CPI Aragon by kdekarz123 UPP ^^

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) CPI Aragon by kdekarz123 UPP ^^

Ten temat zawiera 184 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 185 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #255086 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam Was wszystkich xD
    Postanowiłem tutaj zacząć worklog mojego CPI Aragona, marnie wygląda przy niektórych maszynach z forum, ale liczy się, że coś robię i sprawia mi to przyjemność. 😛
    Skuter kupiłem pod koniec lata w tym roku. Jest to skuter marki CPI, model Aragon 50 z 2008 roku. Cacko te kosztówało mnie 5300 zł. Zdecydowałem się na niego, gdyż najbardziej spodobał mi się z tej pułki cenowej, zarówno optycznie jak i jeśli chodzi o to co ma w środku. Wprawdzie to pół chiniol, ale nie narzekam. Wiem, że mógłbym mieć za tą cenę niezłą używkę, ale musiał być nowy, więc jest. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Pierwszą rzeczą, którą zrobiłem było odblokowanie. Dostał wtedy ładną przyśpiechę, a VMAX osiągnął 75 km/h licznikowe. Po tym wziąłem się do dalszej roboty i oto jak mi idzie i co planuję dalej.

    Zmienione części mechaniczne:

    – wydech Laser XPRO
    – wariator Mallosi Multivar (rolki 7g)
    – sprężyna dociskowa żółta Malossi
    – większy filtr paliwa
    – sprzęgło Stage 6 Torque Control
    – dzwon sprzęgła Wing Cooler Team

    Optyka:

    -Czarny chwytak powietrza
    -nakrętki na wentyle (czachy)

    Plany na przyszłość:
    Malossi 70 Sport + wszystkie bajery xD

    Potem pomyślę nad jakimiś dodatkami, polerką i może diody/neony, ale trzeba będzie z umiarem zrobić to 😛

    Kilka fotek:
    Seryjnie ^^

    Na dzialeczce, też bez tuningu…

    Nowe części:

    Laser :*

    Trochę się pogoda poprawi to będzie można fotki pocykać xP Pojeździć….

    Jak na razie najwięcej wyciągnąłem 78 km/h, ale pogoda nie bardzo i warunki, myślę że te 80 będzie, a na wiosnę, zobaczymy…

    Ps.
    http://www.bikepics.com/members/kdekarz123/08popcorn50/
    nie mogłem Aragona dać :-/

    #255087 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    model bardzo ciekawy stylistycznie 🙂 odkręć tą podstawkę pod kufer 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #255088 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ten kufer z Givi jest dosyć praktyczny bo wystarczy nacisnąć guzik, aby go zdjąć, a nie jest jak te co dają za free przykręcony na stałe…

    #255089 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mylisz się, u mnie też dali za free ale da się go odkręcić. Są 3 sposoby:
    1. odkręcasz 4 śrubki i masz 2 stelaże na sqcie,
    2. odkręcasz 4 inne śrubki i masz jeden stelaż
    3. odkręcasz 3 śrubki i nie masz nic

    #255090 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ale śrubki sa mniej poręczniejsze niż guzik ;]

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #255091 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To chodzi o poręczność jak RudY(pozdrawiam) słusznie zauważył. Potrzebuje kufer to go wpinam, nie potrzebuje – naciskam i wypinam. 😎 Wygląda to lepiej niż sam kuferek, a w porównaniu do tych co dają do chinoli to niebo, a ziemia. 😛

    [ Dodano: 2008-12-28, 14:31 ]
    Dodam, że to logiczne, że się je da odkręcić, z tym na stałe chodziło mi, że albo masz albo nie masz bo zabawa w przykręcanie trochę zabiera i jest to mało praktyczne, poza tym są nie zbyt dobrze wykonane…

    #255092 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Właśnie … a i takie wykręcanie i wkręcanie może zjechać gwint :]

    #255093 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Oto jak się prezentuje Vlepa:

    Na pierwszym planie Laserek xD Trudniej zauważyć deatalik stylistyczny – nakrętkę na wentyl ^^

    Teraz to tylko porozkręcać, dokładnie wyczyścić i posklejać plastiki i będzie mógł scoot spokojnie stać w piwnicy 😛

    #255094 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    kup jeszcze trochę lakieru w puszce pod kolor sqta i zamaluj ładnie te obdarte z lakieru brzegi plastików 😉

    #255095 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Właśnie to jest problem dopasować tak 😛
    Będę ćwiczył stunt to go dojadę a potem do lakiernika lub mi qmpel pomaluje xD

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 185 łącznie)
Odpowiedz do: CPI Aragon by kdekarz123 UPP ^^
Informacje o Tobie: