CPI Oliver Sport, regulacja

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis CPI Oliver Sport, regulacja

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Tolek18 Tolek18 6 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe cepekOliver
    cepekOliver
    Użytkownik

Witam, chciałbym prosić o waszą rade ponieważ jestem zielony jeszcze w tych sprawach, a mianowicie. Kupiłem Wydech tecnigas next-r do mojego Cepa zdjołem blokadę z wariatora i kupiłem odblokowany moduł, podobno to wszystkie blokady w tym modelu. Skuter muli dość na starcie i jedzie tylko 55km/h. Kolega powiedział mi że rolki i tu moje pytanie wyczytałem że oryginalnie to 15×12 5,8g, Jaką wagę kupić żeby to śmiagało ? Jeśli nie ten dział, albo z jakiegoś powodu pytanie na które nie da się odpowiedzieć to przepraszam. Z góry dzięki 🙂

Zdjęcie profilowe andrzej2310
    andrzej2310
    Użytkownik

55km/h albo kupiłeś zły moduł albo jest jeszcze gdzieś blokowany, dokładnego ciężaru rolek nikt Ci nie poda, metoda prób i błędów, Ja w kymco Vitality jak miałem ten wydech to rolki dałem 6g i skuter nie do poznania, tak wzrosły osiągi.

Honda PCX 125.

Czytaj
    REKLAMA

MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    Zdjęcie profilowe Tolek18
    Tolek18
    Użytkownik