Cylinder 100ccm w 139FMB ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Cylinder 100ccm w 139FMB ?

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 4 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #187582
    Zdjęcie profilowe marek789
    marek789
    Użytkownik
    • Postów: 160

    Siemka, mam pytanie czy jak bym chciał zamontować do pro 50 cylinder 100ccm to muszę w nim wymieniać wał, oraz czy jeszcze by było trzeba coś wymienić żeby to wszystko współpracowało ze sobą?
    http://allegro.pl/cylinder-tlokiem-100cc-nie-70-72-junak-901-sprint-i5202326605.html

    #187591
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    głowicę,tam ci napisal że na grubych uszczelkach od 72cm pasi [47mm]

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #187600
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    50mm = 80cc realne.

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
    #187601
    Zdjęcie profilowe marek789
    marek789
    Użytkownik
    • Postów: 160

    paci napisał:

    głowicę,tam ci napisal że na grubych uszczelkach od 72cm pasi [47mm]

    Ok ale czy oni dodają te uszczelki do zestawu czy muszę je dokupić ? Dużo pomoże na v-maxie i przyśpieszeniu w stosunku do 72 ccm ?

    #187606
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    To już musisz u niech zapytać czy dają a co do v max to coś tam zawsze da,ja bym to inaczej zrobł dał ten cylek do szlifu na 52,4,głowicę od 110cm i mam realne 90ccm[no big bore 88cm.] to już jest czym pociągnać

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #187608
    Zdjęcie profilowe Kristop
    Kristop
    Użytkownik
    • Postów: 1 162

    I korba bokiem ujrzy świat 🙂

    #187609
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    Bez przesady to nie gy6 w fmb spokojnie wytrzymują i korba nie wychodzi.

    #187611
    Zdjęcie profilowe marek789
    marek789
    Użytkownik
    • Postów: 160

    paci napisał:

    To już musisz u niech zapytać czy dają a co do v max to coś tam zawsze da,ja bym to inaczej zrobł dał ten cylek do szlifu na 52,4,głowicę od 110cm i mam realne 90ccm[no big bore 88cm.] to już jest czym pociągnać

    Ten cylek znaczy ten z aukcji czy ten mój 72 ? Skąd wtedy mogę wziąść tłok o średnicy 52,4 mm ? Wał może wtedy zostać seryjny jeśli mam ok 9500 km ?

    EDIT: Ten cylinder byłby ok ? http://allegro.pl/cylinder-tlok-pierscienie-52-4-swieca-atv-110-125-i5217208590.html Wału nie musiałbym zmieniać ?

    #187615
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    ten cylinder jest wyższy i nie ok.cylinder ten
    http://allegro.pl/cylinder-tlokiem-100cc-nie-70-72-junak-901-sprint-i5202326605.html
    tłok do szlifu ten
    http://gmoto.pl/tlok-atv-110-ccm-4t-5240-mm-kpl,80905.html
    głowica
    http://gmoto.pl/glowica-cross-125,81527.html
    wał powinien wytrzymać po takim przebiegu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie