Cylinder 70cc do Router Grande 4t

Witam, co sądzicie o założeniu cylindra 70cc do skutera Router Grande 4t? Bo jednak 3km na taki duży skuter to trochę mało.
Jego v-max to ok. 70km/h, a przebieg to 1400km. Ile dałoby to do v-maxa?
Zastanawiam się też czy to wszystko wytrzyma.

Witam znajomy wsadził do rometa stage6 70cm za około 400zl reszta na serji wal sprzęgło i wariator poprawiło mu osiągi pod 90 na prostej w 1 osobę i pod górki nie tracił już tak prędkości jeździ już na tym cycku około 3lat i daje radę skuter gabarytowo jak twój

po pierwsze nie ma do 4T cylindra S6 70
po drugie nie jest możliwe żeby 2T leciało na tym cylindrze 90km/h i to jeszcze na seryjnej reszcie.
Jakby to był taki cylinder S6 która da odpowiednią moc na 90km/h to by nie wytrzymała reszta chińskiego silnika
wiem na pewno bo na S6 Streetracing70 zrobiłem 4 tys km.

A jaki cylinder polecilibyscie do mojego skutera najlepiej jakiś nie bardzo drogi

Haha wombacik taki mądry a tu jednak czlowiek ktory nic nie wie , na mielochu jest cylinder s6 70cc do 4t, wiec nie rób w balona.

faktycznie, zapomniałem sie nauczyć na pamięć bieżącej oferty części wszystkich producentów do wszystkich silników.
ALe to musi być stosunkowo świeży produkt w przypadku S6 bo jak sie jeszcze interesowałem cylindrami do 50cm to do 4T było tego niewiele.
Tylko że:

  • do małego GY6 są cylindry o wiekszej pojemności w kompletach z odpowiednim wałkiem i z dopasowanymi głowicami z odpowiednimi zaworami a tutaj masz “golasa”.
  • nigdzie nie można znaleźć deklaracji co do mocy generowanej na tym cylindrze (co nie jest dziwne biorąc pod uwage że bedzie to zależało od załozonej głowicy)

No i tu wnioski.
Dla kompletnych zestawów cylindrowych do 2T to S6 podaje deklarowane moce a tutaj masz ogólniki że jest lepszy bo jest lepszy i bedzie lepiej.
S6 po prostu “zrobiło” produkt żeby i rynku do 4T coś mieć. Przylepili swoje logo i na tym jadą.
Żeby pojechac takim skuterem “blisko” 90km/h trzeba mieć 10-12konny cylinder i dobry napęd - tak żeby z 7KM trafiło na koło. To przedziały “mocowe” z krainy silników 2T a nie 4T - i to 2T z odpowiednim osprzętem bo takie cylindry mielą seryjne chińskie silniki (wały, łozyska, za małe są seryjne gaźniki…itd).
Jeżeli ten cylinder do 4T wytrzymuje seryjny silnik to znaczy że jego moc znacząco od seryjnego nie odbiega - wiec nie wiem czy jest sens przepłacać za marke S6 w tym przypadku. Lepiej kupić KOMPLETNY zestaw przywoitej jakości niż brać udział w loterii pt “a jak to zadziała z moja głowicą”.
Jest tu na forum wielki wątek o tuningu chińczyka na małym GY6. W zasadzie wszystko wyłożone