Cylinder

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #35405 Reply
    Badniuz
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Witam. Jestem posiadaczem Yamahy Axis. Skuter jak najbardziej się spisuje jednak chciałbym go trochę podrasować 🙂 Jest już sportowy tłumik, wariator Hebo NG, wymieniane rolki i sprężyna, jednak silnik to nadal 50 ccm i to po przejściach 🙂 Planuje kupno cylindra 80 ccm, mniej więcej orientuje się o co chodzi, jednak prosiłbym o poradę, bo nie wiem w jakich cenach mam się zamykać żeby uniknąć jakiegoś szmelcu 🙂 http://allegro.pl/cylinder-glowica-80-cm3-yamaha-aprilla-zipp-cpi-i1699716268.html << Czy za taką cenę to już dobry cylinder ? Wiem też że trzeba wymienić wał korbowy, i tutaj też prosiłbym was o poradę, bo nie wiem czy kupić firmowy typu Stage 6 lub Polini, czy wystarczy zwykły 'no name'. Nie chce po prostu się rozczarować i kupić części która będzie gorsza niż ta którą mam 🙂

    A tak btw.: Gdyby przerobić go na chłodzenie cieczą ? Wystarczy kupić cylinder do tego przystosowany i zrobić zbiornik, czy to większa filzofia ? Pytam bo lubię trochę pokombinować i jeśli nie będe musiał na to wydać dużo kasy to chętnie go przerobie na takowy 😉 Z góry dzięki 🙂

    #35413 Reply
    lop16
    Użytkownik
    • Postów: 372

    Też mam cylek no name (65cc za 111zł [bez głowicy] do silnika AC Atala) powiem że był niedorobiony.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #35424 Reply
    Patrykk
    Użytkownik
    • Postów: 2 027

    Jak masz Minarelli AC, to da się w miare tanim kosztem przerobić na LC.
    Cylek/ głowica/ chłodnica/ przewody / pompa wody ( możliwe, że o czymś zapomniałem, ale jak coś to o jakieś błachostce ).

    Nie kupuj cylka 80 cc , to nie 4t ;-).
    Do 2t optymalnym tuningiem jest 70cc.
    Nie kupuj chińskiego cylindra, nie rób z japońca chińczyka.
    Jak chcesz już robić tuning, to kup jakąś markową część z poziomu sport np. Polini / Malossi .

    #35497 Reply
    Badniuz
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Ok rozumiem 🙂 A czy takie przerobienie na ciecz poprawi osiągi skutera ? Jesli tak to jak bardzo ? I co z wałem korbowym ?

    #35498 Reply
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    bedziesz jechal szybciej jakies 5-10 km/h no i spali z litr wiecej tez

    #35522 Reply
    Patrykk
    Użytkownik
    • Postów: 2 027

    Co z wałek korbowym ?.
    Zostaw tak jak jest .
    Przecież bezpośrednio na wał wchodzi Ci magneto, a nie pompa wody .

    P.S. Zastanów się czy u Ciebie w skuterze znajdzie się miejsce na chłodnicę i zbiorniczek wyrównawczy .

    #35526 Reply
    Badniuz
    Użytkownik
    • Postów: 12

    No tak ale jeśli kupię cylinder o większej pojemności to muszę też kupić lepszy wał, z tego co wyczytałem na tych forach. Myślę że przerobię go na ciecz, tylko teraz miałbym do was prośbę abyście pomogli mi mniej więcej dopasować potrzebne części tak żeby pasowały do mojego skutera. http://allegro.pl/cylinder-tuning-70cm-am3-am4-am5-minarelli-50-lc-i1678155486.html < Taki cylek da radę ? I rozumiem że jeśli go kupię to teraz pod ten cylek muszę dopasować pompę, tak ? Przepraszam za takie może i głupie pytania ale nie chce wyrzucić pieniędzy w błoto 🙂

    #35527 Reply
    Patrykk
    Użytkownik
    • Postów: 2 027

    Nie kupuj chińskiego cylindra do markowego moto !.
    Pompe wody się kupuje do skutera, a nie do cylindra.
    Pompę wody poprostu musisz kupić do silnika Minarelli .
    Jak masz wał i łożyska w dobrym stanie, to do słabej 70cc nie musisz wymieniać .

    #37749 Reply
    Badniuz
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Witam ponownie. Postanowiłem jednak dać sobie spokój z LC 🙂 Chyba jednak to jeszcze przerasta moje umiejętności. Wybrałem natomiast dwa cylindry AC – wystrzegałem się chinoli jak kolega Patrykk polecał, i teraz mam problem z wyborem jak najlepszego i tutaj prosiłbym o poradę który wybrać :
    http://allegro.pl/cylinder-stage6-streetrace-70-minarelli-lezace-ac-i1708702135.html
    http://allegro.pl/cylinder-polini-sport-70-minarelli-lezace-ac-i1692663115.html
    Z góry dzięki 🙂

    #37777 Reply
    lop16
    Użytkownik
    • Postów: 372

    Ja na twoim miejscu polini bym wybrał.

    #37780 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • Postów: 2 527

    Ja też bym chyba wolał kupić polini. Różnica w cenie żadna, ale polini chyba lepszy. Chodziaż StreetRace też zły nie jest.

    #37781 Reply
    TERMIT_PL
    Uczestnik
    • Postów: 330

    Ja na twoim miejscu brałbym Polini,bo to klasa sama w sobie.Nie twierdzę,że stage6 jest zły.Ale polini można mieć pewność,że będzie bardzo dobre 😉

    #37799 Reply
    Badniuz
    Użytkownik
    • Postów: 12

    No ok, wezmę cylek Polini, a co z gaźnikiem ? Kupować nowy koniecznie ?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Cylinder
Twoje informacje:




Back to top button