Cylinder 90 Yamaha dt 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #205131 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Witam za jeździłem cylinder orginalny yamahy dt 50 i chce kupić nowe ale 90 i co wy o tym sadzicie ile km nim przejade ?

    http://allegro.pl/cylinder-90-am6-aprilia-rx-rs-yamaha-tzr-dt-rieju-i1682386599.html

    #205132 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    kupsztal , odpuść se cylki z allegro , albo kupujesz porządnie , typu malossi s6 hebo itp , albo serie , bo te chińskie ciang yangi , nie bedą prawie wcale mocniejsze od serii a pojeżdzą połowe krócej

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #205133 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Wrona gówno wiesz one mają te same katy otwarcia okien co te markowe. Co do pojemności to nie jest to 90cc tylko 77cc bo 90cc było by przy skoku tłoka 44mm a am6 ma ok 39-40mm

    #205134 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    a skad ty mozesz wiedziec jak ty takei ciang yanga , nie miałes w reku ?

    czyli co sugerujesz ,że jak kupie sobie krzaka , i wsadze do niego np vertexa , to będzie mi tak samo zapier.dalał i generował taka moc jak np malossi sport ?? oczywscie po usunięciu wszystkich zbędnych resztek odlewu

    edit te chinole to jest to samo co seria , tylko pojemnosć powiekszona , czyli równie dobrze można rozszlifować serie , przynajmneij tak maja powerforce’y

    #205135 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Tak miałem takie cylindry w ręce i potwierdzam twoją hipotezę.

    #205136 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    dokałdnie ten cyl miałesą

    napisze jescze raz bo nie zdążyłem edytować posta , przed tym jak napisałęs swojego

    te chinole to jest to samo co seria , tylko pojemnosć powiekszona , czyli równie dobrze można rozszlifować serie , przynajmneij tak maja powerforce’y

    edit

    starasz się kozaczyć a kupa ci z tego wychodzi , jak wsadzisz chiński cylinder , nawet te 77 się czy 80 , to poczujesz lekki przyrost mocy i tu nawet nie ma co porównywać do markowych cylów , a jak sam jescze tego chinola trochę nie porprawisz i będziesz miał pecha to zatrze się w przciegu paru km , zalerzy jak jest odlew zrobiony

    #205137 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nie zawsze da się przeszlifować serie bo ma w niektórych miejscach bardzo cienką ściankę. Każdy z tych cylków miałem w ręce i każdy ma okna płuczące na wysokości ok 31-32mm i wydech od 21-23mm. Zauważymy że seryjne cylindra mają okna płuczące na wysokości 34mm a wydech na wysokości nawet 26mm.

    [ Dodano: 03-07-2011, 20:23 ]
    Wrona ja nie kozacze. Tylko stwierdzam fakty. Ja nie ty nie proponuję głowicy od 70cc do 50cc z zapewnieniem że będzie jeździć bo to jest śmiećh na sali. :573: Trzeba robić wszystko w swoich poczynaniach aby widzieć przyszłość a nie zrobić byle zrobić. Bo wydać 700zł na cylinder każdy może, a objechać cylinder za 700zł cylkiem za 400zł to już trzeba pomyśleć jak to zrobić 😉

    #205138 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Hehe no ja nie mam az takiego porowania ale mam power forca i wyglądał dość ładnie jedynie tłok mi się wydał taki słabej jakośći. Ale do tej pory lata jest katowany na maxa xD nO i na yasuni r robił furrore:)

    #205139 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    To ja jeszcze raz zapytam:

    wrona napisał:

    kupie sobie krzaka , i wsadze do niego np vertexa , to będzie mi tak samo zapier.dalał i generował taka moc jak np malossi sport ?

    No chyba cie z ebao o_O

    #205140 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    RudY napisał:

    No chyba cie z ebao o_O

    rudy… 🙂 ja to przecież napisałem hmm ironicznie ..

    Przemas92 napisał:

    Ja nie ty nie proponuję głowicy od 70cc do 50cc z zapewnieniem że będzie jeździć bo to jest śmiećh na sali.

    nie proponowałem 70cc do 50 tylko koles zapytał czy to da rade , ja powiedziałem że powinno jeździć lecz będzie mniejsza kompresja .. kurwa czemu ty zawsze tak wszystko wyolbrzymiasz ?

    #205141 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ja tylko stwierdzam fakty. Bo twoja mniejsza kompresja= kompresji równej kwalifikacji do remontu.

    #205142 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    wrona napisał:

    rudy… 🙂 ja to przecież napisałem hmm ironicznie ..

    No właśnie ale pytam się Przemasa czy wg. niego to tak działa bo w Twoim poście ironie odczułem

    #205143 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Forum jest od pomagania a nie od ironii. A taki świerzak się naczyta tych waszych „ironii” i tak zrobi a potem czemu nie ma mocy kolejne temat. Czyż nie tak jest drodzy Moderatorzy?

    #205144 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Cylinder 90 Yamaha dt 50
Twoje informacje:




Back to top button