! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Cross/Enduro 2T

Ten temat zawiera 39 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 40 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #202335 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mam parę pytań dotyczących moto w 2T.
    Będę chciał zakupić jakiegoś crossa 2T. Zastanawiam się nad 125/250. Jest znacząca różnica w spalaniu? Odczuję różnicę w mocy?
    Będzie to moje pierwsze prawdziwe moto, wcześniej simson enudro 😛 czasami CRF 450 taty.
    Utrzymanie czytałem, że dosyć spore związku z często wymianą tłoka. Czynności serwisowe wykonywałbym sam. Jeżeli chodzi o pojemność 250 stwierdziłem, że moc będzie zdławiana żebym się nie zabił 😀
    Rozglądałem się za YZ. Jakie polecacie 2T w tej pojemności i ile muszę mieć najtaniej na taki motorek? Oczywiście mam na myśli sprawny, wcześniejsze remonty najlepiej wykonywane w profesjonalnym serwisie, nie marzy mi się kupno moto gdzie tłok był wymieniany na podwórku bez dbałości o czystość :P.
    Cross będzie wykorzystywany do ujeżdżania w weekendy po lesie, może parę razy na torze. Będą to moje początki, więc nie myślę o jakimś dużym katowaniu.

    #202336 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jezeli chodz i full crosy to rozpiętość jest naprawdę olbrzymia , jedne sa bardziej wyżyłowane drugie mniej , nieraz 80cc gania lepiej niz 125 itp itd , ale ogólnie na temat offroadu zbyt wiele ci nie powiem lecz wiem że na tym forum sa osoby które chetnie udzielą się w tym temacie

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #202337 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    250 w 2t to już konkretnie „zamiata” Nie myślałeć np nad cr?

    #202338 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Szczerze ? 🙂
    http://www.forum.motox.com.pl/
    Tam odpowiedzą Ci na pewno bardziej fachowo …
    Mógłbym tu napisać co nieco bo się tym interesuje trochę ale raczej radzę Ci założyć temat tam 🙂

    Ah dobra jednak napiszę bo aż skręca 😛
    Pierwsze moto po Simsonku ?
    Jedynie 125 (ew. 250 w 4T ale to raczej nie – droższe i jednak jako pierwsze lepsze 2T).
    Nawet jeśli twierdzisz, że poradziłbyś sobie z mocą 250 to nie wyrobisz tak dobrej techniki i po prostu 250 będzie zamiatać tobą, a nie ty nią 🙂
    Gdzie sens w zdławianiu 250 ?
    Najtaniej, żeby był w dobrym stanie gotowy na sezon myślę, że koło 6k ale głowy sobie uciąć nie dam.
    YZ,CR,RM,KX – kwestia upodobania, gustów i ciągłe dyskusje który lepszy 😉
    Możesz poszukać o wadach, zaletach poszczególnych ale to różnice naprawdę niewielkie szczególnie dla początkującego. Więcej info na ten temat pewnie znajdziesz tam na MotoX’ie

    #202339 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No właśnie też jestem bardziej ku 125, bo 250 się trochę boję. Tata mówi, że powinienem sobie poradzić z 250. Ale po przesiadce z Simka na wyższą pojemność wszystko ma znacznie większą różnicę mocy 😀 Dzięki za link zaraz biorę się do napisania tam 😛

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #202340 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Poradzić może i byś sobie poradził ale tak jak mówiłem – nie wyrobisz tak dobrej techniki bo moto będzie nad tobą panowało bardziej niż ty nad nim 🙂

    #202341 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie wiem czy nie będzie tak, że na przykład po roku będę zmieniać, bo za mało mocy będzie. Nie chce mi się co chwila zmieniać moto. Wolę coś kupić na dłużej 😀
    Grubo się zastanawiam nad YZ 125. Słyszałem, że z 2T 125 to nie patrzy się na markę i model tylko najlepiej na stan, dlatego nie wiem już 😀 Jedni mówią obojętnie inni, że CR nie ciągnie z niskich ( chociaż moim zdaniem 2T nie ciągnie z niskich, ale są mądrzejsi ode mnie), szukając info doszedłem do wniosku, że najprawdopodobniej do YZ łatwo dostępne są części i za nią najwięcej przemawia.
    Przeglądając allegro doszedłem do wniosku, że muszę mieć około 6 tys. za moto w dobrym stanie rocznikowo 2001-03/04.
    A wie może jak się sprawują te z lat 90? 98 i podobne roczniki (np CR). Wygląd mnie nie intreresuje 😀 mechanicznie ma być dobrze, chociaż wiadomo full cross z tego rocznika miał już X remontów 😛 można wyhaczyć w okolicach 4 tysięcy, ale czy warto?

    #202342 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    simpsonWRC napisał:

    nie wiem czy nie będzie tak, że na przykład po roku będę zmieniać, bo za mało mocy będzie. Nie chce mi się co chwila zmieniać moto. Wolę coś kupić na dłużej 😀

    http://www.youtube.com/watch?v=ISQpYz7s6sk
    Tyle w temacie 😀
    Wiadomo – to jest jakiś tam już profesjonalista ale doskonale pokazuje co można zrobić i wyciągnąć z 125 🙂

    simpsonWRC napisał:

    że CR nie ciągnie z niskich ( chociaż moim zdaniem 2T nie ciągnie z niskich, ale są mądrzejsi ode mnie)

    No ogólnie wiadomo, że w porównaniu do 4T to 2suw nie ciągnie na niskich ale jedne mogą nie ciągnąć bardziej (CR), a jedne mniej – tak jak mówiłem – różnice między konkretnymi modelami musiałbyś poszukać

    simpsonWRC napisał:

    jak się sprawują te z lat 90? 98 i podobne roczniki (np CR)

    Już pomijając fakt, że po prostu są to moto już z innej epoki to pomyśl o tym, że są wysłużone jako całość – wszystko ma jakąś tam wytrzymałość (chodzi mi o np. o ramę)
    Poza tym na pewno takie rzeczy jak zawieszenie będą na mniej zaawansowanym poziomie niż w nowszych rocznikach

    #202343 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Kozak z tego kolesia. I tak jak mówi RudY, im młodszy tym lepszy(oczywiście uwzględniając stan moto) i pamiętaj, nie nabieraj się na aukcje typu „cały silnik wymieniony tydzień temu”, bo tak jest opisana połowa full crossów na allegro, nikt nie robi remontu żeby sprzedać.

    #202344 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Co do tych remontów to też jakoś nie ufam 😛 wolę zrobić samemu dla siebie. W sumie nie patrzylem pod względem zużycia częsci typu rama itp. Jak głębiej się zastanowić to RudY ma rację 😀

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 40 łącznie)
Odpowiedz do: Cross/Enduro 2T
Informacje o Tobie: