Siemka, mam pytanie czy jak bym chciał zamontować do pro 50 cylinder 100ccm to muszę w nim wymieniać wał, oraz czy jeszcze by było trzeba coś wymienić żeby to wszystko współpracowało ze sobą?
http://allegro.pl/cylinder-tlokiem-100cc-nie-70-72-junak-901-sprint-i5202326605.html
głowicę,tam ci napisal że na grubych uszczelkach od 72cm pasi [47mm]
50mm = 80cc realne.
paci napisał:
głowicę,tam ci napisal że na grubych uszczelkach od 72cm pasi [47mm]
Ok ale czy oni dodają te uszczelki do zestawu czy muszę je dokupić ? Dużo pomoże na v-maxie i przyśpieszeniu w stosunku do 72 ccm ?
To już musisz u niech zapytać czy dają a co do v max to coś tam zawsze da,ja bym to inaczej zrobł dał ten cylek do szlifu na 52,4,głowicę od 110cm i mam realne 90ccm[no big bore 88cm.] to już jest czym pociągnać
I korba bokiem ujrzy świat :)
Bez przesady to nie gy6 w fmb spokojnie wytrzymują i korba nie wychodzi.
paci napisał:
To już musisz u niech zapytać czy dają a co do v max to coś tam zawsze da,ja bym to inaczej zrobł dał ten cylek do szlifu na 52,4,głowicę od 110cm i mam realne 90ccm[no big bore 88cm.] to już jest czym pociągnać
Ten cylek znaczy ten z aukcji czy ten mój 72 ? Skąd wtedy mogę wziąść tłok o średnicy 52,4 mm ? Wał może wtedy zostać seryjny jeśli mam ok 9500 km ?
EDIT: Ten cylinder byłby ok ? http://allegro.pl/cylinder-tlok-pierscienie-52-4-swieca-atv-110-125-i5217208590.html Wału nie musiałbym zmieniać ?
ten cylinder jest wyższy i nie ok.cylinder ten
http://allegro.pl/cylinder-tlokiem-100cc-nie-70-72-junak-901-sprint-i5202326605.html
tłok do szlifu ten
http://gmoto.pl/tlok-atv-110-ccm-4t-5240-mm-kpl,80905.html
głowica
http://gmoto.pl/glowica-cross-125,81527.html
wał powinien wytrzymać po takim przebiegu.