cylinder 110 zippp pro

Mam problem z prędkością w zippie pro, przerobiłem go na 110 ( głowica, cylinder, tłok, wał, łańcuszek rozrządu), zmieniłem zębatkę zdawczą z 14 na 16/17 zębów a efektu nie ma żadnego, prędkość jest taka sama jak na cylindrze 70, jedzie około 80 km/h. Zmieniłem też gaźnik, bo myślałem że może za mały do tej pojemności, nic nie dało, moduł tak samo. (po prostu brakuje mu mocy żeby wejść na wyższe obroty)

Rozrząd jest źle ustawiony.O 1 ząbek.

Przesunąłem dzisiaj zębatkę, trochę pomogło (faktycznie była źle ustawiona), jedzie około 88 km/h licznikowych

kombinuj dalej z rozrządem i luzami zaworów jeszcze nie jest dobrze.

Ale co można kombinować, ssący ustawiony na 0,05 wydechowy na 0,06, a rozrząd niby jest teraz poprawnie (zgodnie z tymi znacznikami), nie wiem co można by dalej zrobić...

To są silniki hondy cub i luzy z chińskiej instrukcji tak sie do nich mają jak dżem do śledzia [0,3 oba zawory jak w dax,cub,xr50,monkey]a rozrząd musisz próbować dalej bo mocowanie zębatki wałka rozrządu mogło się przesunąć[tam niema klina]

Popytaj jakiegoś znajomego obeznanego w tym temacie, bo jeżeli ktoś tego nie zobaczy to niewiele ci doradzi.