Cylinder 100ccm w 139FMB ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Cylinder 100ccm w 139FMB ?

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 5 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #187582 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe marek789
    marek789
    Użytkownik
    • Postów: 160

    Siemka, mam pytanie czy jak bym chciał zamontować do pro 50 cylinder 100ccm to muszę w nim wymieniać wał, oraz czy jeszcze by było trzeba coś wymienić żeby to wszystko współpracowało ze sobą?
    http://allegro.pl/cylinder-tlokiem-100cc-nie-70-72-junak-901-sprint-i5202326605.html

    #187591 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807

    głowicę,tam ci napisal że na grubych uszczelkach od 72cm pasi [47mm]

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #187600 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    50mm = 80cc realne.

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
    #187601 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe marek789
    marek789
    Użytkownik
    • Postów: 160

    paci napisał:

    głowicę,tam ci napisal że na grubych uszczelkach od 72cm pasi [47mm]

    Ok ale czy oni dodają te uszczelki do zestawu czy muszę je dokupić ? Dużo pomoże na v-maxie i przyśpieszeniu w stosunku do 72 ccm ?

    #187606 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807

    To już musisz u niech zapytać czy dają a co do v max to coś tam zawsze da,ja bym to inaczej zrobł dał ten cylek do szlifu na 52,4,głowicę od 110cm i mam realne 90ccm[no big bore 88cm.] to już jest czym pociągnać

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #187608 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    I korba bokiem ujrzy świat 🙂

    #187609 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807

    Bez przesady to nie gy6 w fmb spokojnie wytrzymują i korba nie wychodzi.

    #187611 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe marek789
    marek789
    Użytkownik
    • Postów: 160

    paci napisał:

    To już musisz u niech zapytać czy dają a co do v max to coś tam zawsze da,ja bym to inaczej zrobł dał ten cylek do szlifu na 52,4,głowicę od 110cm i mam realne 90ccm[no big bore 88cm.] to już jest czym pociągnać

    Ten cylek znaczy ten z aukcji czy ten mój 72 ? Skąd wtedy mogę wziąść tłok o średnicy 52,4 mm ? Wał może wtedy zostać seryjny jeśli mam ok 9500 km ?

    EDIT: Ten cylinder byłby ok ? http://allegro.pl/cylinder-tlok-pierscienie-52-4-swieca-atv-110-125-i5217208590.html Wału nie musiałbym zmieniać ?

    #187615 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807

    ten cylinder jest wyższy i nie ok.cylinder ten
    http://allegro.pl/cylinder-tlokiem-100cc-nie-70-72-junak-901-sprint-i5202326605.html
    tłok do szlifu ten
    http://gmoto.pl/tlok-atv-110-ccm-4t-5240-mm-kpl,80905.html
    głowica
    http://gmoto.pl/glowica-cross-125,81527.html
    wał powinien wytrzymać po takim przebiegu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
Odpowiedz do: Cylinder 100ccm w 139FMB ?
Informacje o Tobie: