cylinder 110 zippp pro

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #178539
    kadrewi
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Mam problem z prędkością w zippie pro, przerobiłem go na 110 ( głowica, cylinder, tłok, wał, łańcuszek rozrządu), zmieniłem zębatkę zdawczą z 14 na 16/17 zębów a efektu nie ma żadnego, prędkość jest taka sama jak na cylindrze 70, jedzie około 80 km/h. Zmieniłem też gaźnik, bo myślałem że może za mały do tej pojemności, nic nie dało, moduł tak samo. (po prostu brakuje mu mocy żeby wejść na wyższe obroty)

    #178541
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Rozrząd jest źle ustawiony.O 1 ząbek.

    REKLAMA

    Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

    Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

    Advertisement

    #178644
    kadrewi
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Przesunąłem dzisiaj zębatkę, trochę pomogło (faktycznie była źle ustawiona), jedzie około 88 km/h licznikowych

    #178654
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    kombinuj dalej z rozrządem i luzami zaworów jeszcze nie jest dobrze.

    #178669
    kadrewi
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Ale co można kombinować, ssący ustawiony na 0,05 wydechowy na 0,06, a rozrząd niby jest teraz poprawnie (zgodnie z tymi znacznikami), nie wiem co można by dalej zrobić…

    #178676
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    To są silniki hondy cub i luzy z chińskiej instrukcji tak sie do nich mają jak dżem do śledzia [0,3 oba zawory jak w dax,cub,xr50,monkey]a rozrząd musisz próbować dalej bo mocowanie zębatki wałka rozrządu mogło się przesunąć[tam niema klina]

    #179304
    PrawilnaMorda
    Użytkownik
    • Postów: 25

    Popytaj jakiegoś znajomego obeznanego w tym temacie, bo jeżeli ktoś tego nie zobaczy to niewiele ci doradzi.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button