CPI czy Aerox

Hejka nie wiem co wybrać

CPI Formula r 50:

http://allegro.pl/cpi-formula-r-50-2008r-idealny-nie-aerox-sr-bws-i2610547121.html

albo nowy:

http://otomoto.pl/cpi-oliver-na-raty-najtaniej-hit-M2032999.html

albo aeroxa:

http://allegro.pl/yamaha-aerox-tuning-stage6-hebo-polini-i2624827539.html

aerox

mam CPI i jest zajebisty ale jednak ten aerox jest jeszcze lepszy świeży roczniki i modyfikacjie nie ma porównania ;] jak chcesz nowy skuter to cpi i naprawde dobry skut

ja chce skuter którym można jechać na gumie i który jest podatny na tuning cpi jest podatny na tuning i stunt ???

i żeby nie był za bardzo awaryjny

cpi jest dobry do tuningu i stunt http://www.youtube.com/watch?v=psdwbZnNczM ale ja bym wolał tego aeroxa

Co to jest to CPI? Dobra marka? Pierwszy raz się z nią stykam.

dobra tajwan ;] sporo lepszy niż made in china cpi/keeway z tego co wiem to cpi wykupiło fabryki keeway [3] i np w od 2007 w malaguti są silniki cpi

Ja bym brał Aeroxa, bardzo dużo części tuningowych oraz niezawodny silnik Minarelli Horizontal. Roxem spokojnie na gume pójdziesz. ; > Ps. Rox jest chłodzony cieczą co bardzo liczy się w stuncie ;d

spokojnie chlodzenie powietrzem wystarczy do stunt no chyba że będzie się stuntować z 3h ;D pozatym ac jest lżejszy brak np chłodnicy

Heh nie wiem czy kiedykolwiek stuntowałeś. W moim przypadku skuter chłodzony powietrzem gotuje się po 15mim, a na Lc można spokojnie tyle na ile wystarcza na sił. Ja bym brał Roxa piszę kolejny raz. Niezawodny sprzęt.

CPI i Aerox bardzo mi się spodobały ale w szkole na parkingu stoją 4 CPI i 1 Aerox i znam bardzo dobrze jednego z CPI i twierdzi że super skuter

tylko ten aerox spali ci 4l-7l mieszanki na 100km zależy od jazdy.Jak kupisz nowy to wiesz co i jak przy nim robiłeś i jeździłeś a używane mogły być katowane i zajechane nigdy nic nie wiadomo co z nimi było robione.

A czy do CPI by pasowałyby by te części tuningowe:

Stage6 Pro Replica Chrom Carbon
wariator Stage6 Sport Pro
Gaźnik Dellorto 17,5
sprzęgło stage6
Pasek napędowy stage6 kevlar

chcę mieć jak największe osiągi czy z takimi częściami wyciągnoł bym 100km/h ???

Słyszałem kiedyś że CPI to brystyjska chińszczyzna, ale może mi się marki pomyliły ;). Ja na bralbym Aeroxa. Odejście ma najlepsze ze wszystkich skuterków 50 ccm, do stuntu jest dobry, raczej nawet lepszy od tego CPI. A w dodatku Yamaha ;). Niezawodny silniczek Minarelli Horizontal, chłodzenie cieczą. Po tuningu może polecieć jakieś 120 km/h, tak więc całkie jest żwawy. Wybierzesz i tak to co ci sie bardziej podoba i co uznasz za sluszne, ale jak dla mnie Rox ;).

120 km/h z 50 ccm? Mocno Cię fantazja poniosła...

lucek71 napisał:

120 km/h z 50 ccm? Mocno Cię fantazja poniosła...

Napisał przecież, że 120km/h po tuningu, czyli mogło mu chodzić o 70ccm itd.

AraS napisał:

lucek71 napisał:
120 km/h z 50 ccm? Mocno Cię fantazja poniosła...

Napisał przecież, że 120km/h po tuningu, czyli mogło mu chodzić o 70ccm itd.

Dla porównania ile ze swojej 90 ccm wyciągasz?

Rox to nie Kymco ;). Kymco swoje silniczki produkuje na licencji Hondy, a Yamaha ma silniczki prosto od Minarelli. Mówię tu raczej o licznikowych 120 km/h, bo takie rzeczywiste raczej trudno osiągnąć z pięćdziesiątki. Yamaha słynie z dosyć mocno przekłamujących liczników, tak więc można sie polansować pod gimnazjum :D.