Cylek czy sprzęgło??

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Cylek czy sprzęgło??

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #260847

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Siema,
    Mam pytanko czy opłaca się robić jakikolwiek tuning bez zmiany CDI na sportowe(odblokowane) ??

    Co lepiej kupić według Was: sprzęgło, wariator i pasek(kevlar)
    czy najpierw cylinder 70ccm i sportowy wal korbowy(wzmocniony).

    Z góry dzięki za odp.

    #260848

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Hmmm, na pewno pierwszym krokiem jest ściągnięcie blokady/blokad, gdyż to jest bardzo ważne. Szczególnie jak jest moduł blokowany, to obroty nie mogą sobie rosnąć:P

    A co drugiego pytania, to moim zdaniem lepiej jest zacząć: Tłumik,Wario,Sprzegło.
    Potem Wał,Cylek. I najlepiej wał mieć przed cylindrem, bo nie opłaca się ryzykować na seryjnym wale dawać cylindra bo to nigdy nic nie wiadomo i z reguły wał nie wytrzymuje.
    Takie moje zdanie. Ja aktualnie czekam, bo jutro przychodzi mi właśnie tłumik i sprzęgło a za tydzień wario.

    Pozdrawiam
    DesiRe:P

    #260849

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No więc tak ja już przy skucie mam założony tłumik jest to tecnigas next r(wersja chrom).

    Blokady wszystkie ściągnąłem i zostało mi tylko CDI tylko, że gdzieś wyczytałem, że jak się odblokuje CDI to będą większe obroty i wał może nie wytrzymać dlatego się zastanawiam nad CDI a jeden kolega mi mówił, że tuning bez zmiany CDI na odblokowane to nie opłaca się tuningu robić.

    Myślałem nad warioPSC(polini speed copntrol na skuetcentrum.pl jest spacjalne dla TGB) potem sprzęgło RMS Racing Pro i pasek kevlar ariete.

    I tak w sumie to nie wiem co zrobić 😕

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

    Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.
    #260850

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Sprzęgło ci absolutnie nic do osiągów nie doda. Bierz cylinder !

    #260851

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A czy przxy cylku muszę zmieniać CDI na odblokowane?

    Jaki polecalibyście wał i cylinder 70ccm(chodzi mi o km) bo nie wiem jaki kupić do wmiare przyztęponej ceny ;p 🙂 .

    #260852

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Polecam Polini Sport70/Malossi Sport 70/MK HM 70. Wał S6 HPC. 😀

    #260853

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ogłonie to co podałeś JASIU226 to mi się dość bardzo podoba 🙂 tylko jest jeden problem:kasa 😉 .

    Będe musiał sprzsedać dużo neonów żeby na to zarobić 😛 🙂 😉 .

    #260854

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Aaaa 😆 To ty jesteś od tych Neonów 😛 To zamiast S6 bierz Lektronis Racing.

    #260855

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Albo załóż zestaw: wydech, wario, sprzęgło :mrgreen:

    #260856

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jednak wolałbym założyć tak: cylek, wał, wario, sprzęgło, pasek, gaźnik, filtr powietrza(stożek albo coś innego) i chyba tyle…. Ale kasy bark wię pozostaje mi wario, sprzęgło pasek, albo cylinder i jak zarobie to wał ;p

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie