy spalanie wzrośnie? A jeśli tak to o ile… chodzi mi o chiński cylek
      Z góry Dzięki 😉

    • #107141 Odpowiedz
      sebek
      Członek
      • Postów: 91

      Większy gaźnik to w 95% większe spalanie, ale wszystko wg mnie zależy od tego ile będziesz mu popuszczał manetki 😉 Jazda na full manetce 50-tką zżera więcej paliwa, niż eko jazda na 90-tce(która jadąc eko i tak jest szybsza…).

      Pozdrawiam.
    • #107151 Odpowiedz
      DooOminO
      Członek
      • Postów: 1 610

      sebek napisał:

      Większy gaźnik to w 95% większe spalanie, ale wszystko wg mnie zależy od tego ile będziesz mu popuszczał manetki 😉 Jazda na full manetce 50-tką zżera więcej paliwa, niż eko jazda na 90-tce(która jadąc eko i tak jest szybsza…).

      ze co? 95% wieksze spalanie? hehe?

      .. Bez polskich znak’o’w .
    • #107173 Odpowiedz
      Lukario
      Członek
      • Postów: 1 187

      DooOminO napisał:

      sebek napisał:
      Większy gaźnik to w 95% większe spalanie, ale wszystko wg mnie zależy od tego ile będziesz mu popuszczał manetki 😉 Jazda na full manetce 50-tką zżera więcej paliwa, niż eko jazda na 90-tce(która jadąc eko i tak jest szybsza…).

      ze co? 95% wieksze spalanie? hehe?

      na 95 % 😉 bo nigdy nic nie wiadomo 🙂

      Barton Orlando 2T – rozbity 😛
      Baotian BT49QT9- 20600km
    • #107175 Odpowiedz
      enter1978
      Członek
      • Postów: 579

      Jeśli w gaźniku będzie dysza 85, silnik spalał bedzie około 2,8 – 2,9L na sto z manetka na full ale w trasie, w mieście nie wiem bo nigdy nie sprawdzałem, na dyszy 90 spali blisko 4L na sto (ten sam styl jazdy) i nie ma nawet minimalnej poprawy osiągów, jest tylko wyższe spalanie. Do tego kitu zaopatrz się w firmowy wariator bo na chińskie nie wyrobisz, silnik bedzie je łamał jeden po drugim tylko sie kawałki z nich sypią. No i zdrowy pasek. Na gaźniku 24mm króciec ssący tez 24mm i dysza 85 spalanie było około 3,2L na sto ale i była zauważalna poprawa osiągów vmax taki sam ale dynamika lepsza. Podobno kity z wypukłym tłokiem lepiej ciągną, ja miałem tylko wypukły tłok więc doświadczenia nie mam bo na płaskim tłoku nie jeździłem, Oczywiście do tego kitu musisz mieć głowicę.

Oglądasz 4 odpowiedzi wątku
Odpowiedz na: Cylinder 90ccm
Twoje dane:




Back to top button