Custom Kriskaro's yamaha Neos done. Nadkole,Bad look,Wloty

Wyświetlanie 21 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #268480
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      Prezentuje moja maszynke. Niedawno zlozylem odpalilem i wszystko gra i jest cacy. na razie mam slaby dostep do neta wiec nie wsadze workloga ale za tydzien juz założę temat w osobnym dziale. Narazie tylko te kilka jak dzis wygląda skuter. setup tez podam pozniej.

      dodam jeszcze ze skuter chce sprzedac jak najszybciej gdyz zrobilem A i chce kupić prawidziwy motocykl.

      Oto moj skarbek <33 xD

      Aby powiekszyc zdjecie kliknij lewym przyciskiem myszy na wybran? fotkę

      i pies chcial pozowac no to jest i pies 😉

      caly album tutaj. to tutaj bede dodawal nowe foty
      http://s42.photobucket.com/albums/e318/asikson/My%20Yamaha%20Neos%20Tuning%2003r/

      Dodam ze skuter zostal pomalowany gżebokim lakierem metalicznym zielonym z palety piaggio (P601) który wpada w ???? w sąo??cu oraz piekn? ciemna niebieską perże

      Kolor taki sam jak ma kucin w tzr to właśnie od niego go zaadoptowalem, gdyz bardzo mi się podobal

      tutaj trochę worklogu starego i zdjecia before: http://bikepics.com/members/kriskaro/

      Czekam na ocene;)

    • #268481
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      Nom optyk zacnie, a mechanika jak stoiż Przy robieniu nadkola ucinaże? ramą? Fajny kolor felg i przekładni. Z tym badem to widać coś w ogóle :mrgreen: ?

    • #268482
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      no ta perla niebieska tez mi się zajebiscie podoba ale zielony jeszcze lepszy tylko musi byc slonce to jest dopiero efekt

      proszę o oceny w skali 1 do 10.

      Mechanika nie jest źle:
      Wydech Leo RR
      Wario Hebo NG
      Stożek Helix
      Sprezynki sprzegla i centralna zmienione na twarde
      Rolki chyba 4g dalem.
      V max nie wiem ale przyspiesza zajebiscie i o to mi chodzilo. jakbym nie sprzedawal to bym mu wsadzil hebo manston i na lc zrobil ale niestety nie oplaca mi się. jak go sprzedam to moze przyszly wlasciciel to zrobi. wtedy będzie wyje**** neos. Ja jestem zadowolony ze swojej pracy. warto bylo tyle kasy i czasu . no i dzieki temu nauczylem się dobrze naminowac,szpachlowac szlifowac atc ,a bylem zielony

      Tak cielem rame , a dokladnie mocowanie baku.

      Jak ktos chetny kupnem to zapraszam na pw albo najlepiej na gg

    • #268483
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      Nie no custom niezly 😛 Nigdy bym nie powiedział ze niebieski z zielonym pasuje ale teraz muszę przyznać ze jednak pasuje. Neos super wygląda.

    • #268484
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      Zaje…neos ladniejszego nie widzialem.Kolorek poprostu bomba!Sam małowalesą

    • #268485
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      Przłd jak i tył jest boski !

      Moja ocena 10/10, naprawdę bardzo fajny Neos !

    • #268486
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      w skali 1-10 DZIESIĘ??? super neosik najbardziej podoba mi się kolor i badlooki za to najwięcej punktąw z oceny sqt’a 😎

    • #268487
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      ;Oo, nie spodziewalem się ze zrobi aż taką furor? 😉
      Neosik ma juz wiele chetnych wiec czuje ze za kilka dni juz nie bede go posiadal, lecz nadal nie są to pewni kupcy.Szczeze to zal mi go sprzedawac bo mi się zajebiscie podoba. Kolor tez mi się udal za co dziekuje Kucinowi bo to on mi dal na niego namiary.

      Jezlei kogos to intersuje to podaje:

      Zielony – Paleta Piaggio nr. P601
      Niebieska perła – Paleta Honda nr. 547

      Dzieki i czekam na dalsze opinie.

    • #268488
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      Bardzo Ładny neosik 🙂 fajne połączenie lecz czerwieś? mi nie pasuje….

      Ile kosztóważo polakierowanie?

    • #268489
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      Bardzo fajny neosik. Poprostu bomba. Ja tam bym sobie go zatrzymal na twoim miejscu.

    • #268490
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      BOMBA NEOS 😀 I ten bad look ach miodzio 🙂 daje 9,5 brakuje tylko pożadnej 70 👿

    • #268491
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      :Postach To nie czerwień tylko najbardziej pedalski roż jaki byl w lakierni xD. Bez skojarzeń co do mojej orientacji 😛 ! Lakierowal mi znajomy. Zawiozlem mu plastiki poszpachlowane i zmatowione gotowe do prysniecia. Wszystko mialem swoje tzn. podklad,klar,baze, rozcienczalniki, utwardzacze. Chcial 300zl :Borek02 No bardzo żal mi go sprzedawać co zrobić:(. Przyszly wlasciciel siębędzie nim lansował. Ja wole 50KM niz 5 xD :Konio A no brakuje, brakuje ;(. Ja nie mam na to funduszy i nie potrzeba mi. Nawet gdybym go sobie zostawil to bym wladowal cos okolo tysiac zl w optyke i audio.

    • #268492
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      Kurde kosmos ; o Lakier jak i custom mega jak dla mnie.

    • #268493
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      nadkole naprawde mi się podoba ale ten przud ja bym inaczej zrobić 😛 😉

    • #268494
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      Sory, że odświeżam stary temat, ale mam pytanie jak rozwiązałeś sprawe mocowania baku? Też jestem w trakcie robienia nadkola, obciąłem mocowanie ramy z tyłu baku i teraz trzeba coś obczić, żeby się trzymał.

    • #268495
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      Tak musisz obcią rame : 😉

    • #268496
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      Kurde, to zdjęcie mało obrazuje :/ Albo pod wpływem %%% nie jestem w stanie poznać która to część Noesa… :/

    • #268497
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      fajny neos to malowanie do niego pasuje 😆

    • #268498
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      to jest ta częsc za lampa tylnią 😉

    • #268499
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      A jak to odetnę to bak będzie siędział tak jak siędziż

    • #268500
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      jak obetniesz w tym miejscu jak jest na zdjecu to tak 😉

    • #268501
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 725

      karp napisał:

      jak obetniesz w tym miejscu jak jest na zdjecu to tak 😉

      Ok. Czyli to utnę, nadkole pasi idealnie i bak siędziż 😀 Git

Wyświetlanie 21 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button