Cross diabolini XTR 125 ciężko odpala

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 Cross diabolini XTR 125 ciężko odpala

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe AdixS AdixS 3 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #661524
    Zdjęcie profilowe AdixS
    AdixS
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Witam, cross diabolini XTR 125 miał wymienione pierścienie oraz uszczelniacze zaworowe, został poprawnie złożony zawory oraz rozrząd zostały poprawnie ustawione i wszystko działało pierścienie zostały dotarte prawidłowo, i po kilku dniach zaczął ciężko odpalać na rozgrzanym silniku, więc wyregulowałem gaźnik ale to nic nie dało i wczoraj wsiadłem żeby się przejechać rozgrzałem go i przejechałem się z 5 minut gdy go zgasiłem i ponownie chciałem odpalić już się nie dało,gdy ostygł odpalił i momentalnie zgasł, dzisiaj przeczyściłem mu układ paliwowy, filtr powietrza oraz gaźnik został też sprawdzony rozrząd i zawory lecz wszystko jest dobrze.W końcu odpalił pochodził z 30 sekund i znowu zgasł i tak jest cały czas jak zgaśnie to już nie chce odpalić postoi kilka minut i odpali na 30 sekund i znowu to samo. Pomocy!! A i dodam jeszcze że przed zmianą pierścieni ładnie wchodził na odcine, a teraz w ogóle nie chce wejść jest tylko takie buu buu buu jakby się dusił

    Adi
    #661533
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 193

    kompresje zmierz

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #661538
    Zdjęcie profilowe AdixS
    AdixS
    Użytkownik
    • Postów: 16

    kompresja wynosi 10,5 bara więc myślę że jest dobra, oraz gdy chcę go odpalić z kopki to muszę go kopać z całej siły, a mało nie ważę bo jakieś 88-90kg, ale najlepiej się nie znam więc ocen sam czy 10,5 bara wystarczy.Przyszło mi do głowy że może też łapać lewe powietrze z okolic króćca jak myślisz mogłaby być wina lewego powietrza?

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 3 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe AdixS AdixS.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 3 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe AdixS AdixS.
    Adi
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 3 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe AdixS AdixS.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 3 miesiące, 3 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe AdixS AdixS.
    #661547
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 193

    tak, 10.5 bar to spoko jest.
    Może to być wina lewego powietrza. Może ma słabo z układem paliwowym i mu brakuje paliwa w komorze pływakowej albo ma tam go za dużo.
    Niestety jak takie standardowe sprawy jak kompresja okazują sie ok to zaczyna sie szukanie drobiazgów.
    Ssanie masz automatyczne czy ręczne?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #661550
    Zdjęcie profilowe AdixS
    AdixS
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Ssanie ręczne jak sprawdzałem układ paliwowy to paliwo dochodzi lecz jest słabsze ciśnienie niż wcześniej więc może to jest przyczyną. Jutro go rozbiorę jeszcze raz i przeczyszczę na nowo wszystkie dysze i od nowa gaźnik wyreguluje, oraz sprawdzę te lewe powietrze

    Adi
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie